-
BGG랭킹
BGG전체 : 876
WARGAMES : 25
-
-
인원
2-2 명
BGG추천: 2-2 명 -
게임시간
60-60 분
-
연령
12+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
3.42 / 5
-
디자이너
Courtney F. Allen
-
아티스트
Charles Kibler, Rodger B. MacGowan
-
인원
게임 소개
게임 디자인에서 새로운 영역을 차지하기 위해 노력하면서, 게임이 진정으로 달라지고 오래된 개념을 버리기를 시도하는 것은 아주 드문 일이다. 레어는 여전히 이 게임들이 쉽게 이해되고 플레이 가능한 형식으로 비교할 수 없는 사실주의의 시뮬레이션을 보여주는데 성공한 사례들이다. UP FRONT에서는 그런 게임이 있습니다. 전통적인 워게임의 16진법과 차트는 사라졌다; 혁신적이고 매력적인 게임 구성 요소로 대체되어 풍부한 기술 데이터를 가장 플레이 가능하면서도 디테일한 포맷으로 만들었다.
UP FRONT는 제2차 세계 대전 유럽을 배경으로 한 보병전투 게임이다. 이 게임은 전장의 공포와 혼란, 그리고 지금까지 발표된 어떤 전술적 전투 게임보다 훨씬 더 잘 주장할 수 있는 리더십의 무능함을 시뮬레이션한다는 점에서 여러 면에서 SPARD 리더 원칙보다 더 현실적이다. 플레이 보드는 없으며, 플레이어가 지속적으로 변화하는 지형에서 액션 카드를 통해 힘을 조종할 때 게임의 <헥사곤”가 되는 지형 카드로 대체되었다. 게임의 규모는 상대 세력 간의 상대적인 범위로 측정되며, 대부분의 전투는 플레이어가 회전하는 동안 500m의 범위 내에서 실제 시간의 다양한 초 단위로 측정된다.
UP FRONT는 게임 플레이어’s 게임으로, 디테일이 풍부하지만 점심시간 내에 쉽게 플레이할 수 있습니다. 그러나 일주일 이상 지속될 수 있는 집중적인 멀티 플레이어와 캠페인 게임 버전도 포함되어 있다. UP FRONT는 스쿼드 리더와 마찬가지로 미국, 독일, 러시아 전투원 간의 소규모 유닛 액션의 무한 변형을 묘사할 수 있는 오픈 엔드 게임이다. 전차, 돌격포, 연기, 대전차 소총, 파괴 돌격포, 필박스, 파르티잔, SS, 참호, 대전차 지뢰, 보병포, 플라메트로어, 장갑차, 하프트랙, 기갑파우스터, 바주카, 팬처스, 와이어크 사실, UP FRONT는 스쿼드 리더 게임 시스템이 4개의 게임으로 수행했던 거의 모든 것을 포함하며, 훨씬 더 플레이 가능한 형식으로 수행합니다. 이 게임은 4개의 단어로 요약할 수 있다. 혁신, 플레이 가능성, 세부 사항 및 사실성. 그것은 타의 추종을 불허하는 조합입니다.
UP FRONT는 아발론 힐 복잡성 척도 1(쉬움)에서 10(어려움)으로 4등급을 받았다.
12세 이상의 두 명 이상의 식별력 있는 플레이어에게 추천합니다.
각 게임은 다음을 포함한다:
162 풀 컬러, 품질 2¼× × 3 ½> × 120 풀 컬러 2" × × 2.6&n 40 풀 컬러 2.3"r 각
플라스틱 카드 트레이
Designer’s 노트, History T, O&E 차트 및 캠페인 게임 로스터를 포함하는 36페이지 분량의 규칙북.
UP FRONT는 제2차 세계 대전 유럽을 배경으로 한 보병전투 게임이다. 이 게임은 전장의 공포와 혼란, 그리고 지금까지 발표된 어떤 전술적 전투 게임보다 훨씬 더 잘 주장할 수 있는 리더십의 무능함을 시뮬레이션한다는 점에서 여러 면에서 SPARD 리더 원칙보다 더 현실적이다. 플레이 보드는 없으며, 플레이어가 지속적으로 변화하는 지형에서 액션 카드를 통해 힘을 조종할 때 게임의 <헥사곤”가 되는 지형 카드로 대체되었다. 게임의 규모는 상대 세력 간의 상대적인 범위로 측정되며, 대부분의 전투는 플레이어가 회전하는 동안 500m의 범위 내에서 실제 시간의 다양한 초 단위로 측정된다.
UP FRONT는 게임 플레이어’s 게임으로, 디테일이 풍부하지만 점심시간 내에 쉽게 플레이할 수 있습니다. 그러나 일주일 이상 지속될 수 있는 집중적인 멀티 플레이어와 캠페인 게임 버전도 포함되어 있다. UP FRONT는 스쿼드 리더와 마찬가지로 미국, 독일, 러시아 전투원 간의 소규모 유닛 액션의 무한 변형을 묘사할 수 있는 오픈 엔드 게임이다. 전차, 돌격포, 연기, 대전차 소총, 파괴 돌격포, 필박스, 파르티잔, SS, 참호, 대전차 지뢰, 보병포, 플라메트로어, 장갑차, 하프트랙, 기갑파우스터, 바주카, 팬처스, 와이어크 사실, UP FRONT는 스쿼드 리더 게임 시스템이 4개의 게임으로 수행했던 거의 모든 것을 포함하며, 훨씬 더 플레이 가능한 형식으로 수행합니다. 이 게임은 4개의 단어로 요약할 수 있다. 혁신, 플레이 가능성, 세부 사항 및 사실성. 그것은 타의 추종을 불허하는 조합입니다.
UP FRONT는 아발론 힐 복잡성 척도 1(쉬움)에서 10(어려움)으로 4등급을 받았다.
12세 이상의 두 명 이상의 식별력 있는 플레이어에게 추천합니다.
각 게임은 다음을 포함한다:
162 풀 컬러, 품질 2¼× × 3 ½> × 120 풀 컬러 2" × × 2.6&n 40 풀 컬러 2.3"r 각
플라스틱 카드 트레이
Designer’s 노트, History T, O&E 차트 및 캠페인 게임 로스터를 포함하는 36페이지 분량의 규칙북.
Only once in a great while does a game dare to be truly different and abandon old concepts while striking out to chart virgin territory in game design. Rarer still are the instances in which these games succeed in presenting a simulation of unparalleled realism in an easily comprehended and playable format. In UP FRONT, we have just such a game. Gone are the hexes and charts of conventional wargames; replaced by innovative and attractive game components which have distilled a wealth of technical data into one of the most playable, yet detail laden formats ever devised.
UP FRONT is a game of man-to-man infantry combat set in WWII Europe. In many ways, the game is more realistic than SQUAD LEADER principles in that its inherent mechanics simulate the fear and confusion of the battlefield and the inability of leadership to assert itself far better than any tactical combat game yet published. There is no playing board; it has been replaced by Terrain cards which become the “hexagons” of the game as players maneuver their forces via Action cards over constantly changing terrain. The scale of the game is measured in terms of relative ranges between opposing forces, with most combat occurring within a scale distance of 500 meters during the course of player turns measured in varying seconds of actual time.
UP FRONT is a game player’s game, rich in detail yet easily playable within the space of a lunch hour. However, it also contains engrossing Multi-Player and Campaign Game versions which could last a week or more. Like SQUAD LEADER, UP FRONT is an open-ended game capable of depicting endless Design-Your-Own variations of small unit actions between American, German and Russian combatants. Tanks, Assault Guns, Smoke, Anti-Tank Rifles, Demolition Charges, Pillboxes, Partisans, SS, Entrenchments, Anti-Tank Mines, Infantry Guns, Flamethrowers, Armoured Cars, Halftracks, Panzerfausts, Bazookas, Panzerschrecks, Wire, Ambushes, Radios, Artillery, Minefields, Mortars, Snipers, Starshells, Heroes, Prisoners and Fords are all accounted for. In fact, UP FRONT encompasses almost everything that the SQUAD LEADER game system has taken four gamettes to do, and does so in a far more playable format. The game can be summed up in four words: Innovation, playability, detail and realism. That’s an unbeatable combination.
UP FRONT is rated 4 on the Avalon Hill Complexity scale of 1 (easy) to 10 (difficult).
Recommended for two or more discriminating players of skill, ages 12 & up.
Each game includes:
162 full-colour, quality 2¼" × 3 ½" playing cards
120 full-colour 2" × 2.6" infantry cards
40 full-colour 2.3" × 3.1" AFV cards
304 double-faced .75", .6", and .5" counters
12 scenarios with up to four variations of each
A plastic card tray
A 36-page rulebook containing Designer’s Notes, Historical T, O & E charts and Campaign Game Rosters.
UP FRONT is a game of man-to-man infantry combat set in WWII Europe. In many ways, the game is more realistic than SQUAD LEADER principles in that its inherent mechanics simulate the fear and confusion of the battlefield and the inability of leadership to assert itself far better than any tactical combat game yet published. There is no playing board; it has been replaced by Terrain cards which become the “hexagons” of the game as players maneuver their forces via Action cards over constantly changing terrain. The scale of the game is measured in terms of relative ranges between opposing forces, with most combat occurring within a scale distance of 500 meters during the course of player turns measured in varying seconds of actual time.
UP FRONT is a game player’s game, rich in detail yet easily playable within the space of a lunch hour. However, it also contains engrossing Multi-Player and Campaign Game versions which could last a week or more. Like SQUAD LEADER, UP FRONT is an open-ended game capable of depicting endless Design-Your-Own variations of small unit actions between American, German and Russian combatants. Tanks, Assault Guns, Smoke, Anti-Tank Rifles, Demolition Charges, Pillboxes, Partisans, SS, Entrenchments, Anti-Tank Mines, Infantry Guns, Flamethrowers, Armoured Cars, Halftracks, Panzerfausts, Bazookas, Panzerschrecks, Wire, Ambushes, Radios, Artillery, Minefields, Mortars, Snipers, Starshells, Heroes, Prisoners and Fords are all accounted for. In fact, UP FRONT encompasses almost everything that the SQUAD LEADER game system has taken four gamettes to do, and does so in a far more playable format. The game can be summed up in four words: Innovation, playability, detail and realism. That’s an unbeatable combination.
UP FRONT is rated 4 on the Avalon Hill Complexity scale of 1 (easy) to 10 (difficult).
Recommended for two or more discriminating players of skill, ages 12 & up.
Each game includes:
162 full-colour, quality 2¼" × 3 ½" playing cards
120 full-colour 2" × 2.6" infantry cards
40 full-colour 2.3" × 3.1" AFV cards
304 double-faced .75", .6", and .5" counters
12 scenarios with up to four variations of each
A plastic card tray
A 36-page rulebook containing Designer’s Notes, Historical T, O & E charts and Campaign Game Rosters.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
446
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
426
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
365
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
326
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
597
-
2024-11-13
-
Lv.18