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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-120 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Stephen Baker
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아티스트
-
인원
게임 소개
플레이어들은 각기 다른 분야의 전문가인 2-6명의 캐릭터를 제어합니다. 그들은 초현대적이고 완전 자동화된 알카트라즈 감옥이 공식적으로 문을 열기 전에 그것을 보기 위해 초대되었다. 그러나 운 좋게도, 무언가 잘못되고, 등장인물들은 감옥의 수감자가 된다. 이제 그들은 모두 그 섬에서 도망치고 싶어한다.
각 턴에서 플레이어는 섬에서 이동할 캐릭터를 선택하여 실행을 수행할 때 사용할 수 있는 이스케이프 카드를 수집합니다. 이동하는 동안 그들은 센티넬 가드와 드론 공격을 주의해야 한다. 구출된 캐릭터마다 플레이어에게 포인트를 주고, 마지막에 가장 높은 점수를 받은 플레이어가 승리한다.이 게임은 반협조적이며, 플레이어들은 팀을 이루어 성공적으로 탈출할 가능성을 높일 수 있다. 게임이 진행되는 동안, 교도소 시스템은 점차 깨어나고 있다. 그것이 완전히 활성화된 시점에서 도망치는 것은 불가능해진다. 게임은 이런 일이 일어나거나, 살아있는 죄수가 섬에 남아있지 않을 때 끝난다.
— 게시자의 설명
각 턴에서 플레이어는 섬에서 이동할 캐릭터를 선택하여 실행을 수행할 때 사용할 수 있는 이스케이프 카드를 수집합니다. 이동하는 동안 그들은 센티넬 가드와 드론 공격을 주의해야 한다. 구출된 캐릭터마다 플레이어에게 포인트를 주고, 마지막에 가장 높은 점수를 받은 플레이어가 승리한다.이 게임은 반협조적이며, 플레이어들은 팀을 이루어 성공적으로 탈출할 가능성을 높일 수 있다. 게임이 진행되는 동안, 교도소 시스템은 점차 깨어나고 있다. 그것이 완전히 활성화된 시점에서 도망치는 것은 불가능해진다. 게임은 이런 일이 일어나거나, 살아있는 죄수가 섬에 남아있지 않을 때 끝난다.
— 게시자의 설명
The players control 2-6 characters each, who are experts in different fields. They have been invited to see the hyper modern, fully automated Alcatraz Prison, before it is officially opened. As luck would have it, though, something goes wrong, and the characters become inmates of the penitentiary. Now they all want to flee the island.
Each turn a player chooses a character to move on the island, trying to collect Escape Cards they could have use of when performing their Run. While moving they have to look out for Sentinel guards, and Drone attacks. Each rescued character gives the player a point, and the player with the highest score at the end wins.
The game is semi-cooperative, and players can team up to raise their chances of successfully fleeing. While the game goes on, the Prison System is gradually waking up. At the point it is fully activated it becomes impossible to flee. The game ends when this happens, or when no living prisoner remains on the island.
—description from the publisher
Each turn a player chooses a character to move on the island, trying to collect Escape Cards they could have use of when performing their Run. While moving they have to look out for Sentinel guards, and Drone attacks. Each rescued character gives the player a point, and the player with the highest score at the end wins.
The game is semi-cooperative, and players can team up to raise their chances of successfully fleeing. While the game goes on, the Prison System is gradually waking up. At the point it is fully activated it becomes impossible to flee. The game ends when this happens, or when no living prisoner remains on the island.
—description from the publisher
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