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게임 소개

각 플레이어는 다른 색의 색연필이나 펠트펜을 받습니다. 다이가 번갈아 롤링됩니다. 선수들이 원하는 대로 출발 공간을 선택할 수 있다. 롤된 r점의 수에 따라 시작 공간에서 계속 계산합니다. 색연필을 사용하여 공간의 색이 표시됩니다. 그러면 다음 선수가 될 차례입니다.
6을 굴리면 다시 굴릴 수 있습니다. 만약 여러분이 이미 칠해진 공간에 도달한다면, 여러분은 그것을 여러분만의 색으로 덧칠하지 않을 수도 있습니다. 다음 선수의 차례입니다.
매 6시 이후에 주사위를 다시 굴릴 수 있기 때문에, 그 방법으로 빈 공간에 도달할 수 있다면 이 롤들을 추가할 수 있습니다.아무도 크레용을 더 이상 사용할 수 없다면 라운드는 끝입니다. 우승자는 자신의 색깔로 가장 많은 꽃 공간을 그린 사람입니다.
경쟁을 다시 시작하고 싶다면, 이번에는 당신이 도달한 각 공간에 당신의 캐릭터를 써라. 물론 당신이 각각이 어느 정사각형에 착륙했는지 더 이상 간과할 수 없다면 할마 피규어를 사용하여 배치할 수도 있다.

이 게임은 잡지 "에 실렸습니다;Fr¨si" Nr. 10/78.

—사용자 요약

Each player gets a colored pencil or felt-tip pen of a different color. The die is rolled alternately. The players can choose their starting space as they wish. According to the number of rpoints rolled, continue counting from your starting space. Color in the space have reached with your colored pencil. Then it\'s the next player\'s turn.
If you roll a 6, you can roll again. If you get to a space that has already been painted, you may not paint it over with your own color. It is the next player\'s turn.
Since you can roll the dice again after every 6, you can add up these rolls if you can get to an empty space that way.
If nobody can use their crayon anymore, the round is over. The winner is the one who painted the most flower spaces with their color.
If you want to start the competition again, this time write your character in each space you have reached. Of course you can also use Halma figures to place them if you can no longer overlook which square each one landed on.

This game was published in the magazine "Frösi" Nr. 10/78.

—user summary

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