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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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STRATEGY : 0 -
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-90 분
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연령
13+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Casey Garske
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아티스트
Łukasz Kowalczuk
-
인원
게임 소개
스페이스 위저도스를 해본 적이 없다면, 소드 위저도스가 다른 판타지 소치 게임과 다른 점이 무엇인지 궁금할 것이다. 별로 없어요! 그것은 내가 좋아하는 것을 다른 게임에서 가져와서 그것을 모두 뭉개버린다.
낮은 모델수 : 각 면마다 4~10개 정도의 모델이 있습니다.
있는 미니는 아무거나 사용하세요.
짧지만 포괄적입니다. 16페이지짜리 잡지에 있는 모든 것.
미니멀 토큰이지만, 그래도 마음에 들어서 몇 개는 있어요.
줄자나 줄자가 없으며, 모든 이동 및 범위는 5” 막대로 측정합니다.
주사위가 재미있기 때문에 모든 RPG 주사위를 사용합니다(d20, d20\'s get enough love).
점수 시스템이지만 너무 걱정하지 마십시오.
교대 활성화, 반대 롤, 기동 포인트 및 무작위 테이블은 모두가 주사위를 항상 굴리고 있음을 의미합니다.
—디자이너의 설명
낮은 모델수 : 각 면마다 4~10개 정도의 모델이 있습니다.
있는 미니는 아무거나 사용하세요.
짧지만 포괄적입니다. 16페이지짜리 잡지에 있는 모든 것.
미니멀 토큰이지만, 그래도 마음에 들어서 몇 개는 있어요.
줄자나 줄자가 없으며, 모든 이동 및 범위는 5” 막대로 측정합니다.
주사위가 재미있기 때문에 모든 RPG 주사위를 사용합니다(d20, d20\'s get enough love).
점수 시스템이지만 너무 걱정하지 마십시오.
교대 활성화, 반대 롤, 기동 포인트 및 무작위 테이블은 모두가 주사위를 항상 굴리고 있음을 의미합니다.
—디자이너의 설명
If you\'ve never played Space Weirdos, you might wonder what will make Sword Weirdos different from other fantasy skirmish games. Not much! It takes what I like from other games and mashes it all together.
Low model count: 4-10 models or so for each side.
Use any minis you have.
Short but comprehensive. Everything in one 16ish page zine.
Minimal tokens, but still a few because I like them.
No tape measures or rulers, all movement and ranges are measured with 5” sticks.
Uses all your RPG dice (except the d20, d20\'s get enough love) because dice are fun.
A points system, but you shouldn’t worry about it too much.
Alternating activations, opposed rolls, Maneuver Points, and random tables mean everyone is involved and rolling dice all the time.
—description from the designer
Low model count: 4-10 models or so for each side.
Use any minis you have.
Short but comprehensive. Everything in one 16ish page zine.
Minimal tokens, but still a few because I like them.
No tape measures or rulers, all movement and ranges are measured with 5” sticks.
Uses all your RPG dice (except the d20, d20\'s get enough love) because dice are fun.
A points system, but you shouldn’t worry about it too much.
Alternating activations, opposed rolls, Maneuver Points, and random tables mean everyone is involved and rolling dice all the time.
—description from the designer
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