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BGG랭킹
BGG전체 : 0
ABSTRACTS : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
45-45 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.00 / 5
-
디자이너
(Uncredited)
-
아티스트
-
인원
게임 소개
이 게임은 24개의 구역이 있는 24x24 그리드에서 진행된다. 각 아지트에는 점수를 매기는 마커(점수가 1,000~5,000점까지 다양한 작은 판지건)가 엎드린 상태로 배치되어 있다.
각 플레이어(최대 4명)는 '체인'으로 인쇄된 타일 30개를 받는다. 경찰 저지선 '체인'이 계속되도록 격자 위에 타일을 배치해야 합니다. 보드의 특정 정사각형은 추가적인 턴을 제공합니다.
'체인'이 닫힌 루프를 형성하고 하나 이상의 '몹스터 은신처'를 둘러싸면, 루프를 닫은 플레이어는 루프 안의 모든 은신처에 대한 점수 매김을 취한다. 이제 루프 내 배치가 금지되며 루프 내에 있는 모든 타일은 소유자에게 반환됩니다.
24개의 아지트가 모두 포위되었을 때 마지막 아지트를 포위한 플레이어는 1,000점의 보너스 포인트를 획득합니다. 플레이어는 자신이 잡은 모든 폭력배들의 가치를 합산하고 가장 많은 점수를 얻은 자가 승리한다.
각 플레이어(최대 4명)는 '체인'으로 인쇄된 타일 30개를 받는다. 경찰 저지선 '체인'이 계속되도록 격자 위에 타일을 배치해야 합니다. 보드의 특정 정사각형은 추가적인 턴을 제공합니다.
'체인'이 닫힌 루프를 형성하고 하나 이상의 '몹스터 은신처'를 둘러싸면, 루프를 닫은 플레이어는 루프 안의 모든 은신처에 대한 점수 매김을 취한다. 이제 루프 내 배치가 금지되며 루프 내에 있는 모든 타일은 소유자에게 반환됩니다.
24개의 아지트가 모두 포위되었을 때 마지막 아지트를 포위한 플레이어는 1,000점의 보너스 포인트를 획득합니다. 플레이어는 자신이 잡은 모든 폭력배들의 가치를 합산하고 가장 많은 점수를 얻은 자가 승리한다.
The game is played on a 24X24 grid that has 24 areas designated as 'mobster hideouts'. In each of the hideouts a scoring marker (a small cardboard gun inserted into a random scoring base which varies in points from 1,000 to 5,000 points) is placed face down so that none of the players know the values beforehand.
Each player (up to four) is given a set of 30 tiles on which is printed a 'chain' (or in game terms... a police cordon). Tiles must be placed on the grid so that the 'chain' is continued. Certain squares on the board provide an additional turn.
When the 'chain' forms a closed loop and encloses one or more 'mobster hideouts', the player who closed the loop takes the scoring markers for all of the hideouts inside the loop. Placement within the loop is now forbidden and any tiles that exist within the loop are returned to their owner.
When all 24 hideouts have been surrounded, the player who encircled the last hideout gets 1,000 bonus points. Players add up the values of all the mobsters that they captured and the one with the most points wins.
Each player (up to four) is given a set of 30 tiles on which is printed a 'chain' (or in game terms... a police cordon). Tiles must be placed on the grid so that the 'chain' is continued. Certain squares on the board provide an additional turn.
When the 'chain' forms a closed loop and encloses one or more 'mobster hideouts', the player who closed the loop takes the scoring markers for all of the hideouts inside the loop. Placement within the loop is now forbidden and any tiles that exist within the loop are returned to their owner.
When all 24 hideouts have been surrounded, the player who encircled the last hideout gets 1,000 bonus points. Players add up the values of all the mobsters that they captured and the one with the most points wins.
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