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6.1Frederick's War: War of the Austrian Succession, 1741-48 (2010) -
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-2 명 -
게임시간
240-240 분
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연령
12+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
2.50 / 5
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디자이너
Ty Bomba, Joseph Miranda
-
아티스트
Larry Hoffman, Joe Youst
-
인원
게임 소개
S&T 262, 2010년 4월 –Frederick ’s 전쟁: 오스트리아 왕위 계승 전쟁, 1741-48
프레데릭 전쟁(Frederick’s War, FW)은 1741년부터 1748년까지의 계몽주의 시대 유럽의 권력 투쟁을 시뮬레이션한 중간 규모의 전쟁 게임이다. 강력한 국가들이 전문적인 군대를 동원하고 부유한 지방을 차지하기 위해 싸웠던 군주의 시대였다. FW는 주로 멀티플레이어 게임으로 고안되었다. 두 명, 세 명, 네 명이 플레이할 수 있으며, 각각 다른 강대국을 대표한다: 프로이센, 오스트리아, 프랑스, 영국. 다른 주들은 소강국으로 대표된다. 각 선수는 역사에 한 획을 그을 수 있는 다양한 군사 및 외교 수단을 가지고 있다.
FW’s 시스템은 이전에 발행된 1066 및 한니발’s 전쟁 게임에 기반을 두고 있습니다. 그러나 규모와 시대에 따른 차이를 반영하기 위해 규칙이 변경되었습니다.
사각형 격자 지도는 런던에서 동프로러시아, 남쪽으로 발칸반도와 이탈리아 중부에 이르는 유럽을 보여준다. 지도 밖 영역은 홀딩 박스를 사용하여 처리됩니다. 각 경기 순번은 1년을 나타냅니다. 각 군부대는 2,500명에서 10,000명의 군인을 대표한다. 각 정사각형은 좌우로 50마일(81km)을 가로지른다. 조셉 미란다 설계
규칙은 힘의 균형, 협상, 동원, 전쟁의 안개, 전쟁의 명예, 요새, 공성, 강제 행진, 매복, 지연 행동, 약탈, 지도자, 참전 용사 및 경비 부대, 함대, 야전 근무, 군소 권력, 선전포고, 신성 로마 제국, 전쟁 포로 등을 다룬다. 경기 순서는 다음과 같습니다.
1) 힘의 균형 위상
2) 이니셔티브 결정 단계
3) 과세 단계
4) 시장 단계
5) 협상 단계
6) 대외교국면
7) 이동 단계
8) 작업 단계
a) 첫 번째 작업 단계
b) 2차 및 후속 운영 단계
9) 프로비저닝 단계
10) 서든데스 승리 확인 단계
11) 게임 종료 전환 단계
프레데릭 전쟁(Frederick’s War, FW)은 1741년부터 1748년까지의 계몽주의 시대 유럽의 권력 투쟁을 시뮬레이션한 중간 규모의 전쟁 게임이다. 강력한 국가들이 전문적인 군대를 동원하고 부유한 지방을 차지하기 위해 싸웠던 군주의 시대였다. FW는 주로 멀티플레이어 게임으로 고안되었다. 두 명, 세 명, 네 명이 플레이할 수 있으며, 각각 다른 강대국을 대표한다: 프로이센, 오스트리아, 프랑스, 영국. 다른 주들은 소강국으로 대표된다. 각 선수는 역사에 한 획을 그을 수 있는 다양한 군사 및 외교 수단을 가지고 있다.
FW’s 시스템은 이전에 발행된 1066 및 한니발’s 전쟁 게임에 기반을 두고 있습니다. 그러나 규모와 시대에 따른 차이를 반영하기 위해 규칙이 변경되었습니다.
사각형 격자 지도는 런던에서 동프로러시아, 남쪽으로 발칸반도와 이탈리아 중부에 이르는 유럽을 보여준다. 지도 밖 영역은 홀딩 박스를 사용하여 처리됩니다. 각 경기 순번은 1년을 나타냅니다. 각 군부대는 2,500명에서 10,000명의 군인을 대표한다. 각 정사각형은 좌우로 50마일(81km)을 가로지른다. 조셉 미란다 설계
규칙은 힘의 균형, 협상, 동원, 전쟁의 안개, 전쟁의 명예, 요새, 공성, 강제 행진, 매복, 지연 행동, 약탈, 지도자, 참전 용사 및 경비 부대, 함대, 야전 근무, 군소 권력, 선전포고, 신성 로마 제국, 전쟁 포로 등을 다룬다. 경기 순서는 다음과 같습니다.
1) 힘의 균형 위상
2) 이니셔티브 결정 단계
3) 과세 단계
4) 시장 단계
5) 협상 단계
6) 대외교국면
7) 이동 단계
8) 작업 단계
a) 첫 번째 작업 단계
b) 2차 및 후속 운영 단계
9) 프로비저닝 단계
10) 서든데스 승리 확인 단계
11) 게임 종료 전환 단계
S&T 262, April 2010 – Frederick’s War: War of the Austrian Succession, 1741-48
Frederick’s War: War of the Austrian Succession (FW), is a wargame of intermediate complexity simulating the struggle for power in Europe during the highpoint of the Enlightenment, 1741-48. It was the era of soldier-kings and enlightened monarchs, when powerful states maneuvered professional armies and fought to gain rich provinces. FW is primarily intended as a multi-player player game. It can be played by two, three or four, with each player representing a different major power: Prussia, Austria, France or Britain. Other states are represented as minor powers. Each player has a variety of military and diplomatic instruments with which he can attempt to make his mark on history.
FW’s system is based on our earlier-published 1066 and Hannibal’s War games; however, there have been changes to the rules to reflect the differences in scale as well as the era being covered.
The square-grid map shows Europe from London to East Prussia and south to the Balkans and central Italy. Off-map areas are handled using holding boxes. Each game turn represents one year. Each military unit represents 2,500 to 10,000 men. Each square represents 50 miles (81 km) across from side to opposite side. Designed by Joseph Miranda
Rules cover such things as: the balance of power, negotiations, mobilization, fog of war, honors of war, fortresses, sieges, forced march, ambush, delaying actions, pillage, leaders, veteran and guard units, fleets, fieldworks, minor powers, declaring war, the Holy Roman Empire, prisoners of war and much more. The sequence of play is as follows.
1) Balance of Power Phase
2) Initiative Determination Phase
3) Taxation Phase
4) Market Phase
5) Negotiation Phase
6) Grand Diplomacy Phase
7) Mobilization Phase
8) Operations Phases
a) First Operations Phase
b) Second & Subsequent Operations Phases
9) Provisioning Phase
10) Sudden Death Victory Check Phase
11) End of Game Turn Phase
Frederick’s War: War of the Austrian Succession (FW), is a wargame of intermediate complexity simulating the struggle for power in Europe during the highpoint of the Enlightenment, 1741-48. It was the era of soldier-kings and enlightened monarchs, when powerful states maneuvered professional armies and fought to gain rich provinces. FW is primarily intended as a multi-player player game. It can be played by two, three or four, with each player representing a different major power: Prussia, Austria, France or Britain. Other states are represented as minor powers. Each player has a variety of military and diplomatic instruments with which he can attempt to make his mark on history.
FW’s system is based on our earlier-published 1066 and Hannibal’s War games; however, there have been changes to the rules to reflect the differences in scale as well as the era being covered.
The square-grid map shows Europe from London to East Prussia and south to the Balkans and central Italy. Off-map areas are handled using holding boxes. Each game turn represents one year. Each military unit represents 2,500 to 10,000 men. Each square represents 50 miles (81 km) across from side to opposite side. Designed by Joseph Miranda
Rules cover such things as: the balance of power, negotiations, mobilization, fog of war, honors of war, fortresses, sieges, forced march, ambush, delaying actions, pillage, leaders, veteran and guard units, fleets, fieldworks, minor powers, declaring war, the Holy Roman Empire, prisoners of war and much more. The sequence of play is as follows.
1) Balance of Power Phase
2) Initiative Determination Phase
3) Taxation Phase
4) Market Phase
5) Negotiation Phase
6) Grand Diplomacy Phase
7) Mobilization Phase
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b) Second & Subsequent Operations Phases
9) Provisioning Phase
10) Sudden Death Victory Check Phase
11) End of Game Turn Phase
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