-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
CHILDRENSGAMES : 0
ABSTRACTS : 0 -
-
인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-20 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.00 / 5
-
디자이너
(Uncredited)
-
아티스트
-
인원
게임 소개
Victory Circle은 오래된 트랩 더 캡 게임의 변형이다.
게임의 목적은 게임이 끝날 때 가장 많은 캡을 씌우거나 캡을 잡은 플레이어가 되는 것이다. 한 번에 한 조각만 상한으로 설정할 수 있습니다. 상한으로 표시된 피스를 빅토리 서클에 끌어 놓는 것이 가장 좋습니다. 그러면 게임이 끝날 때까지 유지됩니다. 다른 조각에 캡을 씌울 때, 한 조각은 캡을 씌워서 다른 조각을 자유롭게 할 수 있습니다(자신의 Victory Circle로 돌려보냄). 녹지는 안전합니다.
게임은 플레이어의 모든 피스가 캡을 씌우거나 캡처되면 종료된다. 점수를 매기면 캡처한 피스는 3개, 캡 1개입니다.
게임의 목적은 게임이 끝날 때 가장 많은 캡을 씌우거나 캡을 잡은 플레이어가 되는 것이다. 한 번에 한 조각만 상한으로 설정할 수 있습니다. 상한으로 표시된 피스를 빅토리 서클에 끌어 놓는 것이 가장 좋습니다. 그러면 게임이 끝날 때까지 유지됩니다. 다른 조각에 캡을 씌울 때, 한 조각은 캡을 씌워서 다른 조각을 자유롭게 할 수 있습니다(자신의 Victory Circle로 돌려보냄). 녹지는 안전합니다.
게임은 플레이어의 모든 피스가 캡을 씌우거나 캡처되면 종료된다. 점수를 매기면 캡처한 피스는 3개, 캡 1개입니다.
Victory Circle is a variant on the old Trap the Cap game.
The object of the game is to be the player with the most capped and/or captured pieces at the end of the game. You can only cap one piece at a time; it is best to drag the capped piece back to your Victory Circle --where it'll remain until the end of the game. When you cap a piece that is itself capping another, you get to keep either one capped, setting the other free (sending it back to its own Victory Circle). The green spaces are safe.
The game ends when all of a player's pieces are capped or captured. If keeping score, captured pieces are worth 3, capped pieces 1.
The object of the game is to be the player with the most capped and/or captured pieces at the end of the game. You can only cap one piece at a time; it is best to drag the capped piece back to your Victory Circle --where it'll remain until the end of the game. When you cap a piece that is itself capping another, you get to keep either one capped, setting the other free (sending it back to its own Victory Circle). The green spaces are safe.
The game ends when all of a player's pieces are capped or captured. If keeping score, captured pieces are worth 3, capped pieces 1.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
446
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
426
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
365
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
326
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
597
-
2024-11-13
-
Lv.18