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BGG랭킹
BGG전체 : 0
ABSTRACTS : 0
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인원
3-3 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
45-45 분
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연령
0+
BGG추천: 10+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Chris Lynd
-
아티스트
-
인원
게임 소개
이 게임에서 체스의 규칙은 정확히 같지만 기하학은 완전히 다릅니다. 조각의 움직임에 대한 규칙을 주의 깊게 따르는 한, 당신은 괜찮을 것이지만, 오목한 표면의 기하학적 구조는 상황을 혼란스럽게 만들 수 있다.
두 선은 둘 이상의 점에서 교차할 수 있습니다. 그것은 여왕이 A지점에서 B지점으로 가는 두 가지 다른 방법을 가지고 있다는 것을 의미한다. 비숍은 색깔을 바꿀 수 있고 당신은 심지어 같은 색깔의 두 비숍이 될 수도 있다. 보드 중앙에 있는 루크는 두 개의 인접한 열을 제어합니다. 기사가 중앙 근처에 있다면, 그것은 그것이 남긴 사각형과 같은 색으로 착지할 수 있습니다.
상대를 체크매칭하거나 체크매칭되기 전에 상대에게서 충분한 가치를 가져가는 방법으로 이길 수 있습니다. 따라서 공격적인 플레이는 종종 보상을 받습니다. 나무 디스크가 달린 작은 점수판이 있어 점수를 추적할 수 있다(더 좋은 작품은 더 많은 점수를 얻을 수 있다.
두 선은 둘 이상의 점에서 교차할 수 있습니다. 그것은 여왕이 A지점에서 B지점으로 가는 두 가지 다른 방법을 가지고 있다는 것을 의미한다. 비숍은 색깔을 바꿀 수 있고 당신은 심지어 같은 색깔의 두 비숍이 될 수도 있다. 보드 중앙에 있는 루크는 두 개의 인접한 열을 제어합니다. 기사가 중앙 근처에 있다면, 그것은 그것이 남긴 사각형과 같은 색으로 착지할 수 있습니다.
상대를 체크매칭하거나 체크매칭되기 전에 상대에게서 충분한 가치를 가져가는 방법으로 이길 수 있습니다. 따라서 공격적인 플레이는 종종 보상을 받습니다. 나무 디스크가 달린 작은 점수판이 있어 점수를 추적할 수 있다(더 좋은 작품은 더 많은 점수를 얻을 수 있다.
In this game, the rules of chess are exactly the same, but the geometry is completely different. As long as you carefully follow the rules for the movement of the pieces, you will be O.K., but the geometry of a concave surface can make things confusing.
Two lines can intersect in more than one point. That means that a queen has two different ways to get from point A to point B. A bishop can change colors and you can even end up with two bishops on the same color. A rook in the center of the board controls two adjacent rows. If a knight is near the center, it can land on the same color as the square it left.
You can win by either checkmating an opponent or by taking enough pieces of value from your opponents before being checkmated. Thus, aggressive play is often rewarded. There is a small score board with wooden discs to keep track of points earned (better pieces are worth more points).
Two lines can intersect in more than one point. That means that a queen has two different ways to get from point A to point B. A bishop can change colors and you can even end up with two bishops on the same color. A rook in the center of the board controls two adjacent rows. If a knight is near the center, it can land on the same color as the square it left.
You can win by either checkmating an opponent or by taking enough pieces of value from your opponents before being checkmated. Thus, aggressive play is often rewarded. There is a small score board with wooden discs to keep track of points earned (better pieces are worth more points).
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