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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
180-180 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.33 / 5
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디자이너
Anders Fager
-
아티스트
Anders Fager
-
인원
게임 소개
프랑스 재난을 3시간 안에 플레이하세요.
목표는 1700-1880년의 대부분의 전쟁에 사용될 수 있는 빠르고 근본적으로 간단한 캠페인 시스템을 만드는 것이다. 이 시스템은 명령에 초점을 맞추고 뚜렷한 "당신이 여기에 있다"-느낌을 가질 것입니다. 시스템 규칙은 예시와 노트, 그리고 많은 사진을 포함하여 최대 16페이지로 할 것입니다.
아직 정해진 것은 없지만 규모는 육각당 1500m, 하루 3회전(황토, 정오, 밤) 정도. 부대는 사단과 여단으로 구성될 것이다.
이동 중에 전투가 6각으로 일어납니다. 컵에서 짜는 것은 없을 것이지만, 지도에는 주문을 가지고 다니는 배달원들이 있을 것이다. 프랑스 이름을 가진 규칙은 없을 것이지만, 관련된 캐릭터의 기호에 대한 스트레스가 있을 것이다.
목표는 1700-1880년의 대부분의 전쟁에 사용될 수 있는 빠르고 근본적으로 간단한 캠페인 시스템을 만드는 것이다. 이 시스템은 명령에 초점을 맞추고 뚜렷한 "당신이 여기에 있다"-느낌을 가질 것입니다. 시스템 규칙은 예시와 노트, 그리고 많은 사진을 포함하여 최대 16페이지로 할 것입니다.
아직 정해진 것은 없지만 규모는 육각당 1500m, 하루 3회전(황토, 정오, 밤) 정도. 부대는 사단과 여단으로 구성될 것이다.
이동 중에 전투가 6각으로 일어납니다. 컵에서 짜는 것은 없을 것이지만, 지도에는 주문을 가지고 다니는 배달원들이 있을 것이다. 프랑스 이름을 가진 규칙은 없을 것이지만, 관련된 캐릭터의 기호에 대한 스트레스가 있을 것이다.
Play the French disaster of disasters in three hours.
The objective is to make a fast-played and fundamentally simple campaign system that can be used for most wars of the 1700-1880 period. The system will focus on command and have a distinct "you are here" -feel. The system rules will be a maximum of 16 pages long including examples and notes and a lot of pictures.
Nothing is set in stone, yet, but the scale is something like 1500 meters per hex and three turns per day (morn, noon, night). Units will be divisions and brigades.
Combat happens in hex during movement. There will be no chits drawn out of cups, but there will be messengers carrying orders around on the map. There will be no rules with French names, but there will be a stress on the quirks of characters involved.
The objective is to make a fast-played and fundamentally simple campaign system that can be used for most wars of the 1700-1880 period. The system will focus on command and have a distinct "you are here" -feel. The system rules will be a maximum of 16 pages long including examples and notes and a lot of pictures.
Nothing is set in stone, yet, but the scale is something like 1500 meters per hex and three turns per day (morn, noon, night). Units will be divisions and brigades.
Combat happens in hex during movement. There will be no chits drawn out of cups, but there will be messengers carrying orders around on the map. There will be no rules with French names, but there will be a stress on the quirks of characters involved.
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