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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-30 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
疯狂番茄 (Fengkuang Fanqie)
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아티스트
Mioaha, 疯狂番茄 (Fengkuang Fanqie)
-
인원
게임 소개
쇼다운 2(一决胜负 2)는 오리지널 게임에서 업그레이드 된 것이다. 새로운 캐릭터와 능력, 전략적 깊이를 더해 원작의 토대 위에 구축된다.
게임 플레이
선수들은 공격과 수비를 번갈아 가며 치열한 일대일 결투를 벌인다. 각 플레이어는 자신의 캐릭터\의 건강과 균형을 관리하며 전략적으로 스킬 카드를 플레이하여 전장을 공격하고 방어하고 조작합니다. 건강과 균형 사이의 역학 관계는 전략의 층을 더하는데, 둘 중 하나가 고갈되면 심각한 상태가 될 수 있기 때문이다.
목표/승리조건
주목목표는 상대의 체력을 0으로 줄이거나 균형을 깨서 물리치는 것이다KO" 상태가 이어졌고 마무리타를 날렸다.
각 결투 후 승리한 플레이어는 덱을 다시 그리기 위해 사용할 수 있는 동전을 얻는다.
코인 10개를 가장 먼저 적립한 플레이어가 게임에서 승리합니다. 동점일 경우 최종 결투를 통해 승자가 결정된다.
게임 플레이
선수들은 공격과 수비를 번갈아 가며 치열한 일대일 결투를 벌인다. 각 플레이어는 자신의 캐릭터\의 건강과 균형을 관리하며 전략적으로 스킬 카드를 플레이하여 전장을 공격하고 방어하고 조작합니다. 건강과 균형 사이의 역학 관계는 전략의 층을 더하는데, 둘 중 하나가 고갈되면 심각한 상태가 될 수 있기 때문이다.
목표/승리조건
주목목표는 상대의 체력을 0으로 줄이거나 균형을 깨서 물리치는 것이다KO" 상태가 이어졌고 마무리타를 날렸다.
각 결투 후 승리한 플레이어는 덱을 다시 그리기 위해 사용할 수 있는 동전을 얻는다.
코인 10개를 가장 먼저 적립한 플레이어가 게임에서 승리합니다. 동점일 경우 최종 결투를 통해 승자가 결정된다.
Showdown 2 (一决胜负2) is an upgrade from the original game. It builds upon the foundation of the original by adding new characters, abilities, and strategic depth.
Gameplay
Players engage in intense one-on-one duels, alternating between offensive and defensive turns. Each player manages their character\'s health and balance, strategically playing skill cards to attack, defend, and manipulate the battlefield. The dynamic between health and balance adds layers of strategy, as depleting either can lead to a critical state.
Objective/Victory Condition
The main objective is to defeat your opponent by reducing their health to zero or breaking their balance to a "KO" state, followed by delivering a finishing blow.
After each duel, the victorious player earns coins, which can be used to redraw the deck.
The first player to accumulate 10 coins wins the game. In the event of a tie, a final duel determines the winner.
Gameplay
Players engage in intense one-on-one duels, alternating between offensive and defensive turns. Each player manages their character\'s health and balance, strategically playing skill cards to attack, defend, and manipulate the battlefield. The dynamic between health and balance adds layers of strategy, as depleting either can lead to a critical state.
Objective/Victory Condition
The main objective is to defeat your opponent by reducing their health to zero or breaking their balance to a "KO" state, followed by delivering a finishing blow.
After each duel, the victorious player earns coins, which can be used to redraw the deck.
The first player to accumulate 10 coins wins the game. In the event of a tie, a final duel determines the winner.
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