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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Joseph Miranda
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아티스트
-
인원
게임 소개
1942년 가을 블라우 공세로 코카서스 유전을 점령했습니다. 게임은 독일군이 육군 그룹 A에서 스탈린그라드로 병력을 이동하지 않았기 때문에 추축국의 병력이 강화되었다고 가정합니다. 하지만 결정적인 승리를 거두기 위해서는 카스푸안 호를 타고 바쿠에 도착해야 합니다.
게임 스케일:
지도: 로스토프에서 아스트라한, 바툼에서 바쿠
원 헥스 = 27킬로미터
= 2주(여름, 가을), 1개월(겨울)
축 부대 = 사단; 소련 부대 = 대부분 해군 보병 및 근위대 사단이 있는 군단
항공 부대 = 루프트바페 게슈와더, 소련 공군
시나리오:
육군 A 그룹이 전폭적인 지원을 받는다면 어떨까요(instead 개의 요소가 스탈린그라드 전투로 전환): Axis는 이탈리아 알파인 군단이라는 여러 메치 클래스 유닛을 획득합니다.
역사적 작전 에델바이스: 무작위 이벤트로 인해 축 단위가 스탈린그라드 전선으로 전환됩니다.
게임 시스템
두 번째 충동은 공급 지출이 필요한 두 번째 충동입니다.
공격 및 이동식 CRT.
유전 철거 및 수리.
판저 사단은 캄프그루페
특수 부대로 나눌 수 있습니다: 특공대, 해군 보병, 독일 공수 옵션.
붉은 군대의 겨울 공세 가능성이 있는 무작위 이벤트에 의해 결정되는 스탈린그라드 캠페인 오프맵.
게임 스케일:
지도: 로스토프에서 아스트라한, 바툼에서 바쿠
원 헥스 = 27킬로미터
= 2주(여름, 가을), 1개월(겨울)
축 부대 = 사단; 소련 부대 = 대부분 해군 보병 및 근위대 사단이 있는 군단
항공 부대 = 루프트바페 게슈와더, 소련 공군
시나리오:
육군 A 그룹이 전폭적인 지원을 받는다면 어떨까요(instead 개의 요소가 스탈린그라드 전투로 전환): Axis는 이탈리아 알파인 군단이라는 여러 메치 클래스 유닛을 획득합니다.
역사적 작전 에델바이스: 무작위 이벤트로 인해 축 단위가 스탈린그라드 전선으로 전환됩니다.
게임 시스템
두 번째 충동은 공급 지출이 필요한 두 번째 충동입니다.
공격 및 이동식 CRT.
유전 철거 및 수리.
판저 사단은 캄프그루페
특수 부대로 나눌 수 있습니다: 특공대, 해군 보병, 독일 공수 옵션.
붉은 군대의 겨울 공세 가능성이 있는 무작위 이벤트에 의해 결정되는 스탈린그라드 캠페인 오프맵.
The 1942 Fall Blau offensive to seize the Caucasus oilfields. Game assumes that the Germans did not shift forces from Army Group A to Stalingrad so the Axis has an enhanced force. But they must make it to Baku on the Caspuan to win a decisive victory.
Game Scale:
Map: Rostov to Astrakhan, Batum to Baku
One hex = 27 kilometers
Turns = two weeks (summer, fall), one month (winter)
Axis units = divisions; Soviet units = mostly corps with naval infantry and Guards divisions
Air units = Luftwaffe geschwader, Soviet air armies
Scenarios:
What if Army Group A had full support (instead of elements being switched to the Stalingrad battle): Axis gains several mech class units, Italian Alpine corps.
Historical Operation Edelweiss: random events cause Axis units to be switched to Stalingrad front.
Game System
Double impulse, with second impulse requiring supply expenditure.
Assault and Mobile CRTs.
Demolition and repair of oilfields.
Panzer divisions can break down into kampfgruppe
Special units: commandos, naval infantry, optional German airborne.
Stalingrad campaign off-map determined by random events with possibility of a Red Army winter offensive.
Game Scale:
Map: Rostov to Astrakhan, Batum to Baku
One hex = 27 kilometers
Turns = two weeks (summer, fall), one month (winter)
Axis units = divisions; Soviet units = mostly corps with naval infantry and Guards divisions
Air units = Luftwaffe geschwader, Soviet air armies
Scenarios:
What if Army Group A had full support (instead of elements being switched to the Stalingrad battle): Axis gains several mech class units, Italian Alpine corps.
Historical Operation Edelweiss: random events cause Axis units to be switched to Stalingrad front.
Game System
Double impulse, with second impulse requiring supply expenditure.
Assault and Mobile CRTs.
Demolition and repair of oilfields.
Panzer divisions can break down into kampfgruppe
Special units: commandos, naval infantry, optional German airborne.
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