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게임 소개

"각 플레이어가 4회의 초고속 호버 사이클 팀을 제어합니다. 각 플레이어는 고유한 팀 컬러와 디자인을 공유하는 4가지 모델 세트를 가지고 있습니다. 팀 내의 각 사이클은 1~4번으로 번호가 매겨진다.­

트랙 길이는 100개의 공백으로 나뉩니다. 그 트랙은 폭이 한 칸이다. 각 공간은 타일 1개와 여러 사이클을 담을 수 있을 만큼 커야 합니다. 여러 사이클이 하나의 공간을 차지할 수 있다. 트랙 시작 부분에 출발 구역이 있어야 한다.­

100개의 지형 타일 세트가 무작위로 배포되어 각 게임마다 다른 트랙을 형성합니다. 이 세트는 20가지 지형 유형 각각에 대해 5개의 타일로 구성되어 있습니다. 그 이름에도 불구하고, 터레인 타일은 게임플레이에 다양한 추상적 영향을 미치며, 모두 다른 종류의 지형을 묘사하기 위해 이름이 붙여진 것은 아니다.

게임을 하기 위해서는 두 벌의 표준 플레이 카드도 필요하다.

점수는 사이클이 결승점에 도달하는 순서에 따라 매겨진다. 가장 많은 득점을 한 선수가 승리합니다.
"Each player controls a team of 4 Super Fast Hover Cycles. Each player has a set of 4 models that share a unique team color and design. Each cycle within a team is numbered 1 through 4."

"The track length is divided into 100 spaces. The track has a width of a single space. Each space needs to be big enough to hold 1 Tile and several cycles. Multiple cycles can occupy a single space. At the beginning of the track there should be a Start Zone."

A set of 100 Terrain Tiles are randomly distributed randomly to form a different track for each game. The set consists of 5 tiles for each of the twenty terrain types. Despite their name, the Terrain Tiles have a number of different abstract effects on gameplay and are not all named to describe different types of terrain.

Two decks of standard playing cards are also required to play.

Points are scored based on the order in which a cycle reaches the finish line. The player scoring the most points wins.

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