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4.3Transformers (Revenge of the Fallen) Missile Mania (2009) -
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-10 분
-
연령
5+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Dustin DePenning, Garrett J. Donner, Wendy L. Harris, Craig V. McKee, Michael S. Steer
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아티스트
-
인원
게임 소개
이 게임은 트랜스포머 폰 8개(오토봇 4개, 디셉티콘 4개), 플라스틱 베이스 8개, 플라스틱 미사일 2개, 그리고 2개의 "이 포함되어 있다."눈을 만나는 것 이상의 것"을 인용합니다. 게임을 하기 전에 폰을 모아야 합니다. 폰은 " 사이에서 뒤집을 수 있는 카드보드 스탠드업으로 구성됩니다.로봇" 및 "차량&견적; 모드 게임을 하는 데는 두 가지 방법이 있습니다. 하나는 매우 간단한 손재주 게임이고, 반면에 고급 게임은 움직임, 다이롤링, 그리고 몇 가지 다른 주름을 추가합니다.
베이직 게임에서 플레이어는 트랜스포머를 일렬로 정렬하고, 각 베이스에 1개의 폰을 배치하며, 1개의 비산물 길이와 4개의 비산물 길이로부터 약 4개의 비산물 길이만큼 떨어져 있다. 플레이어는 동시에 미사일을 바닥이나 테이블을 가로질러 미끄러지게 하여 다른 플레이어의 유닛을 쓰러뜨린다. 먼저 상대편 4개 유닛을 모두 쓰러뜨린 팀이 승리합니다.
어드밴스드 게임에서 플레이 순서는 다음과 같습니다.
1. 각 플레이어는 로봇 모드와 차량 모드 간에 하나의 유닛을 변환할 수 있습니다. 차량 모드의 장치만 이동할 수 있습니다.
2 각 플레이어는 먼저 비밀리에 로봇 또는 차량 모드로 설정한 특수 주사위를 굴립니다. 모드 유닛이 없으면 사용할 수 없습니다. 다이 결과를 통해 이동, 추가 사격, 적의 사격으로부터 보호, 이전에 맞았던 유닛의 수리를 할 수 있습니다.
3. 선수들은 미사일을 미끄러뜨려 적 부대를 쓰러뜨리려 한다. 그들은 가장 가까운 유닛 뒤에서 반대쪽으로 미끄러져 가야 합니다. 주사위 결과에 따라, 한 선수는 한 번, 두 번 또는 전혀 쏘지 않을 수 있다.
4. 먼저 적군을 한 번에 모두 쓰러뜨린 자가 승리합니다.
베이직 게임에서 플레이어는 트랜스포머를 일렬로 정렬하고, 각 베이스에 1개의 폰을 배치하며, 1개의 비산물 길이와 4개의 비산물 길이로부터 약 4개의 비산물 길이만큼 떨어져 있다. 플레이어는 동시에 미사일을 바닥이나 테이블을 가로질러 미끄러지게 하여 다른 플레이어의 유닛을 쓰러뜨린다. 먼저 상대편 4개 유닛을 모두 쓰러뜨린 팀이 승리합니다.
어드밴스드 게임에서 플레이 순서는 다음과 같습니다.
1. 각 플레이어는 로봇 모드와 차량 모드 간에 하나의 유닛을 변환할 수 있습니다. 차량 모드의 장치만 이동할 수 있습니다.
2 각 플레이어는 먼저 비밀리에 로봇 또는 차량 모드로 설정한 특수 주사위를 굴립니다. 모드 유닛이 없으면 사용할 수 없습니다. 다이 결과를 통해 이동, 추가 사격, 적의 사격으로부터 보호, 이전에 맞았던 유닛의 수리를 할 수 있습니다.
3. 선수들은 미사일을 미끄러뜨려 적 부대를 쓰러뜨리려 한다. 그들은 가장 가까운 유닛 뒤에서 반대쪽으로 미끄러져 가야 합니다. 주사위 결과에 따라, 한 선수는 한 번, 두 번 또는 전혀 쏘지 않을 수 있다.
4. 먼저 적군을 한 번에 모두 쓰러뜨린 자가 승리합니다.
The game comes with 8 Transformer pawns (4 Autobots and 4 Decepticons), 8 plastic bases, 2 plastic missiles, and 2 "More than Meets the Eye" dice. The pawns must be assembled before the game is played. The pawns consist of cardboard standups that can be flipped between "Robot" and "Vehicle" mode. There are 2 different ways to play the game -- one is a very simple dexterity game, while the Advanced game adds movement, die-rolling, and a couple of other wrinkles.
In the Basic game, players line up their Transformers in a row, one pawn on each base, about 1 missile length apart and about 4 missile lengths from the other player's Transformers. The players simultaneously slide their missiles across the floor or table, trying to knock down the other player's units. The first one to knock down all 4 opposing units wins.
In the Advanced game, the sequence of play is as follows:
1. Each player may convert one unit between Robot and Vehicle mode. Only units in Vehicle mode can move.
2 Each player rolls his special die, which he first secretly sets to Robot or Vehicle mode. If he has no units in a mode, he can't use it. The die results allow movement, extra shots, protection from enemy shots, or repair of a previously hit unit.
3. The players slide their missiles, trying to knock over enemy units. They must slide from behind their closest unit to the other side. Based on the die results, a player may shoot once, twice, or not at all.
4. First one to knock over all the enemy units at once wins.
In the Basic game, players line up their Transformers in a row, one pawn on each base, about 1 missile length apart and about 4 missile lengths from the other player's Transformers. The players simultaneously slide their missiles across the floor or table, trying to knock down the other player's units. The first one to knock down all 4 opposing units wins.
In the Advanced game, the sequence of play is as follows:
1. Each player may convert one unit between Robot and Vehicle mode. Only units in Vehicle mode can move.
2 Each player rolls his special die, which he first secretly sets to Robot or Vehicle mode. If he has no units in a mode, he can't use it. The die results allow movement, extra shots, protection from enemy shots, or repair of a previously hit unit.
3. The players slide their missiles, trying to knock over enemy units. They must slide from behind their closest unit to the other side. Based on the die results, a player may shoot once, twice, or not at all.
4. First one to knock over all the enemy units at once wins.
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