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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-30 분
-
연령
5+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
-
아티스트
-
인원
게임 소개
Tehnolog.ru :
유로파 시리즈의 미니게임은 전략적인 요소와 멋진 전사들의 모습을 담은 흥미로운 보드게임이다. 이 게임의 주제는 유럽 역사상 가장 중요한 사건들을 다루며, 그 인물들은 역사적 시대에 해당한다.
Tesera.ru 부터:
장군님, 전투 준비 완료! 들판, 숲, 산을 통해 그들을 이끌고 마을을 정복하고 지역 주민들의 도움을 지혜롭게 이용하라. 정확한 계산과 약간의 행운이 소기의 승리로 이끈다!
당신과 당신의 아이가 전략적 스킬을 기를 수 있도록 도와줄 두 명의 플레이어를 위한 미니어처 전사들이 함께하는 미니 전략 게임. 십자군이나 러시아군 편에서 싸워 상대의 군대를 물리치고 적성을 정복해 적들이 일을 못하게 한다!
사용자:
유럽:미니게임 시리즈는 5세 이하의 젊은 사람들이 10-30분 안에 할 수 있도록 고안된 5가지 게임을 선별한 것이다.
그들은 서로 다른 역사적 주제를 다루고 있다. 5개는 다음과 같다:
1. 십자군 전쟁
2. 바이킹 분노
3. 마지막 군단
4. 러시아 무용수
5. 나이트 배틀
각 세트에는 다음과 같이 나온다:
-4개의 숫자
-10개의 토큰
-1개의 게임 보드
-1개의 다이
-규칙 세트
규칙은 4페이지로 구성되어 있으며 복잡도 수준이 매우 낮다.
군대는 플라스틱 피규어이며, 경기하는 게임에 따라 다양한 종류가 있다. 인물로는 야만인, 로마인, 바이킹, 기사, 노브고로드인, 십자군 등이 있으며, 각 세트는 4가지 포즈를 취하고 게임의 강도를 달리한다. 시리즈의 모든 게임이 동일한 피규어 포즈를 가지고 있는지는 결정되지 않았기 때문에, 이러한 의미에서 이 게임들에 대한 수집성이 있을 수 있다.
경기의 목표는 선수의 자본을 차지하는 것이다. 이것을 하기 위해 그들은 그들의 군대를 조종하고 서로 공격한다.
무브먼트는 플레이어가 다이를 굴려서 턴을 위한 날씨를 결정하는 것으로 시작된다. 맑은 날에는 군대가 2개의 육각형을 움직일 수 있고 비 오는 날에는 1개의 육각형을 움직일 수 있다.
전투는 공격자가 다이를 굴리고 토큰의 강도를 추가하는 것으로 결정된다. 이는 결과에 대한 목표군의 방어적 가치와 비교된다.
유로파 시리즈의 미니게임은 전략적인 요소와 멋진 전사들의 모습을 담은 흥미로운 보드게임이다. 이 게임의 주제는 유럽 역사상 가장 중요한 사건들을 다루며, 그 인물들은 역사적 시대에 해당한다.
Tesera.ru 부터:
장군님, 전투 준비 완료! 들판, 숲, 산을 통해 그들을 이끌고 마을을 정복하고 지역 주민들의 도움을 지혜롭게 이용하라. 정확한 계산과 약간의 행운이 소기의 승리로 이끈다!
당신과 당신의 아이가 전략적 스킬을 기를 수 있도록 도와줄 두 명의 플레이어를 위한 미니어처 전사들이 함께하는 미니 전략 게임. 십자군이나 러시아군 편에서 싸워 상대의 군대를 물리치고 적성을 정복해 적들이 일을 못하게 한다!
사용자:
유럽:미니게임 시리즈는 5세 이하의 젊은 사람들이 10-30분 안에 할 수 있도록 고안된 5가지 게임을 선별한 것이다.
그들은 서로 다른 역사적 주제를 다루고 있다. 5개는 다음과 같다:
1. 십자군 전쟁
2. 바이킹 분노
3. 마지막 군단
4. 러시아 무용수
5. 나이트 배틀
각 세트에는 다음과 같이 나온다:
-4개의 숫자
-10개의 토큰
-1개의 게임 보드
-1개의 다이
-규칙 세트
규칙은 4페이지로 구성되어 있으며 복잡도 수준이 매우 낮다.
군대는 플라스틱 피규어이며, 경기하는 게임에 따라 다양한 종류가 있다. 인물로는 야만인, 로마인, 바이킹, 기사, 노브고로드인, 십자군 등이 있으며, 각 세트는 4가지 포즈를 취하고 게임의 강도를 달리한다. 시리즈의 모든 게임이 동일한 피규어 포즈를 가지고 있는지는 결정되지 않았기 때문에, 이러한 의미에서 이 게임들에 대한 수집성이 있을 수 있다.
경기의 목표는 선수의 자본을 차지하는 것이다. 이것을 하기 위해 그들은 그들의 군대를 조종하고 서로 공격한다.
무브먼트는 플레이어가 다이를 굴려서 턴을 위한 날씨를 결정하는 것으로 시작된다. 맑은 날에는 군대가 2개의 육각형을 움직일 수 있고 비 오는 날에는 1개의 육각형을 움직일 수 있다.
전투는 공격자가 다이를 굴리고 토큰의 강도를 추가하는 것으로 결정된다. 이는 결과에 대한 목표군의 방어적 가치와 비교된다.
From Tehnolog.ru:
Mini-games of the Europa series are a line of exciting board games with elements of strategy and magnificent figures of warriors. The theme of the games touches on the most important events in the history of Europe, and the figures correspond to historical eras.
From Tesera.ru:
General, your armies are ready for battle! Lead them through fields, forests, and mountains, conquer villages, and use the help of the local population wisely. Correct calculation and a little luck will lead you to the desired victory!
A mini-strategy game with miniature warriors for two players that will help you and your child develop strategic skills. Fight on the side of the Crusaders or the Russians to defeat the opponent\'s army and conquer the enemy castle, leaving the enemies out of work!
User:
Europe: the minigame series, is a selection of five games that are designed to be played by those as young as age 5, and in 10-30 minutes.
They deal with different historical subjects. The five are:
1. Crusades
2. Viking Fury
3. The Last Legion
4. Russian Valor
5. Knight Battles
Each set comes with:
-4 figures
-10 tokens
-1 game board
-1 die
-set of rules
The rules consist of four pages and have a very low complexity level.
The armies are plastic figures, and there are different varieties depending on the game being played. Figures include Barbarians, Romans, Vikings, Knights, Novgorodians, and Crusaders, each set having 4 poses and different strength for the game. It has not been determined if every game in the series has the same figure poses, so in this sense there may be some collectability with these games.
The goal of the game is to take over the player\'s capital. To do this they maneuver their forces and attacker each other.
Movement begins with a player rolling a die to determine the weather for the turn. On a clear day armies may move 2 hexes and on a rainy day they may move 1 hex.
Combat is determined by the attacker rolling a die and adding the strength of any tokens. This is compared against the defensive value of the targeted army for the result.
Mini-games of the Europa series are a line of exciting board games with elements of strategy and magnificent figures of warriors. The theme of the games touches on the most important events in the history of Europe, and the figures correspond to historical eras.
From Tesera.ru:
General, your armies are ready for battle! Lead them through fields, forests, and mountains, conquer villages, and use the help of the local population wisely. Correct calculation and a little luck will lead you to the desired victory!
A mini-strategy game with miniature warriors for two players that will help you and your child develop strategic skills. Fight on the side of the Crusaders or the Russians to defeat the opponent\'s army and conquer the enemy castle, leaving the enemies out of work!
User:
Europe: the minigame series, is a selection of five games that are designed to be played by those as young as age 5, and in 10-30 minutes.
They deal with different historical subjects. The five are:
1. Crusades
2. Viking Fury
3. The Last Legion
4. Russian Valor
5. Knight Battles
Each set comes with:
-4 figures
-10 tokens
-1 game board
-1 die
-set of rules
The rules consist of four pages and have a very low complexity level.
The armies are plastic figures, and there are different varieties depending on the game being played. Figures include Barbarians, Romans, Vikings, Knights, Novgorodians, and Crusaders, each set having 4 poses and different strength for the game. It has not been determined if every game in the series has the same figure poses, so in this sense there may be some collectability with these games.
The goal of the game is to take over the player\'s capital. To do this they maneuver their forces and attacker each other.
Movement begins with a player rolling a die to determine the weather for the turn. On a clear day armies may move 2 hexes and on a rainy day they may move 1 hex.
Combat is determined by the attacker rolling a die and adding the strength of any tokens. This is compared against the defensive value of the targeted army for the result.
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