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BGG랭킹
BGG전체 : 0
0Eysenhudt: Anspruchsvolleres Adaptives Kampf System (2023) -
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인원
1-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
150-180 분
-
연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Michael Klebon
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아티스트
Michael Klebon
-
인원
게임 소개
AACS(Advanced Adaptive Combat System)는 고급 전투 경험을 찾고 있는 진짜 괴짜들을 위한 것이다. AACS는 선수들에게 전략적인 목표물(마을)에 대한 전투에 대한 더 많은 전술적인 통제를 제공한다. Risk Tolerance를 결정함에 있어 플레이어는 이제 수비수를 이길 가능성에 대한 신중한 고려를 통해 거의 모든 위험을 무릅쓰고 배틀롤을 성공시킬 수 있습니다. 물론, 그 노력은 실패할 수 있다. 그런 다음 수비수들은 대응책을 마련할 것이며, 이는 다시 배틀롤의 성공을 위험에 빠뜨릴 것이다.
또한 아이센후트에서 처음으로 AACS를 사용하여 플레이어는 손상된 재화나 부재 또는 전체 유닛의 손실에도 실제 전투 손실을 감수한다.
AACS는 ACS(Adaptive Combat System)를 기반으로 구축되며, 전투 경험을 좋아하고 보다 전술적인 옵션과 전투 절차를 더 잘 제어하는 대가로 게임 시간과 보다 확장되고 발전된 전투 시스템을 기꺼이 받아들이는 매우 진보된 플레이어(또는 괴짜)를 위한 것이다.
—디자이너로부터의 설명
또한 아이센후트에서 처음으로 AACS를 사용하여 플레이어는 손상된 재화나 부재 또는 전체 유닛의 손실에도 실제 전투 손실을 감수한다.
AACS는 ACS(Adaptive Combat System)를 기반으로 구축되며, 전투 경험을 좋아하고 보다 전술적인 옵션과 전투 절차를 더 잘 제어하는 대가로 게임 시간과 보다 확장되고 발전된 전투 시스템을 기꺼이 받아들이는 매우 진보된 플레이어(또는 괴짜)를 위한 것이다.
—디자이너로부터의 설명
The Advanced Adaptive Combat System (AACS) is intended for real freaks, who’re looking for an advanced battle experience. The AACS gives the players more tactical control over combat against strategic targets (towns). In determining their Risk Tolerance players can now, through careful consideration of their chances of beating the defenders, risk nearly everything to make their Battle Rolls a success. Of course, the endeavour can fail. For the defenders will then prepare countermeasures, which again will endanger the success of the Battle Roll.
Also, for the first time in Eysenhudt, with the AACS the players risk actual battle losses – either in damaged goods or in absenteeism or even in the loss of whole units.
The AACS builds on the Adaptive Combat System (ACS) and is meant for very advanced players (or freaks), who love the battle experiences and who’re willing to accept an expanded duration of playing time and a way more extended and advanced combat system in exchange for more tactical options and better control of the battle procedure.
—description from the designer
Also, for the first time in Eysenhudt, with the AACS the players risk actual battle losses – either in damaged goods or in absenteeism or even in the loss of whole units.
The AACS builds on the Adaptive Combat System (ACS) and is meant for very advanced players (or freaks), who love the battle experiences and who’re willing to accept an expanded duration of playing time and a way more extended and advanced combat system in exchange for more tactical options and better control of the battle procedure.
—description from the designer
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