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BGG랭킹
BGG전체 : 19183
WARGAMES : 3579
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인원
2-2 명
BGG추천: 1-1 명 -
게임시간
240-240 분
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연령
14+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
4.00 / 5
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디자이너
Eric Goldberg
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아티스트
Redmond A. Simonsen
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인원
게임 소개
크레타 강하()는 제2차 세계 대전 당시 독일군의 가장 큰 공중 낙하물을 회사 차원에서 전술적으로 시뮬레이션한 것이다.
작전 전반에 걸쳐 플레이어들에게 명령 결정이 주어지기 때문에 모든 작전 범위가 수용된다. 공중 강하, 공습, 보급, 지도력, 피로, 브리티시 아머를 다루는 특별한 규칙들이 포함되어 있다. 플레이하는 시나리오에 따라 플레이어들은 다양한 목표와 상대 유닛의 체력 점수를 제거함으로써 점수를 얻는다.
정해진 회차 후 가장 많은 점수를 획득한 선수가 승자입니다.
게임 규모: 640미터/헥스, 두 개의 22" x 34" 지도에서. 주간 2시간, 야간 4시간. 보병 부대는 회사입니다. 포병 부대는 포병이다. 각각 1개의 탱크를 나타내지 않는 장갑 유닛은 소대급이다. [규칙 제4.1절과 제4.6절에서 인용한다.]
작전 전반에 걸쳐 플레이어들에게 명령 결정이 주어지기 때문에 모든 작전 범위가 수용된다. 공중 강하, 공습, 보급, 지도력, 피로, 브리티시 아머를 다루는 특별한 규칙들이 포함되어 있다. 플레이하는 시나리오에 따라 플레이어들은 다양한 목표와 상대 유닛의 체력 점수를 제거함으로써 점수를 얻는다.
정해진 회차 후 가장 많은 점수를 획득한 선수가 승자입니다.
게임 규모: 640미터/헥스, 두 개의 22" x 34" 지도에서. 주간 2시간, 야간 4시간. 보병 부대는 회사입니다. 포병 부대는 포병이다. 각각 1개의 탱크를 나타내지 않는 장갑 유닛은 소대급이다. [규칙 제4.1절과 제4.6절에서 인용한다.]
Descent on Crete is a tactical, company level simulation of the largest German airdrop of World War II.
The entire scope of the operation is taken in, as players are given the command decisions throughout the operation. Special rules covering the air drop, air strikes, supply, leadership, fatigue, and British Armour are included. Depending on the scenario being played, players gain points for various objectives and for eliminating their opponent's units strength points.
The player with the most points, after a set number of turns, is the winner.
Game scale: 640 meters/hex, on two 22" x 34" maps. 2 hours/day-turn; 4 hours/night-turn. Infantry units are companies. Artillery units are batteries. Armor units which do not represent 1 tank each are platoon-equivalents. [Taken from sections 4.1 and 4.6 of the Rules.]
The entire scope of the operation is taken in, as players are given the command decisions throughout the operation. Special rules covering the air drop, air strikes, supply, leadership, fatigue, and British Armour are included. Depending on the scenario being played, players gain points for various objectives and for eliminating their opponent's units strength points.
The player with the most points, after a set number of turns, is the winner.
Game scale: 640 meters/hex, on two 22" x 34" maps. 2 hours/day-turn; 4 hours/night-turn. Infantry units are companies. Artillery units are batteries. Armor units which do not represent 1 tank each are platoon-equivalents. [Taken from sections 4.1 and 4.6 of the Rules.]
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