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BGG랭킹
BGG전체 : 6280
CGS : 155
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인원
2-10 명
BGG추천: 3-4 명 -
게임시간
60-60 분
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연령
10+
BGG추천: 10+ -
게임 난이도
2.71 / 5
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디자이너
Kevin Barrett, Paul Nobles, Matt Robinson
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아티스트
Sandra Garavito, Kian Chai NG, Ethan Pasternack, Kevin Perrine
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인원
게임 소개
Mechwarrior: 다크 에이지란 위즈키즈 게임즈가 배틀테크 자산을 계속 이어가는 것이다. 조던 와이즈먼은 그의 디자인 팀에게 배틀테크 우주에서의 연합 무기 전쟁 시스템을 보여주기 위해 마법사 나이트/메이지 나이트 던전/영웅 클릭스의 클릭 다이얼을 사용하는 것을 임무로 맡겼다. 이 시스템은 배틀멕, 차량, 보병을 사용하여 적을 정복하도록 장려합니다. 차량과 보병은 새로운 게임 메카닉스를 나타내는 새로운 기호와 함께 마법기사 피규어와 유사한 다이얼을 가지고 있다. 차량은 장착된 장치처럼 긴 베이스가 있습니다. 배틀멕스는 더 큰 다이얼을 사용하며, 멕이 더 많은 동작을 수행할 때 세 가지 통계를 수정하는 히트 다이얼을 포함한다. 마지막 결과는 마법사 나이트와 비슷하지만 간단한 액션 기반 시스템과 다이얼을 사용하여 새로운 형태의 워게이밍을 테이블에 올리는 것이다.
Mechwarrior: Dark Age is Wizkids Games continuation of the BattleTech property. Jordan Weisman has tasked his design team with using the click-dials used in Mage Knight/Mage Knight Dungeons/Hero Clix to present a system of combined arms warfare in the BattleTech universe. The system encourages use of Battlemechs, vehicles, and infantry to conquer your opponent. The vehicles and infantry have dials similar to Mage Knight figures, with some new symbols to indicate new game mechanics. Vehicles have long bases, like the mounted units. Battlemechs use larger dials and include a heat dial which modifies three of the stats as the mech performs more actions. The final result, while similar to Mage Knight is much more, using the simple action based system and dials, and bringing a new form of wargaming to the table.
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