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게임 소개

마약 카르텔, 정치, 마약단속국, 마약단속국, 마약단속국, 마약단속국, 좀비들 간의 교전을 위한 워게이밍 룰.

DrugWarZ의 설정은 시대에 구애받지 않으며 1980년대부터 오늘날까지 언제든지 가능하다. 이 무기들은 용병이 어떤 종류의 기관총을 지니고 있는지 걱정할 필요가 없을 정도로 일반적이며, SMG라는 것만 알면 된다. 차량에도 마찬가지다. 1980년대 도요타 픽업 기술이나 장착된 기관총이 장착된 현대식 포드 레인저도 똑같이 작동할 것이다. 그리고 우리는 모든 것을 현실적으로 그리려고 시도하는 것이 아니기 때문에 (좀비들도 있고, 위험을 감수하기 위해!) 물건들을 약간 일반적으로 유지하는 것은 당신이 원하는 모델을 사용할 수 있게 해준다.

마약 카르텔 전쟁의 전성기는 내게는 1980년대처럼 느껴진다. 마이애미 경찰들은 화려한 옷을 입고 빠른 차를 타고 마약범들과 그들의 상관들과 총격전을 벌이고 있다. 당신은 좋은 사람들이 누구인지 알고 있었고(가끔 부패한 경찰 이야기를 제외하고) 나쁜 사람들이 누구인지 알고 있었다. 물론 마약과의 전쟁은 10년마다 계속되는데, 이전과는 조금 다르다. 이제 우리는 정부의 제재를 받은 계약자들이 국가들에 진출하여 목표물을 제거하는 것을 볼 수 있는데, 전형적으로 검은 돈과 자신들의 의제를 가진 음습한 인물들에 의해 촉발된다. 통제 불능의 마약을 던져버리고, 어떤 사악한 과학자들은 숏컷을 찾으려 하고, 그들은 마약이 필요하고 당신은 혼란과 혼란에 대한 공식을 가지고 있기 때문에 쓰러지지 않을 몸들을 던져라. 내가 좀비 게임을 좋아하는 것처럼 말이야.

DrugWarZ에 등장하는 좀비들은 &ldquo로 설계되었다;AI가 주도하는 ”는 각 플레이어가 자신의 힘을 제어할 수 있고 좀비가 둘 다에게 피해를 줄 수 있도록 한다. 하지만 선수가 좀비들을 조종하는 것은 환영할 일이다. 플레이어가 탈출 경로를 차단하거나 더 쉬운 목표물을 공격할 수 있다는 점에서 그들을 좀 더 지능적으로 만들 것이다. 그러나 그들은 여전히 좀비일 뿐이고 여전히 머리에 잘 배치된 총을 쏘고 내려갈 것이다. 플레이어가 좀비 액션을 실행하는 경우 좀비 액션의 논리에 대해 토론하지 마십시오. 그냥 그들을 게임의 다른 파벌로 취급하세요. 마지막으로, 모델 빌드 부분은 파벌별 분해가 없다. 당신은 람보 스타일의 경찰 대장을 만들 수도 있고 명사수 카르텔 보스나 무술 마스터 DEA 요원을 만들 수도 있다. 팀을 구성할 수 있는 방법에 대해 Faction 섹션에서 몇 가지 제안을 볼 수 있지만 완전히 무시하고 자신의 길을 갈 수 있습니다. 또한 몇 가지 단점을 추가해야 합니다. 그들은 게임을 더 재미있게 만들고 당신이 원하는 대로 그 영웅을 만들기 위해 더 많은 점수를 줍니다.

드러그워즈에 다시 온 것을 환영합니다. 다음 러쉬 좀비가 어디서 나타날지 모르기 때문에 정신을 똑바로 차리세요.

—출판사 desc 설명

Wargaming rules for skirmish warfare among the drug cartels, policia, DEA and zombies.

The setting for DrugWarZ is time-period agnostic and could be any time from the 1980s through today.
The weapons are generic enough that you don’t have to worry about what type of sub-machine gun a mercenary is carrying, you just have to know it is an SMG. Same holds true for vehicles. A 1980s Toyota pick-up technical or a modern Ford Ranger with mounted machine guns will play exactly the same. And since we are not attempting to realistically
portray everything (there are zombies, for crissake!), keeping things a little generic allows you to use the models you want.

The heyday of the drug cartel wars feels, to me, like it was the 1980s. Miami cops in flashy clothes and fast cars getting into shootouts with drug runners and their bosses. You knew who the good guys were (with the exception of the occasional corrupt cop storyline) and you knew who the bad guys were. Of course, the war on drugs continues each decade, a little different from the previous. Now we see government-sanctioned contractors going into countries and taking out targets, typically fueled by dark money and shady characters with their own agendas. Throw an out-of-control drug, some nefarious scientists looking to find short cuts, and bodies that won’t go down because they need the drug and you have a formula for mayhem and chaos. Just the way I like a good zombie game.

The zombies in DrugWarZ are designed to be “AI-driven” so that each player can control their own force and the zombies can cause havoc with both. But a player is more than welcome to control the zombies instead. It will make them a bit more intelligent, in that the player can cut off escape routes or attack easier targets but they are still just zombies and will still go down with some well placed shots/blows to the head. Don’t debate the logic of zombie actions if a player is running them. Just treat them as any other faction in the game. Finally, the model build section does not have a breakdown by faction. You can make a Rambo-style policia captain as well as a marksman Cartel boss or martial arts-master DEA agent. You will see some suggestions in the Faction section on how you could build your teams, but you can choose to completely ignore it and go your own way. Also, be sure to add some drawbacks. They make the game more interesting and give you more points to make that hero the way you want.

Welcome again to DrugWarZ be sure to keep your head on a swivel since you never know where the next RUSH zombie might appear from.

—description from the publisher

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