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BGG랭킹
BGG전체 : 1828
THEMATIC : 445
FAMILYGAMES : 613 -
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인원
2-6 명
BGG추천: 2-6 명 -
게임시간
45-45 분
-
연령
10+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
1.66 / 5
-
디자이너
Guillaume Blossier, Frédéric Henry
-
아티스트
Guillaume Blossier, Miguel Coimbra, Édouard Guiton, Frédéric Henry, Goulven Quentel
-
인원
게임 소개
게시자는 다음과 같이 말합니다.
'어드벤처러스'는 마야 비의 신인 차크 신전을 통해 빠르게 진행되는 스릴 넘치는 공연을 특징으로 한다. 당신의 용감한 모험가들이 폐허를 파헤칠 때, 그들은 그들이 소중히 여기는 고대 유물을 지키는 치명적인 함정에 직면할 것입니다.
사용자 요약:
아주 가벼운 주사위 굴리기, 기본적으로 인디애나 존스 스타일의 사원 강도들의 재미있는 시뮬레이션입니다. 플레이어들은 마야 사원을 통해 이동하는데, 출구로 나가려다 끊임없는 죽음을 무릅쓰고, 그들이 감히 할 수 있는 한 많은 보물을 운반한다. 보물 카드가 많을수록 이 라운드의 액션은 줄어듭니다. 만약 당신의 캐릭터가 죽는다면, 두 번째 캐릭터가 쳐들어올 수 있고 당신은 여전히 충분한 보물을 얻을 수 있고 이길 수 있는 탈출을 할 수 있습니다.
이 사원은 벽을 부수고, 용암 구덩이와 잠긴 알코브를 지나 구불구불한 통로로 이어진다. 빠른 강이나 구불구불한 나무 다리, 두 개의 지름길로 가면 시간이 절약된다. 당신은 방을 지나갈 때 보물을 잡으려는 시도와 균형을 맞춰야 합니다. 거대한 바위 앞에 서서 당신 뒤를 따라 통로를 굴러 내려갑니다. 만약 바위가 지나가거나 짓눌려 죽게 놔둬야 한다면, 당신은 강물에 뛰어들어야 하고 단지 앞서 나가기 위해 익사할 위험을 감수해야 한다. 그렇지 않으면, 바위가 출구에 닿아 출구를 막고 영원히 갇히게 됩니다.
매우 기본적인 행운의 주사위 굴리기, 보물을 위한 행운의 카드 추첨, 그리고 가능한 위험에 대한 몇 가지 의사결정의 혼합입니다. 작지만 디테일한 12개의 플라스틱 미니어처와 이국적이고 치명적인 신전이 아름답게 제작되었습니다. 어른들은 모험가의 반복으로 지칠 수 있지만, 아이들은 스릴을 많이 느낄 것입니다.
'어드벤처러스'는 마야 비의 신인 차크 신전을 통해 빠르게 진행되는 스릴 넘치는 공연을 특징으로 한다. 당신의 용감한 모험가들이 폐허를 파헤칠 때, 그들은 그들이 소중히 여기는 고대 유물을 지키는 치명적인 함정에 직면할 것입니다.
사용자 요약:
아주 가벼운 주사위 굴리기, 기본적으로 인디애나 존스 스타일의 사원 강도들의 재미있는 시뮬레이션입니다. 플레이어들은 마야 사원을 통해 이동하는데, 출구로 나가려다 끊임없는 죽음을 무릅쓰고, 그들이 감히 할 수 있는 한 많은 보물을 운반한다. 보물 카드가 많을수록 이 라운드의 액션은 줄어듭니다. 만약 당신의 캐릭터가 죽는다면, 두 번째 캐릭터가 쳐들어올 수 있고 당신은 여전히 충분한 보물을 얻을 수 있고 이길 수 있는 탈출을 할 수 있습니다.
이 사원은 벽을 부수고, 용암 구덩이와 잠긴 알코브를 지나 구불구불한 통로로 이어진다. 빠른 강이나 구불구불한 나무 다리, 두 개의 지름길로 가면 시간이 절약된다. 당신은 방을 지나갈 때 보물을 잡으려는 시도와 균형을 맞춰야 합니다. 거대한 바위 앞에 서서 당신 뒤를 따라 통로를 굴러 내려갑니다. 만약 바위가 지나가거나 짓눌려 죽게 놔둬야 한다면, 당신은 강물에 뛰어들어야 하고 단지 앞서 나가기 위해 익사할 위험을 감수해야 한다. 그렇지 않으면, 바위가 출구에 닿아 출구를 막고 영원히 갇히게 됩니다.
매우 기본적인 행운의 주사위 굴리기, 보물을 위한 행운의 카드 추첨, 그리고 가능한 위험에 대한 몇 가지 의사결정의 혼합입니다. 작지만 디테일한 12개의 플라스틱 미니어처와 이국적이고 치명적인 신전이 아름답게 제작되었습니다. 어른들은 모험가의 반복으로 지칠 수 있지만, 아이들은 스릴을 많이 느낄 것입니다.
The publisher says:
The Adventurers features a fast-paced thrilling run through the Temple of Chac, the Mayan rain god. As your intrepid adventurers delve through the ruins, they will face deadly traps guarding the ancient relics they prize.
User Summary:
A very light dice-roller, basically a fun simulation of Indiana-Jones-style temple robbers. Players move through a Mayan temple, risking constant death while trying to get to the exit, carrying as much treasure as they dare. The more treasure cards you have, the fewer actions you might get this round. If your character gets killed, a second one can drop in and you may still get enough treasure and escape to win.
The temple starts with a room of crushing walls, leading into a winding passage that takes you past a lava pit and locked alcoves. The passage goes on, with two short-cuts that might save you time; a fast river or a rickety wooden bridge. You must balance attempts to grab treasure from the rooms, as you pass through, with staying ahead of a massive boulder, tumbling down the passage after you. If you have to let the boulder pass or be crushed to death, then you're forced to jump in the river and risk drowning just to get ahead. Otherwise, the boulder reaches the exit before you, blocking it and you're trapped forever.
A mix of very basic lucky dice-rolling, lucky card draw for the treasure, and some decision-making about possible risks. Beautifully produced, with 12 small but detailed plastics miniatures, and an exotic and deadly temple. Adults may tire from repeats of The Adventurers, but kids will get lots of thrills.
The Adventurers features a fast-paced thrilling run through the Temple of Chac, the Mayan rain god. As your intrepid adventurers delve through the ruins, they will face deadly traps guarding the ancient relics they prize.
User Summary:
A very light dice-roller, basically a fun simulation of Indiana-Jones-style temple robbers. Players move through a Mayan temple, risking constant death while trying to get to the exit, carrying as much treasure as they dare. The more treasure cards you have, the fewer actions you might get this round. If your character gets killed, a second one can drop in and you may still get enough treasure and escape to win.
The temple starts with a room of crushing walls, leading into a winding passage that takes you past a lava pit and locked alcoves. The passage goes on, with two short-cuts that might save you time; a fast river or a rickety wooden bridge. You must balance attempts to grab treasure from the rooms, as you pass through, with staying ahead of a massive boulder, tumbling down the passage after you. If you have to let the boulder pass or be crushed to death, then you're forced to jump in the river and risk drowning just to get ahead. Otherwise, the boulder reaches the exit before you, blocking it and you're trapped forever.
A mix of very basic lucky dice-rolling, lucky card draw for the treasure, and some decision-making about possible risks. Beautifully produced, with 12 small but detailed plastics miniatures, and an exotic and deadly temple. Adults may tire from repeats of The Adventurers, but kids will get lots of thrills.
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