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BGG랭킹
BGG전체 : 17553
WARGAMES : 3322
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인원
2-2 명
BGG추천: 1-1 명 -
게임시간
120-120 분
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연령
12+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.94 / 5
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디자이너
Richard H. Berg
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아티스트
Joyce Gusner, Larry Hoffman, Rodger B. MacGowan, Randal Thomson (II)
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인원
게임 소개
기마병사: 포레스트 앳 베이(, 1988년)는 미국 남북 전쟁 시리즈의 대전투이다. 이 시리즈는 끔찍한 속검: 게티즈버그 게임 시스템의 일부분이다.
컬러 지도 시트 2장과 다이컷 카운터 200장, 다이컷 카운터 100장이 포함된 하프 시트 2장이 포함되어 있습니다. 이 구성 요소들은 남부 습격자 네이선 베드포드 포레스트 장군이 참여한 두 번의 ACW 연합 기병 전투의 참가자와 위치를 나타낸다. 브라이스 크로스로즈와 투펠로, 두 전투는 윌리엄 T. 장군이 벌인 전투였다. 셔먼의 측면과 보급선에 위협이 되는 포레스트의 제거 작전이었습니다. 북군이 애틀랜타로 진군하기 전에 셔먼의 군대는 포레스트와 다른 병사들을 추격하여 미시시피로 진격했고, 투펠로에서 파괴되기 전에 그의 기병대와 두 차례 교전을 벌였다.
모든 게임 턴은 실시간으로 약 1시간을 나타내며, 각각의 힘 포인트는 50명의 남자 또는 1발의 총과 맞먹는다. 브라이스 크로스로즈에서는 지도 축척이 헥스 당 115야드입니다. 투펠로에서는 척도가 육각당 160야드이다.
이 게임은 끊임없이 발전하는 TSS/GBACW 게임 시스템의 훌륭한 예입니다. 기병대에 대한 새로운 규칙과 수정된 경기 순서는 많은 개선 사항 중 일부에 불과합니다. 저는 항상 이러한 개선 사항을 SPI의 초기 TSS 기병 게임인 반란군: 남북전쟁 기병 전투와 바꾸고 싶었습니다. 게임 구성 요소는 시스템 내의 모든 게임과 동등합니다.
1988년 찰스 S의 후보. 로버츠는 제2차 세계 대전 이전 최고의 보드게임상을 수상했다. 로버츠상).
컬러 지도 시트 2장과 다이컷 카운터 200장, 다이컷 카운터 100장이 포함된 하프 시트 2장이 포함되어 있습니다. 이 구성 요소들은 남부 습격자 네이선 베드포드 포레스트 장군이 참여한 두 번의 ACW 연합 기병 전투의 참가자와 위치를 나타낸다. 브라이스 크로스로즈와 투펠로, 두 전투는 윌리엄 T. 장군이 벌인 전투였다. 셔먼의 측면과 보급선에 위협이 되는 포레스트의 제거 작전이었습니다. 북군이 애틀랜타로 진군하기 전에 셔먼의 군대는 포레스트와 다른 병사들을 추격하여 미시시피로 진격했고, 투펠로에서 파괴되기 전에 그의 기병대와 두 차례 교전을 벌였다.
모든 게임 턴은 실시간으로 약 1시간을 나타내며, 각각의 힘 포인트는 50명의 남자 또는 1발의 총과 맞먹는다. 브라이스 크로스로즈에서는 지도 축척이 헥스 당 115야드입니다. 투펠로에서는 척도가 육각당 160야드이다.
이 게임은 끊임없이 발전하는 TSS/GBACW 게임 시스템의 훌륭한 예입니다. 기병대에 대한 새로운 규칙과 수정된 경기 순서는 많은 개선 사항 중 일부에 불과합니다. 저는 항상 이러한 개선 사항을 SPI의 초기 TSS 기병 게임인 반란군: 남북전쟁 기병 전투와 바꾸고 싶었습니다. 게임 구성 요소는 시스템 내의 모든 게임과 동등합니다.
1988년 찰스 S의 후보. 로버츠는 제2차 세계 대전 이전 최고의 보드게임상을 수상했다. 로버츠상).
Horse Soldiers: Forrest at Bay (1988), (Included in Issue #119 0f Strategy & Tactics magazine), is part of the Great Battles of the American Civil War series (GBACW). This series is an offshoot of the Terrible Swift Sword: Battle of Gettysburg Game (TSS) system.
Included are two color map sheets and one sheet of 200 two-sided, die-cut counters and a 2nd half-sheet with 100 die-cut counters. These components represent the participants and locations of two ACW Confederate Cavalry engagements that involved the southern raider, General Nathan Bedford Forrest. The two battles, Brice's Crossroads and Tupelo, resulted from U.S. General William T. Sherman's campaign to remove Forrest as a threat to his flank and supply lines. Before the Union Army marched on Atlanta, Elements of Sherman's Army pursued Forrest, and others, into Mississippi and engaged his cavalry twice before its destruction at Tupelo.
All game-turns represent approximately 1 hour real time, and each Strength Point is the equivalent of 50 men or 1 gun. In Brice's Crossroads, the map scale is 115 yards per hex. In Tupelo the scale is 160 yards per hex.
This game is an excellent example of the, ever evolving, TSS/GBACW game system. New rules for Cavalry and a modified sequence of play are just couple of the many refinements. I've always wanted to adapt these refinements to the earlier TSS Cavalry game Rebel Sabers: Civil War Cavalry Battles by SPI (Simulations Publications, Inc.). The game components are on par with any game in the system.
Nominee for the 1988 Charles S. Roberts awards for Best Pre-World War II Boardgame (Charles S. Roberts Awards).
Included are two color map sheets and one sheet of 200 two-sided, die-cut counters and a 2nd half-sheet with 100 die-cut counters. These components represent the participants and locations of two ACW Confederate Cavalry engagements that involved the southern raider, General Nathan Bedford Forrest. The two battles, Brice's Crossroads and Tupelo, resulted from U.S. General William T. Sherman's campaign to remove Forrest as a threat to his flank and supply lines. Before the Union Army marched on Atlanta, Elements of Sherman's Army pursued Forrest, and others, into Mississippi and engaged his cavalry twice before its destruction at Tupelo.
All game-turns represent approximately 1 hour real time, and each Strength Point is the equivalent of 50 men or 1 gun. In Brice's Crossroads, the map scale is 115 yards per hex. In Tupelo the scale is 160 yards per hex.
This game is an excellent example of the, ever evolving, TSS/GBACW game system. New rules for Cavalry and a modified sequence of play are just couple of the many refinements. I've always wanted to adapt these refinements to the earlier TSS Cavalry game Rebel Sabers: Civil War Cavalry Battles by SPI (Simulations Publications, Inc.). The game components are on par with any game in the system.
Nominee for the 1988 Charles S. Roberts awards for Best Pre-World War II Boardgame (Charles S. Roberts Awards).
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