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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Jessee A. Scarborough
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아티스트
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인원
게임 소개
이 규칙들의 목적은 고대 함대 전투에 빠르고, 쉽고, 재미있는 게임을 제공하는 것이다. 기본 턴 시퀀스와 메커니즘은 프랭크 채드윅 & 그레그 노박의 발리 & 베이오넷 게임을 기반으로 한다.
각 게임 턴은 두 개의 순차적인 부분으로 구성된다: 첫 번째 플레이어 동작 다음에 두 번째 플레이어 동작을 수행합니다. 일반적으로 첫 번째 플레이어 액션은 전투에서 공격하는 쪽을 나타냅니다. 각 플레이어 동작에는 1) 명령, 2) 이동, 3) 전투, 4) 소진의 네 단계가 있습니다. 개별 선박 사기 단계는 없다.
각 게임 턴은 두 개의 순차적인 부분으로 구성된다: 첫 번째 플레이어 동작 다음에 두 번째 플레이어 동작을 수행합니다. 일반적으로 첫 번째 플레이어 액션은 전투에서 공격하는 쪽을 나타냅니다. 각 플레이어 동작에는 1) 명령, 2) 이동, 3) 전투, 4) 소진의 네 단계가 있습니다. 개별 선박 사기 단계는 없다.
The intent of these rules is to provide a fast, easy, fun game for ancient fleet battles. The base turn sequence and mechanics are based on the game Volley & Bayonet by Frank Chadwick & Greg Novak.
Each game turn is composed of two sequential parts: First player actions followed by Second player actions. Generally, the first player action represent the attacking side in the battle. Within each player action there are four phases: 1) Command, 2) Movement, 3) Combat, and 4) Exhaustion. There is no individual ship morale phase.
Each game turn is composed of two sequential parts: First player actions followed by Second player actions. Generally, the first player action represent the attacking side in the battle. Within each player action there are four phases: 1) Command, 2) Movement, 3) Combat, and 4) Exhaustion. There is no individual ship morale phase.
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