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7.2Future War Commander: Fast Play Tabletop Wargame Rules for Combined-Arms Operations, The Future (2008) -
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인원
2-8 명
BGG추천: 3-8+ 명 -
게임시간
150-150 분
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연령
0+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
2.73 / 5
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디자이너
Peter Jones (I)
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아티스트
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인원
게임 소개
《퓨처워커맨더》는 블리츠크리그 커맨더의 워게임이다. Fast-Play Tabletop Wargame Rules for Comban-Arms Operations, 1936-45 및 냉전 사령관: Fast-Play Tabletop Wargame Rules for Combined-Arms Operations, 1946+.
FutureWarCommander는 테이블 상판에서 미니어처를 사용하여 미래의 전투를 재현할 수 있는 흥미로운 워게임입니다. 회사의 어떤 것이든 부서까지 바로 지휘하여 세부적으로 교착 상태에 빠지지 않고 2-3시간 내에 결과를 얻을 수 있습니다. 2mm에서 28mm(6mm, 10mm, 15mm 및 20mm 포함)까지의 모든 스케일 미니어처에 적합하며, 재베이스 작업이 필요하지 않습니다.
이 규칙은 140페이지 분량의 A4 퍼펙트 바운드 북에 60개가 넘는 풀 컬러 그림이 포함되어 있으며 게임 플레이 방법을 설명하고 있다. 이것들은 당신이 게이밍 테이블에서 보는 것과 같은 실제 미니어처를 특징으로 합니다. A4 사이즈의 양면 퀵 레퍼런스 시트도 받으실 수 있습니다.
게임은 1베이스 = 1소대(게임의 설계 규모), 1베이스 = 1소대 또는 1소대 또는 1소대, 1소형 = 1소형 = 1소형 또는 1소형 = 1소형 or 1소형의 세 가지 레벨 중 하나로 플레이할 수 있습니다. 접지 눈금은 각각 1cm = 20m 또는 1cm = 10m이다. 한 번의 턴은 최대 30분의 실제 동작을 나타냅니다.
주요 기능
이 게임의 주요 특징은 다음과 같다:
-간단하지만 효과적인 방법으로 전쟁의 안개를 강조하는 지휘체계
-전반적으로 사상자 해결을 위한 동일한 메커니즘
보병, 장갑, 정찰, 포병, 항공기 및 미래 기술을 위한 장비
게임을 설명하기 위해 미니어처 &실제&의 컬러 그림을 사용하여 플레이를 보여줍니다.
-설정 시간 단축 -단순히 힘을 모아 플레이
힘은 일정치 않으나 승산은 동일한 독특한 점수 체계
-41 잘 제시된 군대 리스트는 15개의 서로 다른 제조업체들의 미니어처를 포함한다.
-11 미래의 연합 무기 전쟁 시뮬레이션을 위한 시나리오
-가정, 클럽, 가든에서 단독, 2인용 및 멀티플레이어 게임을 즐길 수 있습니다!
-양면 빠른 참조 시트 1개 포함
-보충제 없음 -한 권의 책에서만 플레이하면 됩니다.
미래의 전쟁 지휘관 교전!
이 책에는 4페이지의 규칙과 3개의 군대 목록이 포함되어 있어 개인별 수치를 사용하여 교전 수준에서 플레이할 수 있습니다. 이것은 여러분이 최소한으로 6mm와 28mm의 미래형 게임을 하기 위해 같은 핵심 규칙을 사용할 수 있다는 것을 의미합니다! 수술 스트라이크 전투 보고서를 보고 게임이 이 수준에서 어떻게 진행되는지 확인하십시오.
FutureWarCommander는 테이블 상판에서 미니어처를 사용하여 미래의 전투를 재현할 수 있는 흥미로운 워게임입니다. 회사의 어떤 것이든 부서까지 바로 지휘하여 세부적으로 교착 상태에 빠지지 않고 2-3시간 내에 결과를 얻을 수 있습니다. 2mm에서 28mm(6mm, 10mm, 15mm 및 20mm 포함)까지의 모든 스케일 미니어처에 적합하며, 재베이스 작업이 필요하지 않습니다.
이 규칙은 140페이지 분량의 A4 퍼펙트 바운드 북에 60개가 넘는 풀 컬러 그림이 포함되어 있으며 게임 플레이 방법을 설명하고 있다. 이것들은 당신이 게이밍 테이블에서 보는 것과 같은 실제 미니어처를 특징으로 합니다. A4 사이즈의 양면 퀵 레퍼런스 시트도 받으실 수 있습니다.
게임은 1베이스 = 1소대(게임의 설계 규모), 1베이스 = 1소대 또는 1소대 또는 1소대, 1소형 = 1소형 = 1소형 또는 1소형 = 1소형 or 1소형의 세 가지 레벨 중 하나로 플레이할 수 있습니다. 접지 눈금은 각각 1cm = 20m 또는 1cm = 10m이다. 한 번의 턴은 최대 30분의 실제 동작을 나타냅니다.
주요 기능
이 게임의 주요 특징은 다음과 같다:
-간단하지만 효과적인 방법으로 전쟁의 안개를 강조하는 지휘체계
-전반적으로 사상자 해결을 위한 동일한 메커니즘
보병, 장갑, 정찰, 포병, 항공기 및 미래 기술을 위한 장비
게임을 설명하기 위해 미니어처 &실제&의 컬러 그림을 사용하여 플레이를 보여줍니다.
-설정 시간 단축 -단순히 힘을 모아 플레이
힘은 일정치 않으나 승산은 동일한 독특한 점수 체계
-41 잘 제시된 군대 리스트는 15개의 서로 다른 제조업체들의 미니어처를 포함한다.
-11 미래의 연합 무기 전쟁 시뮬레이션을 위한 시나리오
-가정, 클럽, 가든에서 단독, 2인용 및 멀티플레이어 게임을 즐길 수 있습니다!
-양면 빠른 참조 시트 1개 포함
-보충제 없음 -한 권의 책에서만 플레이하면 됩니다.
미래의 전쟁 지휘관 교전!
이 책에는 4페이지의 규칙과 3개의 군대 목록이 포함되어 있어 개인별 수치를 사용하여 교전 수준에서 플레이할 수 있습니다. 이것은 여러분이 최소한으로 6mm와 28mm의 미래형 게임을 하기 위해 같은 핵심 규칙을 사용할 수 있다는 것을 의미합니다! 수술 스트라이크 전투 보고서를 보고 게임이 이 수준에서 어떻게 진행되는지 확인하십시오.
FutureWarCommander is a wargame in line with Blitzkrieg Commander: Fast-Play Tabletop Wargame Rules for Combined-Arms Operations, 1936-45 and Cold War Commander: Fast-Play Tabletop Wargame Rules for Combined-Arms Operations, 1946+.
FutureWarCommander is an exciting wargame that allows you to re-create battles of the future using miniatures on a tabletop. Command anything from a company right up to a division and get a result in 2-3 hours without becoming bogged-down in detail. Suitable for any scale miniatures from 2mm right up to 28mm (including 6mm, 10mm, 15mm and 20mm) and no re-basing is required.
The rules come as a 140-page A4-sized perfect bound book with over 60 full colour pictures that illustrate how to play the game. These feature real miniatures as you see them on the gaming table. You also get a double-sided A4-sized quick reference sheet.
The game can be played at one of three levels: 1 base = 1 Platoon (the scale the game was designed for), 1 base = 1 Squad or Individual Vehicle, or 1 miniature = 1 Soldier or Vehicle. The ground scale is 1cm = 20m or 1cm = 10m respectively. One turn represents up to 30 minutes of real-life action.
Main Features
The main features of the game include:
-command system that emphasizes the fog of war in a simple but effective manner
-the same mechanism for casualty resolution throughout
-rules for infantry, armour, reconnaissance, artillery, aircraft and future technology
-examples of play using colour pictures of miniatures "in-action" to illustrate the game
-minimal set-up time - simply assemble your forces and play
unique points system that allows for unequal forces but an equal chance of victory
-41 well presented army lists covering the miniatures of 15 different manufacturers
-11 scenarios for simulating combined-arms warfare of the future
-suitable for solo, two-player & multi-player games at home, at the club, or in the garden!
-one double-sided quick reference sheet included
-no supplements - all you need to play in one book
Future War Commander Skirmish!
The book includes four pages of rules and three army lists to allow you to play at the skirmish level using individual figures. This means you can use the same core rules to play futuristic games in 6mm and 28mm with the minimum of fuss! Take a look at the Surgical Strike battle report to see how the game plays at this level.
FutureWarCommander is an exciting wargame that allows you to re-create battles of the future using miniatures on a tabletop. Command anything from a company right up to a division and get a result in 2-3 hours without becoming bogged-down in detail. Suitable for any scale miniatures from 2mm right up to 28mm (including 6mm, 10mm, 15mm and 20mm) and no re-basing is required.
The rules come as a 140-page A4-sized perfect bound book with over 60 full colour pictures that illustrate how to play the game. These feature real miniatures as you see them on the gaming table. You also get a double-sided A4-sized quick reference sheet.
The game can be played at one of three levels: 1 base = 1 Platoon (the scale the game was designed for), 1 base = 1 Squad or Individual Vehicle, or 1 miniature = 1 Soldier or Vehicle. The ground scale is 1cm = 20m or 1cm = 10m respectively. One turn represents up to 30 minutes of real-life action.
Main Features
The main features of the game include:
-command system that emphasizes the fog of war in a simple but effective manner
-the same mechanism for casualty resolution throughout
-rules for infantry, armour, reconnaissance, artillery, aircraft and future technology
-examples of play using colour pictures of miniatures "in-action" to illustrate the game
-minimal set-up time - simply assemble your forces and play
unique points system that allows for unequal forces but an equal chance of victory
-41 well presented army lists covering the miniatures of 15 different manufacturers
-11 scenarios for simulating combined-arms warfare of the future
-suitable for solo, two-player & multi-player games at home, at the club, or in the garden!
-one double-sided quick reference sheet included
-no supplements - all you need to play in one book
Future War Commander Skirmish!
The book includes four pages of rules and three army lists to allow you to play at the skirmish level using individual figures. This means you can use the same core rules to play futuristic games in 6mm and 28mm with the minimum of fuss! Take a look at the Surgical Strike battle report to see how the game plays at this level.
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