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BGG랭킹
BGG전체 : 19323
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인원
1-2 명
BGG추천: 2-2 명 -
게임시간
20-60 분
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연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
3.33 / 5
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디자이너
Adam L Dobbyns, Tom Frank, Wes Johnson, Marco Pecota
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아티스트
Riccardo Federici
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인원
게임 소개
니플하임 문은 내부의 위협을 막기 위해 봉인된 지 오래된 고대 바이킹 유적지로, 기독교 신앙의 급속한 확장으로 인해 혼란을 겪고 있다. 고대 바이킹 무덤 바로 위에 지어진 수도원이 자신도 모르게 북유럽 사람들의 위험한 초자연적 적을 깨웠고, 그는 이제 니플하임 문을 통과하여 다시 인간의 영역으로 돌아갈 것이라고 위협했다.
하지만 이 모험의 장소에 대한 위협이 깊어지고 있는 것은 바이킹족에게만 경각심을 준 것이 아닙니다. 기독교 교회는 또한 인류에 대한 이 명백한 위협을 내려놓기 위해 영웅들을 보내왔고, 이는 바이킹 군대와 신성 교회가 보낸 전사들 사이의 불안한 동맹으로 이어졌다.
레이박스 게임에서 크리에이티브 팀이 만든 니플하임의 문에 오신 것을 환영합니다.
이 페이지에서 당신은 완전히 새로운 길 알 수 없는 모험의 증명 근거에서 당신의 재치와 용기를 시험할 신화적 공포의 영웅적인 이야기에 참여하도록 초대된다.
혁신적인 경로 알 수 없는 게임 엔진은 인기 있는 "던전 크롤" 스타일 게임과 과거의 선택한 모험 스타일 책의 스토리텔링 및 분기 의사 결정을 매끄럽게 혼합함으로써 이 시스템을 작동시킵니다.
경로 불명>은 테이블 상판 게임 경험이 더 이상 타일 네트워크를 사용하여 거대한 테이블을 가로질러 뻗어나가는 것이 아니라 모험 내의 영웅들의 현재 물리적 위치를 나타내는 플레이 영역에 초점을 유지하는 책 안에 포함되는 새로운 하이브리드 플레이 방법을 만든다.
편평하게 놓이도록 설계된 나선형 바인딩 북 안에 함께 바인딩된 경로 알 수 없는 모험의 개별 "플레이 페이지"는 열린 북의 왼쪽 페이지에 미니어처가 탐색해야 하는 위치의 규칙을 보여줍니다. 실제 물리적인 게임 보드를 표시하는 것뿐만 아니라 모델은 열린 책의 오른쪽 페이지에서 움직이고 싸울 것이다.
경로를 알 수 없는 것은 비선형 모험입니다. 방향 또는 EX를 의미합니다당신의 미니어처 영웅이 플레이 페이지를 떠나기로 선택한 후, 그들이 그들의 모험의 다음 부분으로 여행하고 경험할 책의 어떤 새로운 페이지를 결정할 것이다.
미니어처가 여행하는 각 플레이 페이지는 모델에게 새로운 아이템, 리소스 및 기술을 얻을 수 있는 기회를 제공할 뿐만 아니라 탐색에 도움이 될 새로운 동반자를 찾을 수 있는 고유한 위험과 도전을 보여줄 것입니다.
게이트스 오브 니플하임은 패스 언노운 시스템의 세 번째 게임으로, 제2차 세계 대전의 좀비가 들끓는 참호에서 벗어나 바이킹의 전설에 영감을 받은 길을 모험한다!
하지만 다시 한번 비범한 영웅들로 이루어진 팀은 인류에 대한 더 큰 위협에 맞서기 위해 그들의 차이를 제쳐놓아야 한다.
—출판사의 설명
하지만 이 모험의 장소에 대한 위협이 깊어지고 있는 것은 바이킹족에게만 경각심을 준 것이 아닙니다. 기독교 교회는 또한 인류에 대한 이 명백한 위협을 내려놓기 위해 영웅들을 보내왔고, 이는 바이킹 군대와 신성 교회가 보낸 전사들 사이의 불안한 동맹으로 이어졌다.
레이박스 게임에서 크리에이티브 팀이 만든 니플하임의 문에 오신 것을 환영합니다.
이 페이지에서 당신은 완전히 새로운 길 알 수 없는 모험의 증명 근거에서 당신의 재치와 용기를 시험할 신화적 공포의 영웅적인 이야기에 참여하도록 초대된다.
혁신적인 경로 알 수 없는 게임 엔진은 인기 있는 "던전 크롤" 스타일 게임과 과거의 선택한 모험 스타일 책의 스토리텔링 및 분기 의사 결정을 매끄럽게 혼합함으로써 이 시스템을 작동시킵니다.
경로 불명>은 테이블 상판 게임 경험이 더 이상 타일 네트워크를 사용하여 거대한 테이블을 가로질러 뻗어나가는 것이 아니라 모험 내의 영웅들의 현재 물리적 위치를 나타내는 플레이 영역에 초점을 유지하는 책 안에 포함되는 새로운 하이브리드 플레이 방법을 만든다.
편평하게 놓이도록 설계된 나선형 바인딩 북 안에 함께 바인딩된 경로 알 수 없는 모험의 개별 "플레이 페이지"는 열린 북의 왼쪽 페이지에 미니어처가 탐색해야 하는 위치의 규칙을 보여줍니다. 실제 물리적인 게임 보드를 표시하는 것뿐만 아니라 모델은 열린 책의 오른쪽 페이지에서 움직이고 싸울 것이다.
경로를 알 수 없는 것은 비선형 모험입니다. 방향 또는 EX를 의미합니다당신의 미니어처 영웅이 플레이 페이지를 떠나기로 선택한 후, 그들이 그들의 모험의 다음 부분으로 여행하고 경험할 책의 어떤 새로운 페이지를 결정할 것이다.
미니어처가 여행하는 각 플레이 페이지는 모델에게 새로운 아이템, 리소스 및 기술을 얻을 수 있는 기회를 제공할 뿐만 아니라 탐색에 도움이 될 새로운 동반자를 찾을 수 있는 고유한 위험과 도전을 보여줄 것입니다.
게이트스 오브 니플하임은 패스 언노운 시스템의 세 번째 게임으로, 제2차 세계 대전의 좀비가 들끓는 참호에서 벗어나 바이킹의 전설에 영감을 받은 길을 모험한다!
하지만 다시 한번 비범한 영웅들로 이루어진 팀은 인류에 대한 더 큰 위협에 맞서기 위해 그들의 차이를 제쳐놓아야 한다.
—출판사의 설명
In Gates of Niflheim, an ancient Viking site long since sealed to contain the threat within, has been disturbed by the rapid expansion of the Christian faith. A monastery built right on top of the ancient Viking tomb has unwittingly awoken a perilous supernatural foe of the Norsemen, who now threatens to escape his confinement by passing through the Gates of Niflheim and back into the mortal realm.
But the deepening threat of the site of this adventure has not only alerted the Vikings. The Christian church has also sent heroes to put down this obvious threat to humanity leading to an uneasy alliance between the Viking forces and those warriors sent by the Holy Church.
Welcome player to the Gates of Niflheim crafted for you by the creative team at Raybox games.
Within these pages you are invited to become involved in a heroic tale of Mythic Horror, that will test your wits and nerve in the proving grounds of a brand new Paths Unknown adventure.
The innovative Paths Unknown game engine powers this system by seamlessly blending popular "dungeon crawl" style games with the storytelling and branching decision making of the choose your own adventure style books of the past.
Paths Unknown creates a new hybrid method of play where the tabletop game experience no longer ends up sprawling across a giant table using a network of tiles and is instead contained within a book that keeps the focus to the play area representing your heroes current physical location within the adventure.
Bound together within a spiral bind book designed to sit flat, the individual "play pages" of your Paths Unknown adventure will show the rules of the location your miniature must navigate on the LEFT page of the open book. As well as displaying the actual physical game board the model will move and fight on the RIGHT page of the open book.
Paths Unknown is a non-linear adventure. Meaning the direction or EXIT your miniature hero chooses to leave a play page, will then decide which new page within the book they will travel to and experience, as the next part of their adventure.
Each play page your miniatures travel to will manifest their own unique perils and challenges giving the model\'s the opportunity to gain new items, resources and skills, as well as perhaps finding new companions to aid them in their quest.
Gates of Niflheim is the 3rd game in the Paths Unknown system and takes an exciting detour away from the Zombie infested trenches of World War 2 to venture down a path inspired by Viking lore!
Yet again a team of extraordinary heroes must set aside their differences to confront a greater threat to humanity.
—description from the publisher
But the deepening threat of the site of this adventure has not only alerted the Vikings. The Christian church has also sent heroes to put down this obvious threat to humanity leading to an uneasy alliance between the Viking forces and those warriors sent by the Holy Church.
Welcome player to the Gates of Niflheim crafted for you by the creative team at Raybox games.
Within these pages you are invited to become involved in a heroic tale of Mythic Horror, that will test your wits and nerve in the proving grounds of a brand new Paths Unknown adventure.
The innovative Paths Unknown game engine powers this system by seamlessly blending popular "dungeon crawl" style games with the storytelling and branching decision making of the choose your own adventure style books of the past.
Paths Unknown creates a new hybrid method of play where the tabletop game experience no longer ends up sprawling across a giant table using a network of tiles and is instead contained within a book that keeps the focus to the play area representing your heroes current physical location within the adventure.
Bound together within a spiral bind book designed to sit flat, the individual "play pages" of your Paths Unknown adventure will show the rules of the location your miniature must navigate on the LEFT page of the open book. As well as displaying the actual physical game board the model will move and fight on the RIGHT page of the open book.
Paths Unknown is a non-linear adventure. Meaning the direction or EXIT your miniature hero chooses to leave a play page, will then decide which new page within the book they will travel to and experience, as the next part of their adventure.
Each play page your miniatures travel to will manifest their own unique perils and challenges giving the model\'s the opportunity to gain new items, resources and skills, as well as perhaps finding new companions to aid them in their quest.
Gates of Niflheim is the 3rd game in the Paths Unknown system and takes an exciting detour away from the Zombie infested trenches of World War 2 to venture down a path inspired by Viking lore!
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