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게임 소개

이성의 시대에 행해진 어떤 캠페인에서도, 해군의 행동의 효과가 신중하게 계획된 전략의 결과에 중요해지는 시기가 올 것이다.

대부분의 워게이머들은 항해의 시대에 전투의 복잡함과 사소한 것들에 얽매이지 않고 그들에게 해상 전투의 풍미를 주는 일련의 규칙들을 사용하는 것을 선호할 것이다. 또 다른 장점은 규칙이 주인공들이 사용하는 육상전 규칙과 유사한 메커니즘을 가지고 있다는 것이다. 작가는 \'Volley & Bayonet\'에 대한 개인적인 선호 때문에 이러한 규칙을 작성하게 되었습니다.

규모 및 가정사항:

이 규칙들은 약 3.25인치(83mm) 정사각형의 격자가 중첩된 테이블 상판에서 실행되도록 설계되었다. 이 그리드는 이동 및 사격 범위 계산에 사용될 뿐만 아니라 풍향과 선회 지점을 표시하는 데 완벽하다. 이 규칙의 목적상 격자 사각형의 대각선을 가로지르는 거리는 평평한 면을 가로지르는 거리와 동일한 것으로 계산된다.

각 격자 사각형은 약 500야드를 나타냅니다.

각 동작은 약 30분을 나타냅니다.

—사용자 요약

In any Campaign conducted in the Age of Reason, there will come a time when the effect of naval actions becomes important to the outcome of a carefully planned strategy.

Most wargamers would prefer to use a set of rules that would give them the flavour of naval combat without getting bogged down in the intricacies and minutiae of combat in the Age of Sail. A further advantage would be that the rules would have similar mechanisms to the land warfare rules used by the protagonists. The author\'s personal preference for \'Volley & Bayonet\' prompted him to write these rules.

Scales and Assumptions:

These rules are designed to be played on a table top onto which has been super-imposed a grid of approximately 3.25 inches (83mm) square. This grid is used for movement and the calculation of firing ranges as well as being perfect for indicating wind direction and points of turn. For the purpose of these rules the distance across the diagonals of the grid square are counted as being the same as the distance across the flat sides.

Each grid square represents about 500 yards.

Each move represents about 30 minutes.

—user summary

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