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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-8 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Matt Moran
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아티스트
-
인원
게임 소개
MGs & Bayonets는 빠른 속도로 진행되는 제2차 세계 대전 보병 전투 규칙 세트로 단 두 페이지에 해당한다. 특징적인 시기 외에도 인터워와 초기 냉전의 교전에도 효과적이다.
플레이어들은 역사적인 ORBAT를 따라 1:1 소대나 병사들의 중대를 통제하며, 플레이는 테이블 위의 지형지물을 잡고 거부하는 것에 초점을 맞춘다. 원대와 베테랑 부대 사이의 단순한 그라데이션으로 지휘관들은 마지막 공격을 시작하기 전에 자신에게 유리한 확률을 쌓을 수 있다. 마치 역사적으로 대장과 중위가 그랬던 것처럼 말이다!
게임의 특징은 다음과 같다:
조급한 사람이 조정하기 전에 먼저 움직이도록 하는 명령 주도권의 단순한 입찰 시스템.
지형 중심의 이동과 사격 규칙으로 화재와 지역 진압에 의한 정찰이 유기적으로 통합되어 있다.
경기 흐름을 유지하기 위해 사상자와 사기 역학을 통합했습니다.
픽업이나 클럽 플레이를 위한 선택 포인트 제도.
-출판사\ 홈페이지 설명
플레이어들은 역사적인 ORBAT를 따라 1:1 소대나 병사들의 중대를 통제하며, 플레이는 테이블 위의 지형지물을 잡고 거부하는 것에 초점을 맞춘다. 원대와 베테랑 부대 사이의 단순한 그라데이션으로 지휘관들은 마지막 공격을 시작하기 전에 자신에게 유리한 확률을 쌓을 수 있다. 마치 역사적으로 대장과 중위가 그랬던 것처럼 말이다!
게임의 특징은 다음과 같다:
조급한 사람이 조정하기 전에 먼저 움직이도록 하는 명령 주도권의 단순한 입찰 시스템.
지형 중심의 이동과 사격 규칙으로 화재와 지역 진압에 의한 정찰이 유기적으로 통합되어 있다.
경기 흐름을 유지하기 위해 사상자와 사기 역학을 통합했습니다.
픽업이나 클럽 플레이를 위한 선택 포인트 제도.
-출판사\ 홈페이지 설명
MGs & Bayonets is a fast-playing set of WWII infantry battle rules that fits on just two pages. In addition to its featured period, it also works well for Interwar and early Cold War skirmishes.
Players control a 1:1 platoon or company of soldiers following a historical ORBAT, and play focuses on holding and denying terrain features on the table. With simple gradation between raw and veteran units, commanders can stack the odds in their favour before launching their final assault, just as captain and lieutenants did historically!
The game features:
A simple bidding system of command initiative that lets the hasty move before the coordinated.
Terrain-centric movement and shooting rules that organically incorporate reconnaissance by fire and area suppression.
Integrated casualty and morale mechanics to keep the game flowing.
An optional points system for pick-up or club play.
-Description from the publisher\'s website
Players control a 1:1 platoon or company of soldiers following a historical ORBAT, and play focuses on holding and denying terrain features on the table. With simple gradation between raw and veteran units, commanders can stack the odds in their favour before launching their final assault, just as captain and lieutenants did historically!
The game features:
A simple bidding system of command initiative that lets the hasty move before the coordinated.
Terrain-centric movement and shooting rules that organically incorporate reconnaissance by fire and area suppression.
Integrated casualty and morale mechanics to keep the game flowing.
An optional points system for pick-up or club play.
-Description from the publisher\'s website
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