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BGG랭킹
BGG전체 : 11684
WARGAMES : 1836
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
45-45 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Kim Meints
-
아티스트
John R. Cooper, John Cooper
-
인원
게임 소개
다뉴브 강 원정이 끝나고 오스트리아 수도 빈이 프랑스군에 점령된 상황에서 나폴레옹은 승리를 거두기 위해서는 결정적인 전장에서 승리해야 한다. 1805년 12월 이른 아침의 추위와 안개 속에서 대육군은 약해진 척한다. 이제 아우스터리츠 20은 유럽의 운명을 해결하기 위해 세 명의 황제가 충돌하면서 절박함과 운명의 이야기를 선보인다. 무수한 시나리오와 변형으로 역사 학생들은 수많은 "을 탐험할 수 있다.만약에?" 연합군의 위대함으로서의 가능성은 " 프랑스의 영광과 충돌합니다."아우스터리츠의 태양.
이 게임은 지도 상의 낮은 단위 밀도(20개 이하)와 드라마틱하고 빠른 턴을 사용하는 낮은 복잡성과 집중력 있는 범위를 특징으로 합니다. 스토리-드라이브&rsquo, 랜덤 이벤트 카드와 야간 게임 턴이 추가되어 운영 일시 중지 및 "전쟁"마찰;를 제공하며, 군대가 총검에 가까이 접근하여 어느 쪽이 먼저 부러지는지 확인할 수 있는 나폴레옹 대첩의 패리와 추격을 느낄 수 있습니다.
복잡성: 9점 만점에 4점
카드놀이 적합성: 9점 만점에 6점
규모: 각 단위는 1개 군단 또는 사단이고, 각 육각은 약 800미터이며, 각 회전은 대략 일광 절약 시간(또는 야간 10시간)입니다.
2009년 찰스 S Roberts(CSR)가 출판/인쇄 및 재생 부문 최우수 데스크톱 후보 수상
이 게임은 지도 상의 낮은 단위 밀도(20개 이하)와 드라마틱하고 빠른 턴을 사용하는 낮은 복잡성과 집중력 있는 범위를 특징으로 합니다. 스토리-드라이브&rsquo, 랜덤 이벤트 카드와 야간 게임 턴이 추가되어 운영 일시 중지 및 "전쟁"마찰;를 제공하며, 군대가 총검에 가까이 접근하여 어느 쪽이 먼저 부러지는지 확인할 수 있는 나폴레옹 대첩의 패리와 추격을 느낄 수 있습니다.
복잡성: 9점 만점에 4점
카드놀이 적합성: 9점 만점에 6점
규모: 각 단위는 1개 군단 또는 사단이고, 각 육각은 약 800미터이며, 각 회전은 대략 일광 절약 시간(또는 야간 10시간)입니다.
2009년 찰스 S Roberts(CSR)가 출판/인쇄 및 재생 부문 최우수 데스크톱 후보 수상
With the Danube campaign over and the Austrian capital of Vienna occupied by French troops, Napoleon requires a decisive battlefield victory to secure his gains. At the end of a long line of communication back to Paris, the Grande Armée feigns weakness in the cold and fog of an early December morning in 1805. Now Austerlitz 20 presents the story of desperation and destiny as three Emperors clash to resolve the fate of Europe. With its myriad scenarios and variations, students of history can explore a plethora of "What if?" possibilities as Allied greatness clashes with French glory at the dawn of the "Sun of Austerlitz."
This game features only modest complexity and a focused scope employing low unit density on the map (20 pieces or less) and dramatic, fast playing turns. It is the addition of ‘story-driven’ random event cards and night game turns that provide the operational pauses and "friction of war" that give players a great feel for the parry-and-thrust of a Napoleonic grand battle as the armies close to bayonet-point to see which will break first!
Complexity: 4 on a 9 scale
Solitaire Suitability: 6 on a 9 scale
Scale: Each unit is 1 corps or division, each hex is about 800 meters, and each turn is roughly 3 daylight hours (or 10 night hours).
2009 Charles S. Roberts(CSR) Award Nominee for Best Desktop Published/Print and Play
This game features only modest complexity and a focused scope employing low unit density on the map (20 pieces or less) and dramatic, fast playing turns. It is the addition of ‘story-driven’ random event cards and night game turns that provide the operational pauses and "friction of war" that give players a great feel for the parry-and-thrust of a Napoleonic grand battle as the armies close to bayonet-point to see which will break first!
Complexity: 4 on a 9 scale
Solitaire Suitability: 6 on a 9 scale
Scale: Each unit is 1 corps or division, each hex is about 800 meters, and each turn is roughly 3 daylight hours (or 10 night hours).
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