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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-15 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
-
아티스트
-
인원
게임 소개
보드 게임 메커니즘을 사용하는 완전히 새로운 유형의 "퍼즐북"입니다. 연필만 있으면 돼!
당신은 전 세계의 다양한 장소를 탐험하는 방랑자입니다. 각 레벨은 단일 페이지로, 해당 목적지에 맞춘 고유한 이름, 이미지, 로그라인, 나뭇잎, 음식/음료, 무기 및 지도로 완성된 새로운 위치를 제공한다.
트레킹을 진행하면서 사각 격자 공간에서 룸 도어("X" 표시)를 열고 닫으면서 지도 전체로 이동합니다. 객실 내부에는 보드 아래의 재고에 해당하는 아이콘이 있습니다. 방에는 악당, 도움이 되는 사이드킥, 전술적으로 절약하고 지출할 수 있는 자원, 안전하게 기동할 수 있는 유용한 아이템 등이 포함될 수 있습니다. 현재 사용하고 있는 공간에 따라 다음으로 이동할 수 있는 방향이 결정되는 경우가 많기 때문에 몇 가지 전략이 중요합니다.
터널 공간에 있는 것을 제외하고, 지도상의 모든 룸도어를 열고 닫을 수 있다면 이긴다!
—설계자의 설명
당신은 전 세계의 다양한 장소를 탐험하는 방랑자입니다. 각 레벨은 단일 페이지로, 해당 목적지에 맞춘 고유한 이름, 이미지, 로그라인, 나뭇잎, 음식/음료, 무기 및 지도로 완성된 새로운 위치를 제공한다.
트레킹을 진행하면서 사각 격자 공간에서 룸 도어("X" 표시)를 열고 닫으면서 지도 전체로 이동합니다. 객실 내부에는 보드 아래의 재고에 해당하는 아이콘이 있습니다. 방에는 악당, 도움이 되는 사이드킥, 전술적으로 절약하고 지출할 수 있는 자원, 안전하게 기동할 수 있는 유용한 아이템 등이 포함될 수 있습니다. 현재 사용하고 있는 공간에 따라 다음으로 이동할 수 있는 방향이 결정되는 경우가 많기 때문에 몇 가지 전략이 중요합니다.
터널 공간에 있는 것을 제외하고, 지도상의 모든 룸도어를 열고 닫을 수 있다면 이긴다!
—설계자의 설명
An all new type of "puzzle book" that uses board game mechanics. All you need is a pencil!
You are a wanderer, exploring different places around the globe. Each level is a single page, providing a new location complete with its own unique name, image, logline, foliage, food/drink, weapon, and map tailored to that destination.
Move throughout the map, opening and closing room doors (with "X" marks) on the square grid spaces as you progress on your trek. Inside the rooms are icons corresponding to your inventory below the board. Rooms can contain villains, helpful sidekicks, resources to save and spend tactically, useful items to maneuver safely, and more. The space you\'re currently on often determines which direction you can move next, so some strategy is important.
Excluding the ones on tunnel spaces, if you can open and close all room doors on the map, you win!
—description from the designer
You are a wanderer, exploring different places around the globe. Each level is a single page, providing a new location complete with its own unique name, image, logline, foliage, food/drink, weapon, and map tailored to that destination.
Move throughout the map, opening and closing room doors (with "X" marks) on the square grid spaces as you progress on your trek. Inside the rooms are icons corresponding to your inventory below the board. Rooms can contain villains, helpful sidekicks, resources to save and spend tactically, useful items to maneuver safely, and more. The space you\'re currently on often determines which direction you can move next, so some strategy is important.
Excluding the ones on tunnel spaces, if you can open and close all room doors on the map, you win!
—description from the designer
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