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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: 4-4 명 -
게임시간
15-30 분
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연령
12+
BGG추천: 10+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
FibreTigre
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아티스트
Josselin Grange
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인원
게임 소개
각 플레이어는 10장의 카드로 구성된 동일한 덱을 가지고 있습니다. 수천 가지 조합이 가능하며, 모든 전략적 아이디어를 테스트할 시간이 없습니다. ARIA의 어떤 두 게임도 똑같지 않다: 마스다르는 게임의 역동성이 눈에 띄게 다르다. 하지만 흥미로운 것처럼 말이다. 짝을 지어 게임을 하든, 셋을 지어 게임을 하든, 넷을 하든 말이다. 서너 명.
첫 번째 단계에서 각 플레이어는 자신의 위치가 남은 경기에 영향을 미칠 것이라는 것을 알고 자신의 카드를 생명의 원천 주변에 두어야 한다.
두 번째 단계에서 플레이어들은 카드의 효과를 사용하여 경쟁하며, 상대방의 카드를 최대한 많이 없애거나 녹아웃하는 것을 목표로 한다.각각의 카드에는 특별한 힘이 있습니다: 어떤 카드는 다른 카드를 보호하고, 어떤 카드는 그것을 옮기고, 어떤 카드는 암살자처럼 죽일 수 있습니다.
이집트에서 영감을 받은 이 프로젝트의 예술적 열망은 획일적이고 상징적인 것을 의도하고 있다.
—디자이너의 desc 설명
첫 번째 단계에서 각 플레이어는 자신의 위치가 남은 경기에 영향을 미칠 것이라는 것을 알고 자신의 카드를 생명의 원천 주변에 두어야 한다.
두 번째 단계에서 플레이어들은 카드의 효과를 사용하여 경쟁하며, 상대방의 카드를 최대한 많이 없애거나 녹아웃하는 것을 목표로 한다.각각의 카드에는 특별한 힘이 있습니다: 어떤 카드는 다른 카드를 보호하고, 어떤 카드는 그것을 옮기고, 어떤 카드는 암살자처럼 죽일 수 있습니다.
이집트에서 영감을 받은 이 프로젝트의 예술적 열망은 획일적이고 상징적인 것을 의도하고 있다.
—디자이너의 desc 설명
Each player has an identical deck of 10 cards. Thousands of combinations are possible, and you won\'t have a lifetime to test all your strategic ideas. No two games of ARIA: Masdar are alike: the dynamics of the game are notably different - but just as interesting - whether you\'re playing in pairs, threes or fours. three or four players.
In the first phase, each player must place his or her cards around the Source of Life, knowing that their position will have an impact on the rest of the game.
In the second phase, players compete using the effects of their cards, with the aim of eliminating or knocking out as many of their opponent\'s cards as possible.
Each card has its own special powers: some protect other cards, others move them, and some, like the assassin, can kill.
Egyptian-inspired, the artistic aspiration of the project is intended to be uniform and symbolic.
—description from the designer
In the first phase, each player must place his or her cards around the Source of Life, knowing that their position will have an impact on the rest of the game.
In the second phase, players compete using the effects of their cards, with the aim of eliminating or knocking out as many of their opponent\'s cards as possible.
Each card has its own special powers: some protect other cards, others move them, and some, like the assassin, can kill.
Egyptian-inspired, the artistic aspiration of the project is intended to be uniform and symbolic.
—description from the designer
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