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게임시간
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게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Perry Moore
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아티스트
(Uncredited)
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인원
게임 소개
1919년 두멘코의 차리친 공세에 RAF가 강하하다
잠시 동안 붉은 군대는 두멘코 기병대가 돈 강 근처의 백카프카스군과 돈군 사이의 좁은 전선에서 빠져나갈 때 차리친에게 심각한 위협을 가했다. 이 큰 틈으로 인해 두멘코와 스쿼의 3개 기병여단과 몇 대의 장갑차가 백군의 저항 없이 진격할 수 있었다. 차리친에서 겨우 40마일 떨어진 곳이었어 이 스텝은 기병대가 빠르게 이동할 수 있을 뿐 엄폐물이 없는 지옥처럼 평평한 진군을 하기에 완벽했다. 백군이 차리친의 일부를 점령했지만, 백군의 후방지역에는 없었다. 가장 가까운 병력은 쿠반 제2기병군단(6000명)이었지만 하루 이상 떨어져 있었다. 제47공군 B비행단은 중위가 지휘했다. 킨키드는 카멜 전투기들과 DH 9A 폭격기들과 함께 머리 위로 나타나 사냥감을 향해 돌진하고 기관총을 발사하며 폭탄을 투하했다. 이것은 몇 시간 동안 계속되었다. 몇 대의 항공기가 실제로 그들을 막을 수 있을까?
두멘코와 스쿼는 3개 기병여단과 몇 대의 장갑차를 백군의 저항 없이 진격시켰다. 차리친에서 겨우 40마일 떨어진 곳이었어 이 스텝은 기병대가 빠르게 이동할 수 있을 뿐 엄폐물이 없는 지옥처럼 평평한 진군을 하기에 완벽했다. 백군이 차리친의 일부를 점령했지만, 백군의 후방지역에는 없었다. 가장 가까운 병력은 쿠반 제2기병군단(6000명)이었지만 하루 이상 떨어져 있었다. 제47공군 B비행단은 중위가 지휘했다. 킨키드는 카멜 전투기들과 DH 9A 폭격기들과 함께 머리 위로 나타나 사냥감을 향해 돌진하고 기관총을 발사하며 폭탄을 투하했다. 이것은 몇 시간 동안 계속되었다. 두멘코의 부하들은 뿔뿔이 흩어졌고, 혼란에 빠졌고, 도시를 붉은 손아귀에서 구했다!
이 게임에는 11x17" 지도, 280개의 카운터, 규칙이 있습니다. 지도 축척은 약 800 야드입니다. 육각 당 각 전투부대는 하나의 중대이다. 한 게임 순서는 15분이다. 각각의 항공기는 하나의 비행기입니다.
잠시 동안 붉은 군대는 두멘코 기병대가 돈 강 근처의 백카프카스군과 돈군 사이의 좁은 전선에서 빠져나갈 때 차리친에게 심각한 위협을 가했다. 이 큰 틈으로 인해 두멘코와 스쿼의 3개 기병여단과 몇 대의 장갑차가 백군의 저항 없이 진격할 수 있었다. 차리친에서 겨우 40마일 떨어진 곳이었어 이 스텝은 기병대가 빠르게 이동할 수 있을 뿐 엄폐물이 없는 지옥처럼 평평한 진군을 하기에 완벽했다. 백군이 차리친의 일부를 점령했지만, 백군의 후방지역에는 없었다. 가장 가까운 병력은 쿠반 제2기병군단(6000명)이었지만 하루 이상 떨어져 있었다. 제47공군 B비행단은 중위가 지휘했다. 킨키드는 카멜 전투기들과 DH 9A 폭격기들과 함께 머리 위로 나타나 사냥감을 향해 돌진하고 기관총을 발사하며 폭탄을 투하했다. 이것은 몇 시간 동안 계속되었다. 몇 대의 항공기가 실제로 그들을 막을 수 있을까?
두멘코와 스쿼는 3개 기병여단과 몇 대의 장갑차를 백군의 저항 없이 진격시켰다. 차리친에서 겨우 40마일 떨어진 곳이었어 이 스텝은 기병대가 빠르게 이동할 수 있을 뿐 엄폐물이 없는 지옥처럼 평평한 진군을 하기에 완벽했다. 백군이 차리친의 일부를 점령했지만, 백군의 후방지역에는 없었다. 가장 가까운 병력은 쿠반 제2기병군단(6000명)이었지만 하루 이상 떨어져 있었다. 제47공군 B비행단은 중위가 지휘했다. 킨키드는 카멜 전투기들과 DH 9A 폭격기들과 함께 머리 위로 나타나 사냥감을 향해 돌진하고 기관총을 발사하며 폭탄을 투하했다. 이것은 몇 시간 동안 계속되었다. 두멘코의 부하들은 뿔뿔이 흩어졌고, 혼란에 빠졌고, 도시를 붉은 손아귀에서 구했다!
이 게임에는 11x17" 지도, 280개의 카운터, 규칙이 있습니다. 지도 축척은 약 800 야드입니다. 육각 당 각 전투부대는 하나의 중대이다. 한 게임 순서는 15분이다. 각각의 항공기는 하나의 비행기입니다.
HELL FROM ABOVE: The RAF Descends on Dumenko's Tsaritsyn Offensive, 1919
For a brief moment of time, the Red Army posed a serious threat to Tsaritsyn when the Dumenko Horse Corps had slipped through a large gap in the patchy front lines between the White Caucasian and Don Armies near the Don river. This large gap allowed Dumenko’s three cavalry brigades and a few armor cars to advance unopposed by any White forces. It was only 40 miles from Tsaritsyn. The steppe was perfect for such an advance, flat as hell, providing no cover but fast transit for the cavalry. While White forces did occupy some of Tsaritsyn, there were none in the White rear areas. The closest forces were the 2nd Kuban Cavalry Corps (6000 men) but over a day away. The British B Flight of the 47th RAF led by Lt. Kinkead appeared overhead with Camel fighters and a few DH 9A bombers, swooping down on its prey, firing machines guns and dropping bombs on their strafing runs. This continued for hours. Could a few aircraft actually stop them?
Dumenko’s three cavalry brigades and a few armor cars to advance unopposed by any White forces. It was only 40 miles from Tsaritsyn. The steppe was perfect for such an advance, flat as hell, providing no cover but fast transit for the cavalry. While White forces did occupy some of Tsaritsyn, there were none in the White rear areas. The closest forces were the 2nd Kuban Cavalry Corps (6000 men) but over a day away. The British B Flight of the 47th RAF led by Lt. Kinkead appeared overhead with Camel fighters and a few DH 9A bombers, swooping down on its prey, firing machines guns and dropping bombs on their strafing runs. This continued for hours. Dumenko's men became scattered, disorganized and sought to escape the HELL FROM ABOVE, saving the city from falling into the Red grasp!
The game comes with a 11x17" map, 280 counters, rules. The map scale is about 800 yd. per hex. Each combat unit is a company. A game turn is 15 minutes of time. Each aircraft is one airplane.
For a brief moment of time, the Red Army posed a serious threat to Tsaritsyn when the Dumenko Horse Corps had slipped through a large gap in the patchy front lines between the White Caucasian and Don Armies near the Don river. This large gap allowed Dumenko’s three cavalry brigades and a few armor cars to advance unopposed by any White forces. It was only 40 miles from Tsaritsyn. The steppe was perfect for such an advance, flat as hell, providing no cover but fast transit for the cavalry. While White forces did occupy some of Tsaritsyn, there were none in the White rear areas. The closest forces were the 2nd Kuban Cavalry Corps (6000 men) but over a day away. The British B Flight of the 47th RAF led by Lt. Kinkead appeared overhead with Camel fighters and a few DH 9A bombers, swooping down on its prey, firing machines guns and dropping bombs on their strafing runs. This continued for hours. Could a few aircraft actually stop them?
Dumenko’s three cavalry brigades and a few armor cars to advance unopposed by any White forces. It was only 40 miles from Tsaritsyn. The steppe was perfect for such an advance, flat as hell, providing no cover but fast transit for the cavalry. While White forces did occupy some of Tsaritsyn, there were none in the White rear areas. The closest forces were the 2nd Kuban Cavalry Corps (6000 men) but over a day away. The British B Flight of the 47th RAF led by Lt. Kinkead appeared overhead with Camel fighters and a few DH 9A bombers, swooping down on its prey, firing machines guns and dropping bombs on their strafing runs. This continued for hours. Dumenko's men became scattered, disorganized and sought to escape the HELL FROM ABOVE, saving the city from falling into the Red grasp!
The game comes with a 11x17" map, 280 counters, rules. The map scale is about 800 yd. per hex. Each combat unit is a company. A game turn is 15 minutes of time. Each aircraft is one airplane.
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