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Age of Muskets Volume I: Tomb for an Empire (2008)
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  • 인원

    2-6 명

    BGG추천: 2-6+ 명
  • 게임시간

    20-6000 분

  • 연령

    0+

    BGG추천: 16+
  • 게임 난이도

    3.85 / 5

게임 소개

에이지 오브 머스킷은 19세기 후반부터 19세기 전반까지의 캠페인을 포괄하는 규칙 집합이다. 그것은 어떤 군사 작전의 불확실성과 마찰력뿐만 아니라 지휘와 통제를 강조한다. 플레이어는 본부로 대표되는 당대 군대를 지휘하고 소속 부대, 병력, 장비를 통제한다. 산업화 이전 시대에 작전 수준에서 전쟁의 모든 관련 요소를 재현하는 것이 목적이다.
게임은 일련의 &ldqu;game turn&rdqu;로 진행되며, 각각은 게임 보드에 있는 모든 측의 힘에 의해 수행되는 여러 동작으로 구성된다. 플레이할 수 있는 다양한 시나리오는 일단 완주자가 어느 쪽이 이겼는지 확인하면 경기 턴 수가 제한된다. 이 시나리오들 중 많은 것들이 단 2명의 선수들에 의해 플레이될 수 있다. 그러나 가장 길고 큰 것은 팀 플레이를 위해 설계되었으며, 이상적으로는 4~6명의 플레이어가 사용할 수 있다.

I) 게임 스케일.
전투 지점 1개 = 1,000명(또는 약 8-12문의 포)입니다.
1회 회전 = 1개월(또는 2주)
게임 보드 = 변수, 대부분 1:1.250.000(1cm=12.5Km)
부대 규모 = 사단 & 여단(본부를 대표하는 카운터에 추가됨).

머스킷의 시대 1권: 제국의 무덤.

"제국을 위한 무덤"은 1808년부터 1814년까지 이베리아 반도에서 일어난 분쟁을 가상한 것이다. 그것은 여러 나라의 다양한 이익과 군대가 참여한 복잡한 전쟁이었다. 영국은 프랑스에 대항하는 유럽 연합의 맥락에서 포르투갈을 방어하기 위해 군대를 보냈다. 내전의 양상을 보여준 스페인에서는 "이라는 이름 아래 개혁파와 전통주의자들의 불안한 동맹이 있었다.프랑스인뿐만 아니라 이탈리아인, 나폴리인, 폴란드인, 독일인, 스위스인, 네덜란드인, 심지어 스페인인 ("로 알려진)들로 구성된 점령군과 맞닥뜨린 애국자들의 인용구.주라멘타도스.

스페인, 영국, 포르투갈이 연합군을 형성하고, 프랑스와 그 동맹국과 위성이 제국군을 구성한다. 선수(또는 팀)는 각 면을 통제한다. 이 게임은 1808년 7월부터 1814년 4월까지 또는 1808년 11월, 1809년 5월, 1810년 1월, 1811년 1월, 1812년 2월까지 전쟁을 수행할 수 있다. 특정 부분만 플레이할 수도 있습니다. 레반테 전쟁 1809 - 1813), 개별 전역 (나폴레온의 1809년) 또는 단순 전투 (살라망카, 비토리아...)

"Tomb for a Empire"는 단순한 게임이 아니라 베일렌(한 차례 미만 지속)에서 전쟁이 발발하는 모든 해(시나리오 14~18)에 이르기까지 점점 복잡해지는 6개의 도입 전투 시나리오와 18개의 캠페인 시나리오를 포함하는 전체 게임 경험입니다.

엘 유에고 에스트ás pero enconttrarás en esta página (Apoyo al Jugador) en los archivos en español necesariarshars;호하스 데 아유다, 레글라스 이 에스크나리오스.
Age of Muskets is a rule set that covers the campaigns from the late XVII century to the first half of the XIX. It emphasizes Command and Control as well as the uncertainty and friction of any military operation. Players take command of an army of the period, represented by their headquarters, and control their attached units, their men and equipment. The purpose is to re-create all the relevant factors of war at the operational level in the pre-industrial age.
The game is played as a sequence of “game turns”, each made up of several actions performed by the forces of all sides present on the game board. The diverse scenarios that can be played have a limited number of game turns, once finished players check which side has won. Many of these scenarios can be played by just 2 players. However, the longest and largest are designed for team play, ideally by 4 to 6 players.

I) Game scales.
1 Combat point = 1.000 men (or approximately 8-12 artillery pieces).
1 Turn = 1 month (or a fortnight)
Game board = variable, mostly 1:1.250.000 (1 cm=12,5 Km)
Unit size = Divisions & brigades (in addition to counters representing Headquarters).

Age of Muskets Volume I: Tomb for an Empire.

"Tomb for an Empire" simulates the conflict that took place in the Iberian Peninsula from 1808 to 1814. It was a complex war that involved diverse interests and troops from many nations. Great Britain sent her troops to defend Portugal, within the context of the European Coalitions against France. In Spain proper the war, which presented certain aspects of a civil war, saw an uneasy alliance of reformists and traditionalists under the name of "Patriots" facing the puppet King Jose I Bonaparte and the occupation army; composed mainly of French but also of Italians, Neapolitans, Poles, Germans, Swiss, Dutch and even Spaniards (known as "Juramentados").

Spaniards, British and Portuguese form the Allied side while France and her allies and satellites form the Imperial side. A player (or team) control each side. The game allows to play the war beginning on July 1808 to April 1814, or on several later dates - November 1808, May 1809, January 1810, January 1811 or February 1812. It is also possible to play only certain parts (e.g. The War in Levante 1809 - 1813), individual campaigns (Napoleon's 1809) or just battles (Salamanca, Vitoria ...)

"Tomb for an Empire" is not just a game it's a whole gaming experience that includes 6 introductory battle scenarios and 18 campaign scenarios of increasing complexity, from Bailen (lasting less than one full turn) to the full campaign starting any year of the war (scenarios 14 to 18).

El juego está en inglés pero encontrarás en esta página (Apoyo al Jugador) los archivos en español necesarios para jugar –Hojas de Ayuda, Reglas y Escenarios.

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