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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
3-7 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
240-300 분
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연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Helmut Ohley
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아티스트
Helmut Ohley
-
인원
게임 소개
1862: USA&Canada는 3명에서 7명의 플레이어를 위한 철도 건설 및 스톡 게임입니다. 그 작가는 4명이나 5명의 선수들과 노는 것을 선호합니다! 역사적 사양은 가능한 한 고려되었다. 다른 곳에서는, 역사가 다시 쓰여져야 하고, 다시 쓰여져야 한다. 같은 지역을 배경으로 2000년에 출시된 동일한 회사와 함께 1862년을 기반으로 한다.
플레이어들은 철도 회사에 투자한다. 그들은 게임 보드에 선로 타일로 철도망을 만들고 그들의 열차로 이 노선들을 운전하며 수입을 창출한다. 철도 회사의 주식을 가장 많이 보유한 선수는 철도 회사의 이사이다. 그는 이 수익이 주주들에게 배당금으로 분배될 것인지 아니면 미래 투자를 위해 회사의 국고에 추가될 것인지를 결정한다. 2번부터 8번까지 7가지 유형의 열차로, 시간 경과와 기술 발전을 보여줍니다.
이 시리즈의 많은 게임들과 마찬가지로, 규칙 내에도 유사점이 있지만, 많은 게임들은 각각의 18xx 게임에 그 특성을 부여하는 미묘한 차이를 가지고 있다.
1862: 미국과 캐나다는 위에서 설명한 흥미로운 차이점들을 가지고 있다.
여기에는 다음이 포함됩니다: 그 회사들은 점차 세 그룹으로 나뉘어 활동한다. 그녀는 심지어 선수들로부터도 주식을 다시 살 수 있는데, 이것은 회사에는 좋지만 당신의 주식 한도에는 좋지 않다.
보너스 라이드와 토큰이 새로운 방식으로 게임에 통합됩니다. 열차는 일반 열차 또는 E-트레인 및 기타 많은 작은 물건으로 구입할 수 있습니다1862: USA&Canada를 개발할 때, 경기 시간을 줄이는 데 주의를 기울였습니다. 경기는 약 240분에서 300분 정도 지속됩니다.
-디자이너의 설명
플레이어들은 철도 회사에 투자한다. 그들은 게임 보드에 선로 타일로 철도망을 만들고 그들의 열차로 이 노선들을 운전하며 수입을 창출한다. 철도 회사의 주식을 가장 많이 보유한 선수는 철도 회사의 이사이다. 그는 이 수익이 주주들에게 배당금으로 분배될 것인지 아니면 미래 투자를 위해 회사의 국고에 추가될 것인지를 결정한다. 2번부터 8번까지 7가지 유형의 열차로, 시간 경과와 기술 발전을 보여줍니다.
이 시리즈의 많은 게임들과 마찬가지로, 규칙 내에도 유사점이 있지만, 많은 게임들은 각각의 18xx 게임에 그 특성을 부여하는 미묘한 차이를 가지고 있다.
1862: 미국과 캐나다는 위에서 설명한 흥미로운 차이점들을 가지고 있다.
여기에는 다음이 포함됩니다: 그 회사들은 점차 세 그룹으로 나뉘어 활동한다. 그녀는 심지어 선수들로부터도 주식을 다시 살 수 있는데, 이것은 회사에는 좋지만 당신의 주식 한도에는 좋지 않다.
보너스 라이드와 토큰이 새로운 방식으로 게임에 통합됩니다. 열차는 일반 열차 또는 E-트레인 및 기타 많은 작은 물건으로 구입할 수 있습니다1862: USA&Canada를 개발할 때, 경기 시간을 줄이는 데 주의를 기울였습니다. 경기는 약 240분에서 300분 정도 지속됩니다.
-디자이너의 설명
1862: USA&Canada is a railroad construction and stock game for 3 to 7 players. The author prefers to play with 4 or 5 players! Historical specifications have been taken into account as far as possible. In other places, history should and must be rewritten. It is based on 1862, set in the same region and with the same companies which was released in 2000.
Players invest in railway companies. They create a rail network with track tiles on the game board and drive these routes with their trains and generate income. The player with the most shares in a railway company is its director. He decides whether this income will be distributed to shareholders as a dividend or whether it will be added to the company\'s treasury for future investments. With 7 train types from 2 to 8, the progress over time and the technical development is shown.
As with many games in this series, there are similarities within the rules, but many have subtle differences that give each and every 18xx game its character.
1862: USA&Canada has an interesting set of differences described above.
These include: The companies gradually come into play in 3 groups. She can buy back shares, even from players, which is good for the company but bad for your share limit.
Bonus rides and tokens are integrated into the game in a new way. Trains can be bought either as "normal" trains or as E-trains and many other little things!
When developing 1862: USA&Canada, attention was paid to a reduce the playing time. A game lasts about 240 to 300 minutes.
-description from designer
Players invest in railway companies. They create a rail network with track tiles on the game board and drive these routes with their trains and generate income. The player with the most shares in a railway company is its director. He decides whether this income will be distributed to shareholders as a dividend or whether it will be added to the company\'s treasury for future investments. With 7 train types from 2 to 8, the progress over time and the technical development is shown.
As with many games in this series, there are similarities within the rules, but many have subtle differences that give each and every 18xx game its character.
1862: USA&Canada has an interesting set of differences described above.
These include: The companies gradually come into play in 3 groups. She can buy back shares, even from players, which is good for the company but bad for your share limit.
Bonus rides and tokens are integrated into the game in a new way. Trains can be bought either as "normal" trains or as E-trains and many other little things!
When developing 1862: USA&Canada, attention was paid to a reduce the playing time. A game lasts about 240 to 300 minutes.
-description from designer
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