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5.6The Battle for North Africa: War in the Desert, 1940-42 (1996) -
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인원
2-4 명
BGG추천: 1-2 명 -
게임시간
180-180 분
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연령
12+
BGG추천: 14+ -
게임 난이도
2.90 / 5
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디자이너
Richard H. Berg
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아티스트
Rodger B. MacGowan, Joe Youst
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인원
게임 소개
북아프리카 전투: War in the Desert, 1940-42는 GMT의 게임플레이어 시리즈를 현대 시대로 가져왔고, 플레이어들은 게임의 용이성을 강조하는 완전히 새로운 접근법으로 취미가 좋아하는 캠페인 중 하나와 싸울 수 있게 했다. 혁신적인 Activation Marker 시스템의 무작위 기능은 게이머들이 물류, 명령 및 예비품의 사용을 하나의 간단한 기계공으로 결합하는 동시에 최대의 불확실성, 긴장감 및 재미를 제공할 수 있도록 한다. 북아프리카 전투의 규모는 플레이어들이 한 번에 플레이할 수 있거나 2년 간의 전투 전체를 아우르는 시나리오로 사막전쟁의 전반적인 전술을 재현할 수 있게 해준다.
그리고 처음으로, 선수들은 역사를 바꿀 수 있을 것입니다. 아마도 오코너가 리비아에서 이탈리아를 휩쓸기 전에 롬멜의 아프리카 콥스 부서를 영입할 것입니다!
게임플레이어들이 쉬운 플레이에 중점을 두기 때문에 대부분의 베테랑 게이머들은 15분 이내에 모든 일에 몰두하게 될 것이며, 신예들은 북아프리카를 위한 배틀을 가장 쉽게 접할 수 있을 것이다. 그리고 만약 당신이 준비된 상대를 찾지 못한다면, 북아프리카를 위한 배틀은 솔리테어 플레이를 염두에 두고 고안되었다.
롬멜 기갑사단과 제8 기갑사단에서 영국 왕립 전차 연대의 거대한 전차, 이탈리아 랩그루파멘토 말레티, 사하라니오 카멜 연대와 함께 있는 모든 부대.
북아프리카를 위한 전투는 게이머들의 가장 까다로운 요구도 충족시킬 수 있는 충분한 역사적, 전술적 통찰력으로 빠른 장갑 전투의 밤을 제공할 것이다.
불확실성과 플레이 긴장, 물류 요구 사항 및 명령 기능을 결합한 혁신적인 플레이 시퀀스 - Activation Marker System.
에니그마 및 울트라, 모래폭풍, 사막 습격, 수륙양용 작전, 심지어 이탈리아 패러드롭을 포함하는 광범위한 랜덤 이벤트. 이 모든 것이 별도의 규칙 부담 없이 제공됩니다.
전투 대형과 지원 자산 간의 차이점; 연합 무기를 강조하는 단순하고 우아한 전투 테이블; 장갑 업그레이드, 이탈리아 항복, 가변적인 연합군 철수.
1940-42 캠페인을 포함한 네 가지 시나리오로, 플레이어는 독일과 연합국의 도착을 변경할 수 있다.
숨겨진 예비 시스템, 가변 오버런, 역습, 방어구 우위.
게임 규모:
게임 턴: 1개월
16진수: 13.68km/8.5마일
부대: 대대 대대로
게임 인벤토리:
2개의 22 x 34" 전체 색상 맵시트
두 개의 이중 면 인쇄 카운터(280 1/2&176 5/8" 카운터)
20페이지에 달하는 북아프리카를 위한 전투 규칙서
듀얼 사이드 인쇄된 플레이어 보조 카드 2개
단일 면으로 인쇄된 Play Aid 카드 3개
10면 주사위 하나
카드놀이 기능: 높은
복잡성 수준: 중간
플레이어: 2명 이상
게임 시간: 4-15시간
그리고 처음으로, 선수들은 역사를 바꿀 수 있을 것입니다. 아마도 오코너가 리비아에서 이탈리아를 휩쓸기 전에 롬멜의 아프리카 콥스 부서를 영입할 것입니다!
게임플레이어들이 쉬운 플레이에 중점을 두기 때문에 대부분의 베테랑 게이머들은 15분 이내에 모든 일에 몰두하게 될 것이며, 신예들은 북아프리카를 위한 배틀을 가장 쉽게 접할 수 있을 것이다. 그리고 만약 당신이 준비된 상대를 찾지 못한다면, 북아프리카를 위한 배틀은 솔리테어 플레이를 염두에 두고 고안되었다.
롬멜 기갑사단과 제8 기갑사단에서 영국 왕립 전차 연대의 거대한 전차, 이탈리아 랩그루파멘토 말레티, 사하라니오 카멜 연대와 함께 있는 모든 부대.
북아프리카를 위한 전투는 게이머들의 가장 까다로운 요구도 충족시킬 수 있는 충분한 역사적, 전술적 통찰력으로 빠른 장갑 전투의 밤을 제공할 것이다.
불확실성과 플레이 긴장, 물류 요구 사항 및 명령 기능을 결합한 혁신적인 플레이 시퀀스 - Activation Marker System.
에니그마 및 울트라, 모래폭풍, 사막 습격, 수륙양용 작전, 심지어 이탈리아 패러드롭을 포함하는 광범위한 랜덤 이벤트. 이 모든 것이 별도의 규칙 부담 없이 제공됩니다.
전투 대형과 지원 자산 간의 차이점; 연합 무기를 강조하는 단순하고 우아한 전투 테이블; 장갑 업그레이드, 이탈리아 항복, 가변적인 연합군 철수.
1940-42 캠페인을 포함한 네 가지 시나리오로, 플레이어는 독일과 연합국의 도착을 변경할 수 있다.
숨겨진 예비 시스템, 가변 오버런, 역습, 방어구 우위.
게임 규모:
게임 턴: 1개월
16진수: 13.68km/8.5마일
부대: 대대 대대로
게임 인벤토리:
2개의 22 x 34" 전체 색상 맵시트
두 개의 이중 면 인쇄 카운터(280 1/2&176 5/8" 카운터)
20페이지에 달하는 북아프리카를 위한 전투 규칙서
듀얼 사이드 인쇄된 플레이어 보조 카드 2개
단일 면으로 인쇄된 Play Aid 카드 3개
10면 주사위 하나
카드놀이 기능: 높은
복잡성 수준: 중간
플레이어: 2명 이상
게임 시간: 4-15시간
Battle for North Africa: War in the Desert, 1940-42, takes GMT's Gameplayers Series into the modern era, allowing players to fight one of the hobby's favorite campaigns with a totally new approach that emphasizes ease of play. The randomized features of the innovative Activation Marker system allow gamers to combine logistics, command, and use of reserves into one simple mechanic, while still providing a maximum amount of uncertainty, tension and fun. The scale of Battle for North Africa also allows players to recreate the sweeping maneuvers of the desert war with scenarios that can be played in one sitting or that cover the entire two years of fighting.
And for the first time, players will be able to change history, perhaps bringing Rommel's Afrika Korps divisions in before O'Conner can sweep the Italians from Libya!
With the Gameplayers emphasis on ease of play, most veteran gamers will find themselves in the thick of things in less than 15 minutes, while newcomers will find Battle for North Africa most accessible. And if you can't find a ready opponent, Battle for North Africa has been designed with solitaire play in mind.
All your favorite units are here -- from Rommel's 5th and 8th Panzers, to the hulking behemoth tanks of the British Royal Tank Regiments, to the Italian Rapgruppamento Maletti, complete with the Saharanio Camel Regiment (which had no camels).
Battle for North Africa will provide an evening of fast armored action, with enough historical and tactical insight to satisfy even the most demanding of gamers.
Innovative Sequence of Play -- the Activation Marker System -- that combines uncertainty and play tension, logistical requirements and command capabilities.
Extensive Random Events that include Enigma and Ultra, sandstorms, desert raids, amphibious operations, and even Italian paradrops, all with no extra rules burden.
Differentiation between combat formations and support assets; a simple and elegant combat table that emphasizes combined arms; armor upgrades; Italian surrender; and variable Allied withdrawal.
Four scenarios, including a full 1940-42 campaign that allows players to alter German and Allied arrivals.
Hidden reserve system, variable overrun, counter-attack, and armor superiority.
Game Scale:
Game Turn: 1 month
Hex: 8.5 miles / 13.68 kilometers
Units: Battalion to Division
Game Inventory:
Two 22 x 34" full color mapsheets
Two dual-side printed countersheets (280 1/2" & 176 5/8" counters)
One 20-page Battle for North Africa rulebook
Two dual-side printed Player Aid cards
Three single-side printed Play Aid cards
One 10-sided dice
Solitaire Playability: High
Complexity Level: Medium
Players: 2 or more
Playing Time: 4-15 hours
And for the first time, players will be able to change history, perhaps bringing Rommel's Afrika Korps divisions in before O'Conner can sweep the Italians from Libya!
With the Gameplayers emphasis on ease of play, most veteran gamers will find themselves in the thick of things in less than 15 minutes, while newcomers will find Battle for North Africa most accessible. And if you can't find a ready opponent, Battle for North Africa has been designed with solitaire play in mind.
All your favorite units are here -- from Rommel's 5th and 8th Panzers, to the hulking behemoth tanks of the British Royal Tank Regiments, to the Italian Rapgruppamento Maletti, complete with the Saharanio Camel Regiment (which had no camels).
Battle for North Africa will provide an evening of fast armored action, with enough historical and tactical insight to satisfy even the most demanding of gamers.
Innovative Sequence of Play -- the Activation Marker System -- that combines uncertainty and play tension, logistical requirements and command capabilities.
Extensive Random Events that include Enigma and Ultra, sandstorms, desert raids, amphibious operations, and even Italian paradrops, all with no extra rules burden.
Differentiation between combat formations and support assets; a simple and elegant combat table that emphasizes combined arms; armor upgrades; Italian surrender; and variable Allied withdrawal.
Four scenarios, including a full 1940-42 campaign that allows players to alter German and Allied arrivals.
Hidden reserve system, variable overrun, counter-attack, and armor superiority.
Game Scale:
Game Turn: 1 month
Hex: 8.5 miles / 13.68 kilometers
Units: Battalion to Division
Game Inventory:
Two 22 x 34" full color mapsheets
Two dual-side printed countersheets (280 1/2" & 176 5/8" counters)
One 20-page Battle for North Africa rulebook
Two dual-side printed Player Aid cards
Three single-side printed Play Aid cards
One 10-sided dice
Solitaire Playability: High
Complexity Level: Medium
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