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BGG랭킹
BGG전체 : 0
4.3And Now For Something Completely Different... The Board Game (1999) -
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-60 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.00 / 5
-
디자이너
(Uncredited)
-
아티스트
-
인원
게임 소개
이 게임은 스네이크 & 래더 온 스팸처럼 플레이됩니다.
플레이어들은 자신의 마커를 &ldquo에 정렬합니다.공간을 시작하고, 주사위를 굴리고, 앞으로 이동하여 파이썬 발의 그림인 마지막 공간에 도달해 보십시오. 표지가 특정 공간(장미 줄기와 매우 길고 테리 길리엄 카툰처럼 휘감긴 팔)에 떨어지면, 일정 수의 공간을 뒤로 이동하거나 앞으로 이동한다. 지금까지는 꽤 간단하고 간단한 요금이었죠? 좋아!
이제 피톤족의 재미가 시작된다. 트랙을 따라 있는 몇몇 공간은 특별하며 세 가지 다른 종류가 있다. 작업, 트리비아 및 문자 유형.
작업 공간에서는 활동 중인 플레이어가 작업 카드를 뽑고 그 위에서 설명한 작업을 수행해야 합니다(예: 염소, 주전자, 비너스, 젤리 아기, 구멍이 있는 양말을 포함해야 하는 자연 연소에 대한 이론을 설명하십시오). 그런 다음 다른 플레이어들은 현역 선수의 성과에 투표하고 투표가 긍정적일 경우 그에게 상 카드를 수여한다.
트리비아 스페이스는 액티브 플레이어 이외의 다른 플레이어가 트리비아 카드를 그려 파이썬 관련 질문을 읽어야 한다. 정답이 맞으면 다른 상 카드가 주어진다.
문자 유형 공간에는 음... 캐릭터 유형(예: 캐나다 벌목업자, 스페인 웨이터 등)은 활동 중인 플레이어가 다음 차례까지 페르소나로 수행해야 합니다. 만약 다른 선수들이 그가 충분히 노력하지 않았다고 판단한다면, 그들은 그의 마커를 다시 출발 공간으로 옮길 수 있습니다.
드디어 수상 카드입니다. 약간의 맛 외에도, 대부분의 카드는 당신의 자랑스러운 상들을 보여줄 수 있는 것 외에는 다른 목적이 없다. 게임 텍스트가 있는 게임에서는 플레이어가 상을 유지하기 위해 게임이 끝날 때까지 일종의 작업을 수행해야 합니다.
플레이어들은 자신의 마커를 &ldquo에 정렬합니다.공간을 시작하고, 주사위를 굴리고, 앞으로 이동하여 파이썬 발의 그림인 마지막 공간에 도달해 보십시오. 표지가 특정 공간(장미 줄기와 매우 길고 테리 길리엄 카툰처럼 휘감긴 팔)에 떨어지면, 일정 수의 공간을 뒤로 이동하거나 앞으로 이동한다. 지금까지는 꽤 간단하고 간단한 요금이었죠? 좋아!
이제 피톤족의 재미가 시작된다. 트랙을 따라 있는 몇몇 공간은 특별하며 세 가지 다른 종류가 있다. 작업, 트리비아 및 문자 유형.
작업 공간에서는 활동 중인 플레이어가 작업 카드를 뽑고 그 위에서 설명한 작업을 수행해야 합니다(예: 염소, 주전자, 비너스, 젤리 아기, 구멍이 있는 양말을 포함해야 하는 자연 연소에 대한 이론을 설명하십시오). 그런 다음 다른 플레이어들은 현역 선수의 성과에 투표하고 투표가 긍정적일 경우 그에게 상 카드를 수여한다.
트리비아 스페이스는 액티브 플레이어 이외의 다른 플레이어가 트리비아 카드를 그려 파이썬 관련 질문을 읽어야 한다. 정답이 맞으면 다른 상 카드가 주어진다.
문자 유형 공간에는 음... 캐릭터 유형(예: 캐나다 벌목업자, 스페인 웨이터 등)은 활동 중인 플레이어가 다음 차례까지 페르소나로 수행해야 합니다. 만약 다른 선수들이 그가 충분히 노력하지 않았다고 판단한다면, 그들은 그의 마커를 다시 출발 공간으로 옮길 수 있습니다.
드디어 수상 카드입니다. 약간의 맛 외에도, 대부분의 카드는 당신의 자랑스러운 상들을 보여줄 수 있는 것 외에는 다른 목적이 없다. 게임 텍스트가 있는 게임에서는 플레이어가 상을 유지하기 위해 게임이 끝날 때까지 일종의 작업을 수행해야 합니다.
The game plays like Snake & Ladders on Spam.
Players line their markers on the “It’s” starting space, roll the die, move forward and try to reach the last space, an illustration of the Python foot. Should a marker land on certain spaces (rose stems and very long, Terry Gilliam-cartoon-like, winding arms), it goes backwards or forwards a certain number of spaces. A pretty simple, straightforward fare up until now, right? Right!
Now the Pythonian fun begins... Several spaces along the track are special and come in three different varieties: Task, Trivia and Character Type.
Task spaces require the active player to draw a Task card and perform the task described on it (e.g. Explain your theory on spontaneous combustion in which must be included goats, a kettle, Venus, a jelly babies and a sock with a hole in it). The other players then vote on the active player’s performance and, should the vote be positive, he gets an Award card (more on them later).
Trivia spaces require another player other than the active player do draw a Trivia card and read the Python-related question on it. If the answer is correct, another Award card is given.
Character types spaces have, well... character types on them (e.g. Canadian lumberjack, Spanish waiter, etc.) which the active player must take on as a persona until his next turn. If the other players decide he didn’t put in enough of an effort, they can just move his marker back to the starting space...
Finally, the Award cards. Apart from some flavor, most of these cards serve no other purpose other than being able to display your proud array of awards. The ones that do have game text on them require the player to perform some sort of task until the end of the game to keep the award.
Players line their markers on the “It’s” starting space, roll the die, move forward and try to reach the last space, an illustration of the Python foot. Should a marker land on certain spaces (rose stems and very long, Terry Gilliam-cartoon-like, winding arms), it goes backwards or forwards a certain number of spaces. A pretty simple, straightforward fare up until now, right? Right!
Now the Pythonian fun begins... Several spaces along the track are special and come in three different varieties: Task, Trivia and Character Type.
Task spaces require the active player to draw a Task card and perform the task described on it (e.g. Explain your theory on spontaneous combustion in which must be included goats, a kettle, Venus, a jelly babies and a sock with a hole in it). The other players then vote on the active player’s performance and, should the vote be positive, he gets an Award card (more on them later).
Trivia spaces require another player other than the active player do draw a Trivia card and read the Python-related question on it. If the answer is correct, another Award card is given.
Character types spaces have, well... character types on them (e.g. Canadian lumberjack, Spanish waiter, etc.) which the active player must take on as a persona until his next turn. If the other players decide he didn’t put in enough of an effort, they can just move his marker back to the starting space...
Finally, the Award cards. Apart from some flavor, most of these cards serve no other purpose other than being able to display your proud array of awards. The ones that do have game text on them require the player to perform some sort of task until the end of the game to keep the award.
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