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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
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아티스트
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인원
게임 소개
게임 보드는 사각형의 첫 번째 줄에 오른쪽에 밝은 사각형이 표시되도록 배치됩니다. 각 플레이어는 동일한 모양과 색상의 16개 조각(타워)을 게임 보드의 첫 번째와 두 번째 사각형 열에 배치합니다. 각 타워에는 금속 링이 설치되어 있습니다.
타워의 이동은 대각선으로 이웃 광장으로 간단한 이동 또는 점프를 통해 이루어집니다. 점프 동작에서는 자신의 타워나 상대의 타워를 뛰어넘습니다. 규칙에 따라 점프를 계속할 수 있다면 체인 무브가 생성됩니다.
적탑을 뛰어넘으면 포획된 것으로 간주되어 게임에서 제거됩니다. 포획 타워가 고리를 점령합니다.
타워가 반대편 8열에 도달하면 이중 타워가 됩니다. 빨간색 링으로 표시되어 있습니다. 타워가 이중 타워를 포착하면 빨간색 링을 점령하여 이중 타워 자체가 됩니다. 이중 타워는 대각선 행의 모든 사각형으로 이동할 수 있습니다. 그러나 이 행에서 자신의 조각 중 하나를 뛰어넘으면 항상 이 행에서 옆의 정사각형으로 이동해야 합니다.
플레이어의 임무는 상대 타워의 링을 적절히 공격하여 정복하는 것입니다. 플레이어에게 다음 이동 시 캡처할 수 없는 타워가 하나만 남아 있으면 게임이 종료됩니다. 우승자는 금속 고리 수가 가장 많은 플레이어입니다.
-사용자 요약
타워의 이동은 대각선으로 이웃 광장으로 간단한 이동 또는 점프를 통해 이루어집니다. 점프 동작에서는 자신의 타워나 상대의 타워를 뛰어넘습니다. 규칙에 따라 점프를 계속할 수 있다면 체인 무브가 생성됩니다.
적탑을 뛰어넘으면 포획된 것으로 간주되어 게임에서 제거됩니다. 포획 타워가 고리를 점령합니다.
타워가 반대편 8열에 도달하면 이중 타워가 됩니다. 빨간색 링으로 표시되어 있습니다. 타워가 이중 타워를 포착하면 빨간색 링을 점령하여 이중 타워 자체가 됩니다. 이중 타워는 대각선 행의 모든 사각형으로 이동할 수 있습니다. 그러나 이 행에서 자신의 조각 중 하나를 뛰어넘으면 항상 이 행에서 옆의 정사각형으로 이동해야 합니다.
플레이어의 임무는 상대 타워의 링을 적절히 공격하여 정복하는 것입니다. 플레이어에게 다음 이동 시 캡처할 수 없는 타워가 하나만 남아 있으면 게임이 종료됩니다. 우승자는 금속 고리 수가 가장 많은 플레이어입니다.
-사용자 요약
The game board is laid out so that the first row of squares shows a light square on the right. Each player has 16 pieces (towers) of the same shape and color, which they place on the first and second row of squares on the game board. A metal ring is placed on each tower.
The movement of the towers takes place diagonally, either by a simple move into a neighboring square or by a jump. In a jump move, you either jump over your own or your opponent\'s towers. If the jump can be continued according to the rules, a chain move is created.
By jumping over the enemy tower, it is considered to be captured and is removed from the game. The capturing tower takes over its rings.
If a tower reaches the opposite eighth row, it becomes a double tower. It is marked as such by a red ring. If a tower captures a double tower, it becomes a double tower itself by taking over the red ring. The double tower can be moved to any square in its diagonal row. However, if it jumps over one of its own pieces on this row, it must always move to the square next to it in this row.
The player\'s task is to conquer the rings of the opposing towers by attacking them appropriately. The game is over when a player only has one tower left that cannot capture on the next move. The winner is the player with the greatest number of metal rings.
—user summary
The movement of the towers takes place diagonally, either by a simple move into a neighboring square or by a jump. In a jump move, you either jump over your own or your opponent\'s towers. If the jump can be continued according to the rules, a chain move is created.
By jumping over the enemy tower, it is considered to be captured and is removed from the game. The capturing tower takes over its rings.
If a tower reaches the opposite eighth row, it becomes a double tower. It is marked as such by a red ring. If a tower captures a double tower, it becomes a double tower itself by taking over the red ring. The double tower can be moved to any square in its diagonal row. However, if it jumps over one of its own pieces on this row, it must always move to the square next to it in this row.
The player\'s task is to conquer the rings of the opposing towers by attacking them appropriately. The game is over when a player only has one tower left that cannot capture on the next move. The winner is the player with the greatest number of metal rings.
—user summary
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