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  • 인원

    2-2 명

    BGG추천: 1-2+ 명
  • 게임시간

    60-60 분

  • 연령

    15+

    BGG추천: 14+
  • 게임 난이도

    3.76 / 5

게임 소개

MMP 웹사이트에서:

1862년 9월 몇 달 동안 쉬지 않고 눈부신 성공을 거둔 후, 로버트 E. 리의 북버지니아군은 전쟁에서 승리할 준비가 되어 있었다.

리는 리치몬드 성문에서 매클렐런의 포토맥군을 격퇴하고, 포프의 버지니아 군대를 격파했으며, 무적의 명성을 쌓았다.

한편 링컨은 이미 노예해방선언을 작성했는데, 이 선언은 연방정부의 통제에 대한 정치적 불협화음에서 논쟁의 여지가 없는 도덕적 개혁으로 재탄생시켰다. 그는 단지 새로운 전략적인 관점에서 전쟁 전체를 변화시키기 위해 승리가 필요했을 뿐이다.

이 모든 것은 며칠 동안 메릴랜드 서부 지역에서 일어난 일에 의해 결정될 수 있다.

매클렐런은 샤프스버그 근처의 앤티텀 강둑에서 리의 군대와 싸웠다. 그곳에서 양군은 미국 역사상 가장 유혈이 낭자한 하루 전투를 벌였다. 최종 결정은 당신 손에 달렸어요.

그 끔찍한 날에 대한 게임은 히어로즈뿐이다. 선수들은 서로 정면으로 태클을 한다. 당신은 맥클렐런보다 더 잘할 수 있나요? 리처럼 맥클렐런과 싸울 수 있겠나? 이보다 더 높을 순 없어!

아무도 아닌 히어로즈만이 새로운 라인 오브 배틀 시리즈의 첫 번째 게임입니다. Lob는 20년 이상의 ACW 디자인 작업을 통해 얻은 교훈을 바탕으로 차세대 ACW 게임 디자인을 대표한다. 이 시스템을 가능한 최고의 게임 경험으로 만드는데 모든 수단을 동원했다. 전투를 방해했던 모든 부대원 명단과 서류들이 사라졌습니다. 전형적인 (그리고 시간이 많이 걸리는) 여러 화재 단계가 모두 이동에 통합되었으므로 조치가 중단되지 않습니다.

처음으로 ACW 오픈 전장의 쥐싸움 느낌이 살아난다. 역사적 부대(일반적으로 보병 연대와 대포 포대)는 실제로 당시 사용 가능한 결합된 무기 상호작용과 전술을 보여준다. 노인들은 더 최근의 연구의 의미를 탐구하면서 역사를 새로운 시각으로 보게 될 것이다.

다년간의 독창적인 연구를 대표하는 이 게임은 양군의 힘, 장비, 위치, 능력, 전투 질서에 관한 다른 곳에서는 구할 수 없는 정보를 포함하고 있다. 광범위한 역사적 기록은 단위, 시나리오 및 지도에 포함된 무수한 세부사항의 일부만을 배치한다.

한 가지 작은 예로, 자주 간과되는 "을 살펴보았다.그린&인용;전투중인 부대 (군대에서 몇 주 또는 그 이하 된 부대) 그린 부대는 매클렐런의 힘을 완전히 새로운 방식으로 보게 해줄 겁니다 이것은 전투에 참가하지 않았다는 일반적인 감각을 훨씬 뛰어넘는 "녹색"수준입니다. 이들은 열정적인 사람들이지만, 그들 중 일부는 아직 머스킷을 장전하는 법을 배우지 못했다.

북군 플레이어는 매클렐런의 성격에 의해 약간의 제약을 받을 뿐이며, 반란군의 규모를 줄이기 위해 다양한 방법을 시도할 수 있습니다. 당신도 그와 똑같은 중포와 보병을 보유하고 있소. 그와 같은 투지와 결단력을 가지고 있소.

남군 선수는 얇은 전력을 현명하게 사용해야 하겠지만, 북군의 전진을 무디게 하는 데 필요한 만큼 반격을 하지 않을 수 없다. 제한된 병력을 보충하려면 부대의 엘란을 사용해야 합니다.

이 게임은 플레이어가 낮과 다음날 아침 다양한 시간에 액션을 픽업할 수 있는 4가지 투맵 시나리오를 특징으로 한다. 전투 다음날 플레이를 시작할 수 있는 능력은 플레이어가 그날 사용 가능한 옵션을 탐색할 수 있는 기회를 제공한다. 나머지 3가지 시나리오는 각각 이틀간의 캠페인 게임으로 플레이할 수 있다.

위의 큰 시나리오 외에도 한 맵의 일부만 포함하는 네 개의 작은 시나리오가 있다. 하나는 후드 텍사스가 옥수수밭으로 진격하는 것을 보여주는 매우 짧은 학습 시나리오이다. 나머지 세 명은 전투의 주요 행동을 분리한다. 완전한 옥수수밭 전투, 선큰로드 전투, 그리고 샤프스버그를 차지하기 위한 번사이드의 마지막 공격과 AP의 반격이 있었다. 힐 부서.
from MMP's website:

In September of 1862 after months of uninterrupted and spectacular successes, Robert E. Lee's Army of Northern Virgina was poised to win the war.

Lee has beaten back McClellan's Army of the Potomac from the gates of Richmond, routed Pope's Army of Virginia, and built a reputation of invincibility.

Meanwhile, Lincoln had already penned the Emancipation Proclamation which would recast the war from one of a political disagreement over Federal control to a moral crusade which just could not be argued away. He just needed a victory to cast the entire war in an a new strategic light.

All could very well be decided by what happens in the western part of Maryland over a few days.

McClellan fought Lee's army back to the banks of the Antietam creek near the town of Sharpsburg. There both armies stood to fight the bloodiest single day battle in American history. The final decision is in your hands.

None but Heroes is a game about that terrible day. Players tackle each other head-on. Can you do better than McClellan? Can you fight McClellan off like Lee? The stakes couldn't be higher!

None but Heroes is the first game in the new Line of Battle Series. While drawing on the lessons of over 20 years of ACW design work of its two ancestor series, LoB represents the next generation of ACW game design. No stone was left unturned in making this system the best gaming experience possible. All the unit rosters and paperwork that interfered with the fighting is gone. The typical (and time consuming) multiple fire phases have all been integrated into movement so the action is non-stop.

For the first time, the rat fight feel of the ACW open battlefield comes alive. The historical units (generally regiments of infantry and batteries of cannon) actually show the combined arms interactions and tactics available at the time. Old hands will see the history in a new light as they explore the implications of more recent research.

Representing many years of original research, the game contains information not available anywhere else regarding the strength, equipment, location, capabilities, and order of battle of both armies. Extensive historical notes layout just some of the myriad of details included in the units, scenarios, and map.

As one small example, it explores the frequently overlooked "Green" units at the battle (units which have been in the army for a few weeks or even less). The Green units will make you look at McClellan's strength in a whole new way. This is a level of "greenness" well beyond the usual sense of "not having been in combat, yet". These are enthusiastic men, but some of whom have not yet been taught to load their muskets.

The Union player is only mildly inhibited by his McClellan persona; you can try a lot of different approaches to cutting the Rebels down to size. You are equipped with the same heavy guns and infantry with just as much grit and determination as he was.

The Confederate player will need to use his thin forces wisely, but cannot fail to counterattack as needed to blunt Union advances. You must use your troop's elan to make up for their limited numbers.

The game features four two-map scenarios which allow players to pick up the action at various times during the day and the morning of the next. The ability to start play the day after the battle allows players a chance to explore the options available on that day. Each of the other three scenarios can alternatively be played as a two day campaign game.

In addition to the large scenarios above, there are four smaller scenarios involving only portions of one map. One is a very short learning scenario showing the charge of Hood's Texans into the Cornfield. The other three isolate key actions of the battle: The complete Cornfield fight, the Battle for the Sunken Road, and the final attack by Burnside to take Sharpsburg and the counterattack by A.P. Hill's Division.

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