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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Ty Bomba
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아티스트
Paul Stuhlfaut
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인원
게임 소개
프랑스 전역, 베네룩스, 서독을 아우르는 대형 헥스(3/4인치) 지도에서 헥스당 20마일로, 각각 1주일을 대표하는 게임으로, 1944년 6월 6일 노르망디 상륙작전부터 9월 말 마켓가든 작전 실패까지 주요 시나리오가 펼쳐집니다.
1942년 시나리오는 ""그해 가을 북아프리카 침공을 대신해 소련이 종말을 맞이한 것처럼 보이는 침공 작전인 슬레지해머 작전. 1943년 시나리오는 살레르노 상륙 대신 그해 여름 늦게 시작된 침공을 다루고 있습니다. 280개의 소형 하프인치 NATO 스타일 카운터 1장으로, 군단과 군대가 기동 부대로 구성되어 있습니다.
타이 봄바에서 두 명의 플레이어를 위해 설계되었으며, 중간 정도의 복잡성이 낮으며 한 세션에서 플레이할 수 있으며 솔로 플레이를 위해 쉽게 퍼지됩니다.
1942년 시나리오는 ""그해 가을 북아프리카 침공을 대신해 소련이 종말을 맞이한 것처럼 보이는 침공 작전인 슬레지해머 작전. 1943년 시나리오는 살레르노 상륙 대신 그해 여름 늦게 시작된 침공을 다루고 있습니다. 280개의 소형 하프인치 NATO 스타일 카운터 1장으로, 군단과 군대가 기동 부대로 구성되어 있습니다.
타이 봄바에서 두 명의 플레이어를 위해 설계되었으며, 중간 정도의 복잡성이 낮으며 한 세션에서 플레이할 수 있으며 솔로 플레이를 위해 쉽게 퍼지됩니다.
At 20 miles per hex on a large-hex (3/4”) map covering all of France, the Benelux, and west Germany over to the Ruhr, and game turns each representing one week, its main scenario covers from the initial Normandy landing on 6 June 1944 through to the failure of Operation Market-Garden at the end of September.
The 1942 scenario covers “Operation Sledgehammer,” the invasion that was to be run that autumn, in place of the North Africa invasion, if it looked like the Soviets were in terminal trouble. The 1943 scenario covers an invasion launched late that summer instead of the Salerno landing. One sheet of 280 small-size half-inch NATO-style counters, with corps and armies as units of maneuver.
Designed for two players by Ty Bomba, with low-medium complexity, playable in one session and easily fudged for solo-play.
The 1942 scenario covers “Operation Sledgehammer,” the invasion that was to be run that autumn, in place of the North Africa invasion, if it looked like the Soviets were in terminal trouble. The 1943 scenario covers an invasion launched late that summer instead of the Salerno landing. One sheet of 280 small-size half-inch NATO-style counters, with corps and armies as units of maneuver.
Designed for two players by Ty Bomba, with low-medium complexity, playable in one session and easily fudged for solo-play.
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