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BGG랭킹
BGG전체 : 3943
FAMILYGAMES : 1224
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인원
1-4 명
BGG추천: 1-4 명 -
게임시간
15-30 분
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연령
8+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
1.66 / 5
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디자이너
Martyn F
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아티스트
Peter Hermans
-
인원
게임 소개
웹 사이트에서:
이야기:
인 "도시들, 당신은 세계의 도시의 건축가이다. 당신은 관광객들에게 가장 매력적인 도시를 건설하려고 노력합니다. 어트랙션을 서로 가깝게 배치하는군요. 당신은 공원을 최대한 크게 짓고 테라스도 물 가까이에 둡니다. 당신은 관광객들을 그들이 가장 좋아하는 장소로 안내합니다, 왜냐하면 그들을 통해서만 당신의 포인트를 얻을 수 있기 때문입니다.
딜레마:
하지만... 다음에 어떤 타일을 그릴지는 정확히 알 수 없어요. 완벽한 타일을 위해 한 잔 더 기다려 주시겠어요? 당신의 계획을 조정하실 건가요? 아니면 기발한 아이디어가 있으신지, 타일이 관광객들에게 더 많은 포인트를 가져다 줄 수 있도록 배치해 주실 수 있나요?
모든 선수들은 자신만의 도시를 만들고 자신만의 선택을 합니다. "All" 당신이 해야 할 일은 당신의 상대보다 나은 선택을 하는 것이다!
이야기:
인 "도시들, 당신은 세계의 도시의 건축가이다. 당신은 관광객들에게 가장 매력적인 도시를 건설하려고 노력합니다. 어트랙션을 서로 가깝게 배치하는군요. 당신은 공원을 최대한 크게 짓고 테라스도 물 가까이에 둡니다. 당신은 관광객들을 그들이 가장 좋아하는 장소로 안내합니다, 왜냐하면 그들을 통해서만 당신의 포인트를 얻을 수 있기 때문입니다.
딜레마:
하지만... 다음에 어떤 타일을 그릴지는 정확히 알 수 없어요. 완벽한 타일을 위해 한 잔 더 기다려 주시겠어요? 당신의 계획을 조정하실 건가요? 아니면 기발한 아이디어가 있으신지, 타일이 관광객들에게 더 많은 포인트를 가져다 줄 수 있도록 배치해 주실 수 있나요?
모든 선수들은 자신만의 도시를 만들고 자신만의 선택을 합니다. "All" 당신이 해야 할 일은 당신의 상대보다 나은 선택을 하는 것이다!
From the website:
The Story:
In "Cities" you are the architect of a city of the world. You try to build a city that is most attractive for tourists. You position attractions close together. You build parks as big as possible and place terraces close to the water. You guide tourists to their favourite spots, because only through them you can earn your points.
The Dilemma:
But... you never know exactly which tile will be drawn next. Will you wait another round for the perfect tile? Will you adjust your planning? Or have you got a brilliant idea and can you position the tile in a way that it brings points for more than tourist?
Every player builds his own city and makes his own choices. "All" you have to do is make better choices than your opponents!
The Story:
In "Cities" you are the architect of a city of the world. You try to build a city that is most attractive for tourists. You position attractions close together. You build parks as big as possible and place terraces close to the water. You guide tourists to their favourite spots, because only through them you can earn your points.
The Dilemma:
But... you never know exactly which tile will be drawn next. Will you wait another round for the perfect tile? Will you adjust your planning? Or have you got a brilliant idea and can you position the tile in a way that it brings points for more than tourist?
Every player builds his own city and makes his own choices. "All" you have to do is make better choices than your opponents!
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