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1866: The Struggle for Supremacy in Germany (2016)
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  • 인원

    2-2 명

    BGG추천: 1-2+ 명
  • 게임시간

    180-300 분

  • 연령

    14+

    BGG추천: 16+
  • 게임 난이도

    3.33 / 5

게임 소개

>예: 독일의 패권 다툼(Battle in Germany)은 1866년 중부 유럽에서 일어난 오스트리아-프로세스 전쟁을 다룬 2인칭 시뮬레이션이다. 한 명은 젊은 이탈리아 왕국을 포함한 프로이센과 동맹국의 군대를 통제하고, 다른 한 명은 오스트리아와 독일 동맹국의 군대를 통제한다. 55개의 작전 카드를 공유하여 각 플레이어는 자신의 병력과 일반 전략을 지원하기 위해 배치, 전투, 정치-군사 작전에 관한 결정을 내린다. 전투 서열은 모든 역사적 군단/사단(여단 카운터 포함)과 전투에 관련된 모든 주요 장군들을 포함한다. 지도판은 함부르크에서 플로렌스, 메츠에서 크라코우까지의 지역을 포함한다. 이 시스템에는 실제 전쟁이 선포되기 전에 최대한 많은 승점을 얻으려고 시도하는 동시에 전쟁 동원의 어려움을 반영한 독특한 동원 규칙이 포함되어 있다. 전쟁이 선포되면 동원된 병력으로 싸워야 하기 때문에 무엇을 동원할 것인지, 그 병력은 어디서 작전할 것인지, 누가 지휘할 것인지에 대한 기민한 판단이 필요하다. 나폴레옹 3세 치하의 프랑스 제2제국은 어느 쪽도 신속하고 결정적인 승리를 거두지 못할 경우 개입할 준비가 되어 있다. 1866년에는 동원전 시나리오(작전 시나리오)와 7주 전쟁 시나리오(동원 후 상황)의 두 가지 시나리오가 포함되어 있다. 카드는 모빌레이션과 워 데크로 나뉘며, 전쟁이 선포된 후에 합쳐진다.

"1866"은 John B에 의해 디자인되었습니다. 파이어("의 설계자)스파르타쿠스&인용문). 기본 게임 구성 요소 외에도 "1866"에는 확장된 플레이 예제, 디자이너’s 노트, 선택적 규칙, 엄선된 서지 목록 및 완전하고 광범위한 카드 설명이 포함된 포괄적인 플레이북이 포함되어 있습니다.

복잡성: 중간
카드놀이 적합성: 평균
시간 척도: 주간 회전
지도 축척: 덴마크에서 북이탈리아, 동프로러시아에서 동프랑스에 이르는 중부 유럽을 포인트 투 포인트(point-to-point)로 표시
단위 척도: 군단/구간
플레이어: 2명
게임 시간: 캠페인 시나리오의 경우 4 & ndash;
"1866: The Struggle for Supremacy in Germany" is a two-player simulation dealing with the Austro-Prussian War of 1866 in Central Europe. One player controls the forces of Prussia and its allies, to include the young Kingdom of Italy and the other player controls the forces of Austria and its German Confederation allies. Using a shared deck of 55 Operations Cards, each player makes decisions concerning the deployment, combat and political-military operations in support of his forces and his general strategy. Orders of battle include all the historic corps/divisions (with some brigade counters) and all major generals involved in the conflict. The mapboard covers an area from Hamburg to Florence and Metz to Cracow. The system includes unique mobilization rules that reflect the difficulties of mobilizing for war while attempting to garner as many victory points before war is actually declared. Once war is declared, you must fight with the forces mobilized, so shrewd judgement is required as to what to mobilize, where those forces will operate and who commands them. Always waiting in the wings is the French 2nd Empire under Napoleon III, prepared to intervene if neither side appears able to clinch a quick and decisive victory. Other features include cavalry superiority, railroads, Prussia’s mobilization advantage and coordinated attacks. 1866 includes two scenarios, the Mobilization to War scenario (the Campaign scenario) and the Seven Weeks War scenario (covering the post mobilization situation). The cards are sub-divided into Mobilization and War decks, which are combined after war is declared.

"1866" is designed by John B. Firer (designer of "Spartacus"). In addition to the basic game components, "1866" includes a comprehensive Playbook, which includes an extended Example of Play, Designer’s Notes, Optional Rules, a select Bibliography and complete and extensive Card Explanations.

Complexity: Medium
Solitaire Suitability: Average
Time Scale: Weekly turns
Map Scale: Point-to-Point depiction of Central Europe from Denmark to Northern Italy and East Prussia to Eastern France
Unit Scale: Corps/division
Players: 2 players
Playing time: 4 – 6 hours for the Campaign Scenario

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