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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-15 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
(Uncredited)
-
아티스트
-
인원
게임 소개
이 게임은 다음을 포함한다.
메인보드 1개
81개의 검은 판지 조각(1 ~ 9개)
81개의 판지 조각 4개 세트(각 세트마다 다른 세트)
빨간색, 녹색, 노란색 및 파란색)
과제가 수록된 책자 1권
모래시계 1개
1개의 명령
지급인은 업무 책자에서 자신이 풀 과제를 선택한다. 그들은 책자의 모델에 따라 검은 판지 조각을 배치합니다. 다음으로 각 플레이어는 보드에 사용할 카드보드 조각의 색상을 선택합니다.
가장 나이가 많은 플레이어가 게임을 시작합니다. 그리고 나서 다른 선수들은 시계방향으로 따라간다. 차례가 온 플레이어는 손에 들고 있는 판지 조각을 빈 사각형 위에 올려놓는다. 각 행의 내부에는 각 열과 각 블록에 숫자가 한 번만 표시되도록 하는 SUDOKU 규칙에 적용해야 합니다. 첫 번째 선수가 움직일 때, 그/그 다음 선수는 보드 위에 그/그녀의 판지를 올려놓습니다 - 물론 스도쿠 규칙에 대해 기억합니다. 모래시계는 회전의 길이를 제한한다. 모래시계가 비어있고 아직 카드보드 조각을 놓지 않은 경우, 그/또는 플레이어가 기회를 놓치게 되고 다음 차례가 된다.
보드 위에 판지를 놓을 수 없는 플레이어가 없을 때 게임이 중단된다.
그런 다음 플레이어는 정답 책자에서 보드에 있는 판지 조각의 위치를 확인합니다. 만약 보드 위에 판지가 잘못 놓여있다면, 우리는 그것들을 한쪽으로 치워두고, 각각의 선수들은 판지에 있는 자신의 판지 조각을 세어본다. 승자는 가장 많은 점수를 획득한 사람입니다.
메인보드 1개
81개의 검은 판지 조각(1 ~ 9개)
81개의 판지 조각 4개 세트(각 세트마다 다른 세트)
빨간색, 녹색, 노란색 및 파란색)
과제가 수록된 책자 1권
모래시계 1개
1개의 명령
지급인은 업무 책자에서 자신이 풀 과제를 선택한다. 그들은 책자의 모델에 따라 검은 판지 조각을 배치합니다. 다음으로 각 플레이어는 보드에 사용할 카드보드 조각의 색상을 선택합니다.
가장 나이가 많은 플레이어가 게임을 시작합니다. 그리고 나서 다른 선수들은 시계방향으로 따라간다. 차례가 온 플레이어는 손에 들고 있는 판지 조각을 빈 사각형 위에 올려놓는다. 각 행의 내부에는 각 열과 각 블록에 숫자가 한 번만 표시되도록 하는 SUDOKU 규칙에 적용해야 합니다. 첫 번째 선수가 움직일 때, 그/그 다음 선수는 보드 위에 그/그녀의 판지를 올려놓습니다 - 물론 스도쿠 규칙에 대해 기억합니다. 모래시계는 회전의 길이를 제한한다. 모래시계가 비어있고 아직 카드보드 조각을 놓지 않은 경우, 그/또는 플레이어가 기회를 놓치게 되고 다음 차례가 된다.
보드 위에 판지를 놓을 수 없는 플레이어가 없을 때 게임이 중단된다.
그런 다음 플레이어는 정답 책자에서 보드에 있는 판지 조각의 위치를 확인합니다. 만약 보드 위에 판지가 잘못 놓여있다면, 우리는 그것들을 한쪽으로 치워두고, 각각의 선수들은 판지에 있는 자신의 판지 조각을 세어본다. 승자는 가장 많은 점수를 획득한 사람입니다.
The game contains
1 main board
81 black cardboard pieces (digits from 1 to 9)
4 sets of 81 cardboard pieces (each set in different
colour red, green, yellow and blue)
1 booklet with tasks
1 hourglass
1 instruction
Payers choose the task they are going to solve from the task booklet. They place black cardboard pieces according to the model from the booklet. Next each player chooses the colour of the cardboards pieces he is going to use on the board.
The oldest player starts the game. then other player follow clockwise. The player whose turn this is places the cardboard piece he is holding in his hand on an empty square. He/she must apply to the SUDOKU rule that inat inside each row, each column and each block a digit may appear only once. When the first player made his/her move, the next player places his/her cardboard piece on the board - of course, remembering about sudoku rule. The hourglass limits the length of turn. If the hourglass becomes empty and the player has not placed his/her cardboard piece yet, he/she misses his/her chance and it is the next [;ayer's turn.
The game stops when no player can place a cardboard piece on the board.
then the players check the position of the cardboard pieces on the board in the answer booklet. If on the board there is misplaced cardboard piece, we put them aside and each player counts his/her cardboard pieces that are on the board. The winner is the person who scores the biggest number of points.
1 main board
81 black cardboard pieces (digits from 1 to 9)
4 sets of 81 cardboard pieces (each set in different
colour red, green, yellow and blue)
1 booklet with tasks
1 hourglass
1 instruction
Payers choose the task they are going to solve from the task booklet. They place black cardboard pieces according to the model from the booklet. Next each player chooses the colour of the cardboards pieces he is going to use on the board.
The oldest player starts the game. then other player follow clockwise. The player whose turn this is places the cardboard piece he is holding in his hand on an empty square. He/she must apply to the SUDOKU rule that inat inside each row, each column and each block a digit may appear only once. When the first player made his/her move, the next player places his/her cardboard piece on the board - of course, remembering about sudoku rule. The hourglass limits the length of turn. If the hourglass becomes empty and the player has not placed his/her cardboard piece yet, he/she misses his/her chance and it is the next [;ayer's turn.
The game stops when no player can place a cardboard piece on the board.
then the players check the position of the cardboard pieces on the board in the answer booklet. If on the board there is misplaced cardboard piece, we put them aside and each player counts his/her cardboard pieces that are on the board. The winner is the person who scores the biggest number of points.
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