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  • 인원

    1-6 명

    BGG추천: - 명
  • 게임시간

    150-240 분

  • 연령

    12+

    BGG추천: 0+
  • 게임 난이도

    2.00 / 5

게임 소개

이것은 이전의 육탄전 바르바로사 게임을 표준 미국 워게이밍 22x34인치 맵보드에 증류한 것이다.

지난 일부 게임의 이전 참여 결과를 떠올리게 하는 BD(Both Discrupted) 결과를 포함한 정제된 중단 메커니즘. Axis 플레이어가 교환을 원하지 않을 경우, 0.5 교환 결과 대신 수비수를 상대로 Disruption 결과를 받아들이거나, 1.0 교환 시 BD 결과를 받아들일 수 있다.
대규모 돌파구를 마련하기 위해 손실을 감수하시겠습니까? 운은 공격이나 수비에서 누를 수 있다.

작은 변화를 위해 선택된 기갑 사단과 함께 기본적으로 육군 수준으로 군단.

죽음의 투쟁보다 33% 더 빠르게 진행되어야 하는 반달의 턴.

숨겨진 러시아 부대. 전체적인 러시아의 힘은 경기가 끝날 때까지 알 수 없을 수도 있고, 그것은 승리 요건에 영향을 미칠 수 있다.느리더라도 러시아 기계화 군단은 여전히 어설프게 위험하다. 존재한다면 말이다.
얼마나 세게 밀어요? 얼마나 큰 위험을 감수해야 할까요? 역사적으로 말이죠!
독일 쪽에 약간의 독방적인 잠재력이 있습니다.

—디자이너의 desc 설명

This is a kind of distillation of my previous hex-and-counter Barbarossa games, onto a standard US wargaming 22x34" mapboard.

Refined Disruption mechanics, including a Both Disrupted (BD) result which reminds me of the old Engaged result in some past games. If the Axis player does not want to exchange, he can accept a Disruption result against the defender instead of a 0.5 exchange result, or a BD result in the event of a 1.0 exchange.
Accept the losses to get a major breakthrough? Luck can be pressed on offense or defense.

Basically corps to army level with selected panzer divisions for small change.

Half-month turns which should play 33% faster than for Death Struggle.

Hidden Russian units. Overall Russian strength may not be known until game\'s end, and that can affect victory requirements, up or down.
The big if slow Russian mechanized corps are just as clumsily dangerous as ever ... if they exist.
How hard to push? How big a risk to take? ... as historically!
Some solitaire potential on the German side.

—description from the designer

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