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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
45-90 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Joe Bragg
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아티스트
Jason Licht
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인원
게임 소개
미크 히어로즈: 승리는 성경에서 영감을 받은 2-4 플레이어의 경쟁력 있는 데크 쌓기 게임이다. 각 플레이어는 자원을 수집하고, 업그레이드를 구입하고, 기계를 충전하기 위해 자신의 영웅을 도시 전역으로 이동시킨다. 플레이어가 전투 준비가 되었다고 느낄 때(언제든지 일어날 수 있는 일), 그들은 심복 수준에서 보스들과 싸우기 시작하고 에이전트를 통해 그리고 마침내 영지로 올라갑니다.
보스와 싸우기 위해, 플레이어는 자신의 카드를 사용하여, 목표한 숫자에 대한 전쟁 게임과 유사하게, 강점을 추가하는 카드를 한다. 플레이어는 힘 포인트가 보스의 힘 이상이고 부정할 수 없는 자동 손실 카드를 사용하지 않은 경우 전투에서 승리한다.
플레이어는 동맹국에 지원을 요청하고 전투를 진행하면서 계속 업그레이드할 수 있습니다. 적이 강해집니다. 심복 3명을 되찾고, 에이전트 2명을 되찾고, 군주 2명을 추방하는 첫 번째 플레이어가 승자입니다.
레이스니까 가서 싸워 이겨!
-Joe of Meek Heroes Gaming\'
보스와 싸우기 위해, 플레이어는 자신의 카드를 사용하여, 목표한 숫자에 대한 전쟁 게임과 유사하게, 강점을 추가하는 카드를 한다. 플레이어는 힘 포인트가 보스의 힘 이상이고 부정할 수 없는 자동 손실 카드를 사용하지 않은 경우 전투에서 승리한다.
플레이어는 동맹국에 지원을 요청하고 전투를 진행하면서 계속 업그레이드할 수 있습니다. 적이 강해집니다. 심복 3명을 되찾고, 에이전트 2명을 되찾고, 군주 2명을 추방하는 첫 번째 플레이어가 승자입니다.
레이스니까 가서 싸워 이겨!
-Joe of Meek Heroes Gaming\'
Meek Heroes: Victory is a Biblically inspired, 2-4 player competitive strength deck-building game. Each player moves their hero throughout the city to collect resources, purchase upgrades, and charge their mech. When the player feels they are ready for battle (which can happen at any time), they start battling bosses at the henchmen level and work their way up through the agents and finally to the principalities.
To battle a boss, a player uses their deck to play cards adding up strength points, similar to a game of war against a target number. A player wins a battle if the strength points are equal to or greater than the boss\'s strength and have not played an auto-loss card that they could not negate.
Players may call upon allies for support and continue to upgrade as they press through battles. Enemies will grow stronger. The first player to redeem 3 henchmen, redeem 2 agents, and banish 2 principalities is the winner.
It is a race, so go, fight, win!
-description by Joe of Meek Heroes Gaming\'
To battle a boss, a player uses their deck to play cards adding up strength points, similar to a game of war against a target number. A player wins a battle if the strength points are equal to or greater than the boss\'s strength and have not played an auto-loss card that they could not negate.
Players may call upon allies for support and continue to upgrade as they press through battles. Enemies will grow stronger. The first player to redeem 3 henchmen, redeem 2 agents, and banish 2 principalities is the winner.
It is a race, so go, fight, win!
-description by Joe of Meek Heroes Gaming\'
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