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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
120-120 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Perry Moore
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아티스트
Mark Woloshen
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인원
게임 소개
Vallor & Vengeance는 주요 도시인 Tsaritysn (제2차 세계 대전의 스탈린그라드)을 점령하기 위한 브랑겔’ 장군의 공세가 극적 절정을 이루는 것을 상상한다.영국군 유인전차를 무장하고 제47전대의 공중 지원을 받은 백군은 볼가 강을 따라 공격했다.
부분적으로 레드&르스쿠르의 가장 강력한 세력을 흡수하는 속임수와 전략을 통해서였다. 부도니’의 기병 군단은 29일까지 존경받는 마몬토프 휘하의 백기병대’에 대항했다. 재집결하기 위해 철수하는 동안, 부도니&르스쿠르의 병사들은 계속 견제를 받았다. 지난 29일 마몬토프가 동시에 공격하면서 부도니가 남쪽에서 백군의 공격에 연루될 가능성을 사실상 무산시킨 것이다. 이런 일이 없었으면, 차리친은 피바다가 되었을 거야.
지도 축척은 육각형당 800야드 정도입니다. 각 전투부대는 비 AFV 부대의 1개 대대이다. 탱크 ,Armor cars 항공기의 경우 각 카운터는 하나의 AFV무기의 경우, 각 창구는 4개의 무기가 있습니다. 게임 턴은 두 시간을 나타냅니다.
이 게임은 다음을 포함합니다.
• 전투가 벌어진 지형을 묘사한 11 x 17" 지도 시트 하나
• 2명의 플레이어가 차트 및 테이블을 지원합니다.
• 280개 ½" 플레이 피스 세트
• 규칙서.
부분적으로 레드&르스쿠르의 가장 강력한 세력을 흡수하는 속임수와 전략을 통해서였다. 부도니’의 기병 군단은 29일까지 존경받는 마몬토프 휘하의 백기병대’에 대항했다. 재집결하기 위해 철수하는 동안, 부도니&르스쿠르의 병사들은 계속 견제를 받았다. 지난 29일 마몬토프가 동시에 공격하면서 부도니가 남쪽에서 백군의 공격에 연루될 가능성을 사실상 무산시킨 것이다. 이런 일이 없었으면, 차리친은 피바다가 되었을 거야.
지도 축척은 육각형당 800야드 정도입니다. 각 전투부대는 비 AFV 부대의 1개 대대이다. 탱크 ,Armor cars 항공기의 경우 각 카운터는 하나의 AFV무기의 경우, 각 창구는 4개의 무기가 있습니다. 게임 턴은 두 시간을 나타냅니다.
이 게임은 다음을 포함합니다.
• 전투가 벌어진 지형을 묘사한 11 x 17" 지도 시트 하나
• 2명의 플레이어가 차트 및 테이블을 지원합니다.
• 280개 ½" 플레이 피스 세트
• 규칙서.
Valor & Vengeance simulates the dramatic pinnacle of General Wrangel’s offensive to seize the key city of Tsaritysn (Stalingrad in WW2).Armed British manned tanks and supported in the air with the 47th Squadron, the White forces struck along the Volga River.
Partly through deception and strategy that soaked off the Red’s most powerful force: Budyonny’s Cavalry Corps, which had opposed the White cavalry corps’ under the esteemed Mamontov up to the 29th. Pulling back to regroup, Budyonny’s men continued to be held in check. When Mamontov attack simultaneously on the 29th, it effectively canceled out any chance that Budyonny would be involved in the White attack from the south. Had this not happened, Tsaritsyn would have been a bloodbath.
The map scale is about 800 yards per hex. Each combat unit is one battalion for non-AFV units. For Tanks ,Armor cars Aircraft, each counter is one AFV\AC. For weapons, each counter is four weapons. A game turn represents TWO hours of time.
The game contains:
• One 11 x 17" mapsheet depicting the terrain the battle was fought over
• 2 player aids for charts and tables.
• One set of 280 ½" playing pieces
• A rulebook.
Partly through deception and strategy that soaked off the Red’s most powerful force: Budyonny’s Cavalry Corps, which had opposed the White cavalry corps’ under the esteemed Mamontov up to the 29th. Pulling back to regroup, Budyonny’s men continued to be held in check. When Mamontov attack simultaneously on the 29th, it effectively canceled out any chance that Budyonny would be involved in the White attack from the south. Had this not happened, Tsaritsyn would have been a bloodbath.
The map scale is about 800 yards per hex. Each combat unit is one battalion for non-AFV units. For Tanks ,Armor cars Aircraft, each counter is one AFV\AC. For weapons, each counter is four weapons. A game turn represents TWO hours of time.
The game contains:
• One 11 x 17" mapsheet depicting the terrain the battle was fought over
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