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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Joseph Miranda
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아티스트
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인원
게임 소개
《드라이브 온 레닌그라드 1941》(, CIE Volume 1)는 사단/군단 차원의 캠페인 시나리오에 초점을 맞춘 2인용 게임 시리즈이다. 이 시스템은 유럽 전쟁(WIE)과 동일한 지도를 사용하며, 업데이트된 그래픽과 보다 상세한 지형 분석 기능이 있습니다. 카운터가 업그레이드되었으며 기록 ID가 표시됩니다. 게임 시스템은 무브/파이트/파이트/무브 시퀀스를 사용하여 경쟁하는 군대 간의 교리적 차이를 단순하게 묘사한다. 그것은 또한 물류와 전투 지원 능력을 프로젝트하기 위해 본부 부대를 활용한다.
1941년 레닌그라드 북부 집단군의 공세와 그에 따른 소련군의 반격을 다루고 있다. 그것은 독일의 데미안스크 주머니의 구제로 끝이 난다.
각 게임 턴(GT)은 맑은 날씨에서 약 1주일, 진흙과 눈 게임 턴에서 약 2주를 나타낸다. 각 육각형은 지름이 20마일(32.5km)임을 나타냅니다. 독일, 핀란드, 서부 연합군의 부대는 대부분 사단 규모의 부대로, 소련과 추축국의 부대는 군단으로 묘사된다.
— 게시자의 설명
1941년 레닌그라드 북부 집단군의 공세와 그에 따른 소련군의 반격을 다루고 있다. 그것은 독일의 데미안스크 주머니의 구제로 끝이 난다.
각 게임 턴(GT)은 맑은 날씨에서 약 1주일, 진흙과 눈 게임 턴에서 약 2주를 나타낸다. 각 육각형은 지름이 20마일(32.5km)임을 나타냅니다. 독일, 핀란드, 서부 연합군의 부대는 대부분 사단 규모의 부대로, 소련과 추축국의 부대는 군단으로 묘사된다.
— 게시자의 설명
Drive on Leningrad: 1941 (CIE Volume 1) is a two-player series of games focused on campaign scenarios at the division/corps level. The system uses the same maps as War in Europe (WIE), with updated graphics and a more detailed terrain analysis. The counters have been upgraded and are presented with historical identifications. The game system utilizes a Move/Fight, Fight/Move sequence of play to portray simply doctrinal differences among contending armed forces. It also utilizes headquarters units to project logistics and combat support capabilities.
Drive on Leningrad covers the Army Group North drive on Leningrad in 1941, and the ensuing Soviet counteroffensive. It ends with the German relief of the Demyansk Pocket.
Each game turn (GT) represents around one week in clear weather and two weeks in mud and snow game turns. Each hex represents 20 miles (32.5 km) across. German, Finnish, and Western Allied units are shown mostly as division-sized units, with Soviet and Axis Allied units depicted as corps.
—description from the publisher
Drive on Leningrad covers the Army Group North drive on Leningrad in 1941, and the ensuing Soviet counteroffensive. It ends with the German relief of the Demyansk Pocket.
Each game turn (GT) represents around one week in clear weather and two weeks in mud and snow game turns. Each hex represents 20 miles (32.5 km) across. German, Finnish, and Western Allied units are shown mostly as division-sized units, with Soviet and Axis Allied units depicted as corps.
—description from the publisher
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