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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
45-120 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
-
아티스트
-
인원
게임 소개
종말론 이후의 미래를 배경으로 한 빠른 속도의 전략 보드 게임입니다. Resacity는 전략과 전투가 혼합된 레이싱을 통해 게임플레이를 장려함으로써 플레이어의 흥분을 부채질한다. 모든 플레이 방법은 보드에 있는 다른 사람들을 앞지르거나 앞지를 수 있는 플레이어의 기회에 영향을 미친다.
게임은 여러 턴으로 나뉩니다.
1) 경주를 보조하는 기술 선택
2) 트랙에 장애물을 배치하는 것 - 보드는 모든 턴에서 장애물 배치를 무작위화하고 장애물 기술과 무기 동작을 경주자에게 제공합니다.
2) 레이싱: 모든 플레이어가 기술을 획득하여 얻은 장점을 이용하여 더 빠르게 움직이거나 트랙 주위의 다른 레이서와 싸우는 것.
그 게임은 이기기 위해 주사위, 카드, 그리고 조각을 사용한다. 우승은 누가 1등을 하느냐에 따라 결정됩니다.
—디자이너의 설명
게임은 여러 턴으로 나뉩니다.
1) 경주를 보조하는 기술 선택
2) 트랙에 장애물을 배치하는 것 - 보드는 모든 턴에서 장애물 배치를 무작위화하고 장애물 기술과 무기 동작을 경주자에게 제공합니다.
2) 레이싱: 모든 플레이어가 기술을 획득하여 얻은 장점을 이용하여 더 빠르게 움직이거나 트랙 주위의 다른 레이서와 싸우는 것.
그 게임은 이기기 위해 주사위, 카드, 그리고 조각을 사용한다. 우승은 누가 1등을 하느냐에 따라 결정됩니다.
—디자이너의 설명
A fast-paced strategic board game set in a post-apocalyptic future. Resa city fuels the players\' excitement by encouraging gameplay through racing mixed with strategy and combat. All methods of play affect players\' chances at outwitting or outracing others on the board.
The game is broken into several turns;
1) Choosing technology that assists in the race
2) Placing obstacles on the track - the board plays against you on every turn randomizing obstacle placement and giving the obstacles technology and weapons actions against racers.
2) Racing; where all players use their advantages from garnering tech to move faster or combat other racers around a track.
The game uses dice, cards, and pieces for movement to win. Winning is determined by who finishes first, if at all.
—description from the designer
The game is broken into several turns;
1) Choosing technology that assists in the race
2) Placing obstacles on the track - the board plays against you on every turn randomizing obstacle placement and giving the obstacles technology and weapons actions against racers.
2) Racing; where all players use their advantages from garnering tech to move faster or combat other racers around a track.
The game uses dice, cards, and pieces for movement to win. Winning is determined by who finishes first, if at all.
—description from the designer
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