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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
1-3 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-60 분
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연령
15+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
-
아티스트
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인원
게임 소개
"임페리움 배틀"은 12세기에서 19세기 후반에 걸친 전투, 퀘스트 지향, 빌딩 정복, 탐험의 보드 워 게임이다. 각 플레이어는 세계의 위대한 문명 중 하나를 전장에서 영광스럽게 이끌 것입니다.
이 게임에는 총 20개의 문명이 있으며, 코어 박스에는 150개 이상의 미니어처가 있으며, 평균 게임 시간은 약 30분입니다.
규칙 소개:
이 게임에는 총 20개의 문명이 있다.
유럽인: 영국, 프랑스, 신성 로마 제국, 네덜란드, 스페인, 포르투갈, 이탈리아, 러시아, 스웨덴, 오스만 투르크, 아시아인:
3명: 만주 중국인, 쇼군 일본인, 무굴 인도인, 미국인:
: 미국, 멕시코, 플레인 네이션,인칸;
아프리카인의 3명: 바르바리 해적, 하우사/말리안, 에토피아인/줄루
게임 라운드 플레이어는 이동 및 사격 범위 측정을 위한 측정 게이지를 사용하여 가능한 한 많은 유닛을 자유롭게 명령할 수 있다. 전투 외에도 일부 시나리오에는 문명에 큰 가치를 제공하는 VP와 4개의 VP마다 강력한 카드 강화 기능을 제공하는 멋진 작업이 있습니다.
승리를 향한 많은 잠재적인 경로가 있으며 여러분은 어떤 측면에 초점을 맞추기로 결정하느냐에 따라 다양한 방식으로 승리 포인트를 수집하게 될 것입니다. 일부 플레이어는 4개의 HP 적 유닛을 제거하기로 선택하고, 다른 플레이어는 강력한 동맹을 맺고 자원을 수집하며, 다른 플레이어는 VP 수집의 대가로 NPC&rsquo의 작업을 수행합니다.
하지만 게임에서 이기는 목표는 VP를 모으는 것이 아니라 시나리오에 따라 다를 수 있습니다.
교전 설정 중, 당신의 목표는 당신의 유닛 미니어처 중 적어도 하나가 당신의 상대에 닿게 함으로써 당신의 상대를 파괴하는 것이다. 강화 라인은 당신의 상대와 가장 가까운 여백을 형성한다. 어떤 시나리오에서는 마을이 전투 매트 한가운데에 산란하여 건물을 그 중앙에 배치하면 건물 접근자를 얻을 수 있다ies Building Extra Bundle을 구매하면 각 건물은 HP의 가치가 있으며, 한 번에 한 번씩 약탈하고 각 건물이 파괴될 때마다 VP를 얻을 수 있습니다.
4개의 VP마다 수집된 강화를 요청할 수 있는 충분한 VP를 수집한 후, 핸드 데크에서 다른 유닛 카드를 뽑고, 배틀 매트에 미니어처를 배치합니다.
이 시나리오의 목표는 마을의 중심을 3바퀴 이상 유지하는 것입니다.
플레이어는 자신의 유닛이 상대방과 가장 가까운 지점에 있는 강화 라인을 터치하도록 명령함으로써 승리할 수도 있습니다.
게임 중에 적 유닛 제거, 미션, 마일스톤 완료, 하우스 습격, 목표 달성의 4개의 HP마다 VP를 획득합니다. 이는 상대 ’ 유닛 미니어처가 제거되고 미니어처가 구축되는 방식으로 추적됩니다.
엔드게임 스코어링은 시나리오&rsquo의 목적이 모두 완료되거나 특정 유닛 카드나 움직임이 게임을 종료하도록 트리거했을 때 시작됩니다.
건물, 벽, 나무 등 물리적 구조물은 원거리 부대가 후방의 목표물을 발사하는 것을 차단할 것이다.
LOS는 직선으로만 가능합니다.
검 주사위를 공격할 때 &lsquo로 카운트됩니다;히트’. 수비할 때는 ‘로 계산합니다;’를 놓쳤습니다. 방패 주사위를 공격할 때 &lsquo로 계산합니다;’를 놓쳤습니다. 수비할 때는 ‘로 계산합니다;블록’. Red Dice는 ‘의 가능성이 높습니다;주사위를 쳐라, 최고의 공격. 반면 블랙 다이스는 ‘의 가능성이 높다;블록 & rsquo; 주사위, 최고의 방어.
게임 매트에는 다음이 포함될 것이다:
• 초원 배틀 매트
• 스노우 바이오메 배틀 매트만 확장이 가능한
• 사막 배틀 매트만 확장이 가능한
• 해양 배틀 매트가 곧 출시될 예정이다유닛 카드에는 다음이 포함됩니다.
• 8개의 검 클래스 카드
• 8개의 원거리 기병 클래스 카드
• 8개의 궁수 클래스 카드
• 8개의 캐논 클래스 카드
• 8개의 피케멘 클래스 카드
• 4개의 커스텀 옐로우 주사위
• 4개의 커스텀 블랙 주사위
• 4개의 커스텀 블랙 주사위
• 40개의 측정 카드에는 다음이 포함될 것입니다.
• 8개의 후사급 부대
8개의 대/bull; 기병대앤트리 클래스 유닛
• 대포 클래스 유닛
• 8개의 파이크맨 클래스 유닛
• 8개의 특수 클래스 수류탄 투척 유닛
• 그리고 곧 출시될 더 독특한 문명 유닛
미니어처들
이 게임에는 총 20개의 문명이 있으며, 코어 박스에는 150개 이상의 미니어처가 있으며, 평균 게임 시간은 약 30분입니다.
규칙 소개:
이 게임에는 총 20개의 문명이 있다.
유럽인: 영국, 프랑스, 신성 로마 제국, 네덜란드, 스페인, 포르투갈, 이탈리아, 러시아, 스웨덴, 오스만 투르크, 아시아인:
3명: 만주 중국인, 쇼군 일본인, 무굴 인도인, 미국인:
: 미국, 멕시코, 플레인 네이션,인칸;
아프리카인의 3명: 바르바리 해적, 하우사/말리안, 에토피아인/줄루
게임 라운드 플레이어는 이동 및 사격 범위 측정을 위한 측정 게이지를 사용하여 가능한 한 많은 유닛을 자유롭게 명령할 수 있다. 전투 외에도 일부 시나리오에는 문명에 큰 가치를 제공하는 VP와 4개의 VP마다 강력한 카드 강화 기능을 제공하는 멋진 작업이 있습니다.
승리를 향한 많은 잠재적인 경로가 있으며 여러분은 어떤 측면에 초점을 맞추기로 결정하느냐에 따라 다양한 방식으로 승리 포인트를 수집하게 될 것입니다. 일부 플레이어는 4개의 HP 적 유닛을 제거하기로 선택하고, 다른 플레이어는 강력한 동맹을 맺고 자원을 수집하며, 다른 플레이어는 VP 수집의 대가로 NPC&rsquo의 작업을 수행합니다.
하지만 게임에서 이기는 목표는 VP를 모으는 것이 아니라 시나리오에 따라 다를 수 있습니다.
교전 설정 중, 당신의 목표는 당신의 유닛 미니어처 중 적어도 하나가 당신의 상대에 닿게 함으로써 당신의 상대를 파괴하는 것이다. 강화 라인은 당신의 상대와 가장 가까운 여백을 형성한다. 어떤 시나리오에서는 마을이 전투 매트 한가운데에 산란하여 건물을 그 중앙에 배치하면 건물 접근자를 얻을 수 있다ies Building Extra Bundle을 구매하면 각 건물은 HP의 가치가 있으며, 한 번에 한 번씩 약탈하고 각 건물이 파괴될 때마다 VP를 얻을 수 있습니다.
4개의 VP마다 수집된 강화를 요청할 수 있는 충분한 VP를 수집한 후, 핸드 데크에서 다른 유닛 카드를 뽑고, 배틀 매트에 미니어처를 배치합니다.
이 시나리오의 목표는 마을의 중심을 3바퀴 이상 유지하는 것입니다.
플레이어는 자신의 유닛이 상대방과 가장 가까운 지점에 있는 강화 라인을 터치하도록 명령함으로써 승리할 수도 있습니다.
게임 중에 적 유닛 제거, 미션, 마일스톤 완료, 하우스 습격, 목표 달성의 4개의 HP마다 VP를 획득합니다. 이는 상대 ’ 유닛 미니어처가 제거되고 미니어처가 구축되는 방식으로 추적됩니다.
엔드게임 스코어링은 시나리오&rsquo의 목적이 모두 완료되거나 특정 유닛 카드나 움직임이 게임을 종료하도록 트리거했을 때 시작됩니다.
건물, 벽, 나무 등 물리적 구조물은 원거리 부대가 후방의 목표물을 발사하는 것을 차단할 것이다.
LOS는 직선으로만 가능합니다.
검 주사위를 공격할 때 &lsquo로 카운트됩니다;히트’. 수비할 때는 ‘로 계산합니다;’를 놓쳤습니다. 방패 주사위를 공격할 때 &lsquo로 계산합니다;’를 놓쳤습니다. 수비할 때는 ‘로 계산합니다;블록’. Red Dice는 ‘의 가능성이 높습니다;주사위를 쳐라, 최고의 공격. 반면 블랙 다이스는 ‘의 가능성이 높다;블록 & rsquo; 주사위, 최고의 방어.
게임 매트에는 다음이 포함될 것이다:
• 초원 배틀 매트
• 스노우 바이오메 배틀 매트만 확장이 가능한
• 사막 배틀 매트만 확장이 가능한
• 해양 배틀 매트가 곧 출시될 예정이다유닛 카드에는 다음이 포함됩니다.
• 8개의 검 클래스 카드
• 8개의 원거리 기병 클래스 카드
• 8개의 궁수 클래스 카드
• 8개의 캐논 클래스 카드
• 8개의 피케멘 클래스 카드
• 4개의 커스텀 옐로우 주사위
• 4개의 커스텀 블랙 주사위
• 4개의 커스텀 블랙 주사위
• 40개의 측정 카드에는 다음이 포함될 것입니다.
• 8개의 후사급 부대
8개의 대/bull; 기병대앤트리 클래스 유닛
• 대포 클래스 유닛
• 8개의 파이크맨 클래스 유닛
• 8개의 특수 클래스 수류탄 투척 유닛
• 그리고 곧 출시될 더 독특한 문명 유닛
미니어처들
"Imperium Battle" is a board-wargame of battle, quest oriented, building conquest, exploration in the centuries spanning from 12th to late 19th. Each Player will lead one of the great civilizations of the globe to glory on its battlefield,
There are total 20 civilizations in this game, over 150 miniatures in our Core Box, an average gameplay is about 30 minutes.
Rules Intro:
There are total 20 civilizations in this game
10 of Europeans: British, French, Holy Roman Empire, Dutch, Spanish, Portuguese, Italian, Russian, Swede and Ottoman Turk;
3 of Asians: Manchu Chinese, Shogunate Japanese, Mughal Indian;
4 of Americans: United States of America, Mexican, Plain Nation,Incan;
3 of Africans: Barbary Pirate, Hausa/Malian, Ethopian/ Zulu
During the game round players will be free to command as many units as available, using measure gauge for movement and firing range measurement. Besides of fighting battles, some scenarios have wonderful tasks that offer great value VP for your civilization and every 4 VPs giving you a mighty Card Reinforcement.
There are many potential paths to victory and you will collect Victory Points in different ways, depending on what aspects you decide to focus on. Some players will choose to eliminate 4 HP of enemy units, other will make powerful alliances and gathering resources and yet others will fulfill NPC’s tasks in return of VP collection.
However, the goal for you to winning the game is not just collecting VPs, it may be different depending on the scenario’s setting.
During Skirmish settings, your goal is to destroy your opponent by having at least one of your unit miniature touching your opponents Reinforcement Line the margin which closest to your opponent
Some scenarios, a village will spawn in the middle of the battle mat, placing buildings in the center of it you can get the building accessories by purchasing our Building Extra Bundle, each of the building is worth 1 HP, you can spend 1 turn to loot it and gain 1 VP for each building razed
After collecting enough VPs you can call for a reinforcement
collected every 4 VPs, draw another Unit Cards from you hand deck, place miniatures onto the Battle Mat.
The goal for this scenario is to hold the center of the village for more than 3 turns.
Players can also win by commanding their units to touch their opponent’s Reinforcement Line the margin which closest to your opponent.
During the game you will score VP for every 4 HP of enemy units elimination, completing Missions, Milestones, raiding houses, achieving objectives, this will be tracked by opponent’s unit miniatures eliminated and building miniatures.
End game scoring is initiated when the scenario’s objectives are all been completed, or when certain unit cards or movement have triggered the game to end.
Any phisical structures buildings, walls, trees in numbers will block ranged units from firing the targets behind.
LOS can only be straight.
When attacking the sword dice counts as a ‘Hit’. When defending, it counts as a ‘Missed’. When attacking shield dice counts as a ‘Missed’. When defending, it counts as a ‘Block’. Red Dice has High chance of ‘Hit’ dice, best of attacking. while Black Dice has High chance of ‘Block’ dice, best of defending.
The game mat will include:
• Grassland Battle Mat
• Snow Biome Battle Mat only with Expansion
• Desert Battle Mat only with Expansion
• Ocean Battle Mat Coming soon
• City Battle Mat Coming soon
Unit cards will include:
• 8 Swords Class Cards
• 8 Hussar Class Cards
• 8 Ranged Cavalry Class Cards
• 8 Archer Class Cards
• 8 Line Infantry Class Cards
• 8 Cannon Class Cards
• 8 Pikemen Class Cards
• 8 Special Class Cards
Dice and measurement tools will include:
• 4 Custom Red Dice
• 4 Custom Yellow Dice
• 4 Custom White Dice
• 4 Custom Black Dice
• 40 Measuring Cards
Unpainted soldier miniatures will include:
• 8 Swords Class Units
• 8 Hussar Class Units
• 8 Ranged Cavalry Class Units
• 8 Archer Class Units
• 8 Line Infantry Class Units
• 8 Cannon Class Units
• 8 Pikemen Class Units
• 8 Special Class Grenadier Units
• also More Unique Civilization Unit
Miniatures coming soon
There are total 20 civilizations in this game, over 150 miniatures in our Core Box, an average gameplay is about 30 minutes.
Rules Intro:
There are total 20 civilizations in this game
10 of Europeans: British, French, Holy Roman Empire, Dutch, Spanish, Portuguese, Italian, Russian, Swede and Ottoman Turk;
3 of Asians: Manchu Chinese, Shogunate Japanese, Mughal Indian;
4 of Americans: United States of America, Mexican, Plain Nation,Incan;
3 of Africans: Barbary Pirate, Hausa/Malian, Ethopian/ Zulu
During the game round players will be free to command as many units as available, using measure gauge for movement and firing range measurement. Besides of fighting battles, some scenarios have wonderful tasks that offer great value VP for your civilization and every 4 VPs giving you a mighty Card Reinforcement.
There are many potential paths to victory and you will collect Victory Points in different ways, depending on what aspects you decide to focus on. Some players will choose to eliminate 4 HP of enemy units, other will make powerful alliances and gathering resources and yet others will fulfill NPC’s tasks in return of VP collection.
However, the goal for you to winning the game is not just collecting VPs, it may be different depending on the scenario’s setting.
During Skirmish settings, your goal is to destroy your opponent by having at least one of your unit miniature touching your opponents Reinforcement Line the margin which closest to your opponent
Some scenarios, a village will spawn in the middle of the battle mat, placing buildings in the center of it you can get the building accessories by purchasing our Building Extra Bundle, each of the building is worth 1 HP, you can spend 1 turn to loot it and gain 1 VP for each building razed
After collecting enough VPs you can call for a reinforcement
collected every 4 VPs, draw another Unit Cards from you hand deck, place miniatures onto the Battle Mat.
The goal for this scenario is to hold the center of the village for more than 3 turns.
Players can also win by commanding their units to touch their opponent’s Reinforcement Line the margin which closest to your opponent.
During the game you will score VP for every 4 HP of enemy units elimination, completing Missions, Milestones, raiding houses, achieving objectives, this will be tracked by opponent’s unit miniatures eliminated and building miniatures.
End game scoring is initiated when the scenario’s objectives are all been completed, or when certain unit cards or movement have triggered the game to end.
Any phisical structures buildings, walls, trees in numbers will block ranged units from firing the targets behind.
LOS can only be straight.
When attacking the sword dice counts as a ‘Hit’. When defending, it counts as a ‘Missed’. When attacking shield dice counts as a ‘Missed’. When defending, it counts as a ‘Block’. Red Dice has High chance of ‘Hit’ dice, best of attacking. while Black Dice has High chance of ‘Block’ dice, best of defending.
The game mat will include:
• Grassland Battle Mat
• Snow Biome Battle Mat only with Expansion
• Desert Battle Mat only with Expansion
• Ocean Battle Mat Coming soon
• City Battle Mat Coming soon
Unit cards will include:
• 8 Swords Class Cards
• 8 Hussar Class Cards
• 8 Ranged Cavalry Class Cards
• 8 Archer Class Cards
• 8 Line Infantry Class Cards
• 8 Cannon Class Cards
• 8 Pikemen Class Cards
• 8 Special Class Cards
Dice and measurement tools will include:
• 4 Custom Red Dice
• 4 Custom Yellow Dice
• 4 Custom White Dice
• 4 Custom Black Dice
• 40 Measuring Cards
Unpainted soldier miniatures will include:
• 8 Swords Class Units
• 8 Hussar Class Units
• 8 Ranged Cavalry Class Units
• 8 Archer Class Units
• 8 Line Infantry Class Units
• 8 Cannon Class Units
• 8 Pikemen Class Units
• 8 Special Class Grenadier Units
• also More Unique Civilization Unit
Miniatures coming soon
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Lv.18