-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
21+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Sarah Baha, Teri Little, Aaron Zachmeier
-
아티스트
-
인원
게임 소개
오브 더 게임
이 게임의 목표는 보드를 한 바퀴 돌고 난 후 가장 적은 칼로리를 섭취하는 것입니다. 각 선수는 결승에 도달해야 합니다. 그렇지 않으면 “Lights Out,” 및 &ldquo에서 칼로리가 가장 낮은 선수.Lights Out”가 우승자입니다.
더 게임
칼로리 결과
목표: 칼로리 결과물의 목표는 최소의 칼로리로 하루 동안 식사와 활동을 하는 것입니다.
설정: 카드를 보드의 적절한 위치에 놓고 각 플레이어에게 메모장, 연필, 게임 피스를 하나씩 나눠줍니다. 이 게임은 21세 이상의 2–4명의 선수들을 위한 것이다.
규칙:
1. 모든 선수들이 주사위를 굴립니다. 롤이 가장 높은 선수가 먼저 가고, 그 다음에 오른쪽으로 돌아요.
2. 모든 플레이어는 Wake Up & Smell the Coffee를 시작합니다.
3. 활동 중인 선수는 턴 중에 주사위를 한 번 굴리고 표시된 숫자에 따라 피스를 움직입니다.
4. 활동 중인 플레이어 왼쪽에 있는 플레이어는 스택에서 활동 중인 플레이어가 착지하는 공간에 해당하는 카드를 꺼내 칼로리가 아닌 시나리오와 옵션을 읽습니다.
5. 활성 플레이어는 옵션 중 하나를 선택해야 합니다. (카드에 있는 모든 음식 및 음료 옵션은 1인분 크기가 동일하다고 가정할 수 있다.)
6. 비활동적인 선수는 자신이 선택한 칼로리를 보여주고, 그 가치를 메모장에 기록한다. (각 선수는 차례가 지난 후 칼로리를 합산해야 한다.) 플레이어는 계산기를 사용할 수 있습니다.) 그런 다음 비활성 플레이어는 나머지 칼로리 값을 읽습니다.
7. 플레이어가 자유 시간에 도착하여 지금 바로 수행할 활동을 선택하는 경우 물리적으로 해당 활동을 완료해야 합니다.
8. 위의 단계에 따라 반복 재생합니다.
9. 라이트 아웃에 가장 먼저 도달한 선수는 100칼로리를 뺍니다.
10. 모든 플레이어가 Lights Out에 도달하면 게임이 종료됩니다. Lights Out에 도달하기 위해 다이 롤을 정확하게 굴릴 필요는 없습니다.
11. 우승하기 위해: 칼로리가 가장 낮은 플레이어가 이깁니다.
12. 동점일 경우 동전 던지기, 주사위 굴리기, 팔씨름, 가위바위보, 엄지바위보, 지푸라기, 눈싸움 중 하나로 승자를 가릴 수 있다.
선택 사항: 플레이어는 하루에 소모한 칼로리를 계산하고, 게임에서 했던 것과 같은 선택을 아래와 같은 방정식으로 할 경우 1년에 얼마나 살이 찔지 추정할 수 있습니다.
총 칼로리 – 2,000 = 일일 칼로리 초과
초과 일일 칼로리 x 365 ¸ 3,500 = 연간 체중 증가
긴 게임: 보드를 두 번 이상 돌면 플레이가 길어질 수 있습니다.
카드 게임: 카드 게임으로 플레이하기 위해, 플레이어들은 아침부터 저녁까지 순서대로 차례대로 서로에게 카드를 읽어줍니다. 선수들은 일반적인 플레이에서처럼 옵션을 선택하고 칼로리를 계산한다.
이 게임의 목표는 보드를 한 바퀴 돌고 난 후 가장 적은 칼로리를 섭취하는 것입니다. 각 선수는 결승에 도달해야 합니다. 그렇지 않으면 “Lights Out,” 및 &ldquo에서 칼로리가 가장 낮은 선수.Lights Out”가 우승자입니다.
더 게임
칼로리 결과
목표: 칼로리 결과물의 목표는 최소의 칼로리로 하루 동안 식사와 활동을 하는 것입니다.
설정: 카드를 보드의 적절한 위치에 놓고 각 플레이어에게 메모장, 연필, 게임 피스를 하나씩 나눠줍니다. 이 게임은 21세 이상의 2–4명의 선수들을 위한 것이다.
규칙:
1. 모든 선수들이 주사위를 굴립니다. 롤이 가장 높은 선수가 먼저 가고, 그 다음에 오른쪽으로 돌아요.
2. 모든 플레이어는 Wake Up & Smell the Coffee를 시작합니다.
3. 활동 중인 선수는 턴 중에 주사위를 한 번 굴리고 표시된 숫자에 따라 피스를 움직입니다.
4. 활동 중인 플레이어 왼쪽에 있는 플레이어는 스택에서 활동 중인 플레이어가 착지하는 공간에 해당하는 카드를 꺼내 칼로리가 아닌 시나리오와 옵션을 읽습니다.
5. 활성 플레이어는 옵션 중 하나를 선택해야 합니다. (카드에 있는 모든 음식 및 음료 옵션은 1인분 크기가 동일하다고 가정할 수 있다.)
6. 비활동적인 선수는 자신이 선택한 칼로리를 보여주고, 그 가치를 메모장에 기록한다. (각 선수는 차례가 지난 후 칼로리를 합산해야 한다.) 플레이어는 계산기를 사용할 수 있습니다.) 그런 다음 비활성 플레이어는 나머지 칼로리 값을 읽습니다.
7. 플레이어가 자유 시간에 도착하여 지금 바로 수행할 활동을 선택하는 경우 물리적으로 해당 활동을 완료해야 합니다.
8. 위의 단계에 따라 반복 재생합니다.
9. 라이트 아웃에 가장 먼저 도달한 선수는 100칼로리를 뺍니다.
10. 모든 플레이어가 Lights Out에 도달하면 게임이 종료됩니다. Lights Out에 도달하기 위해 다이 롤을 정확하게 굴릴 필요는 없습니다.
11. 우승하기 위해: 칼로리가 가장 낮은 플레이어가 이깁니다.
12. 동점일 경우 동전 던지기, 주사위 굴리기, 팔씨름, 가위바위보, 엄지바위보, 지푸라기, 눈싸움 중 하나로 승자를 가릴 수 있다.
선택 사항: 플레이어는 하루에 소모한 칼로리를 계산하고, 게임에서 했던 것과 같은 선택을 아래와 같은 방정식으로 할 경우 1년에 얼마나 살이 찔지 추정할 수 있습니다.
총 칼로리 – 2,000 = 일일 칼로리 초과
초과 일일 칼로리 x 365 ¸ 3,500 = 연간 체중 증가
긴 게임: 보드를 두 번 이상 돌면 플레이가 길어질 수 있습니다.
카드 게임: 카드 게임으로 플레이하기 위해, 플레이어들은 아침부터 저녁까지 순서대로 차례대로 서로에게 카드를 읽어줍니다. 선수들은 일반적인 플레이에서처럼 옵션을 선택하고 칼로리를 계산한다.
Object of the Game
The goal of the game is to have the fewest calories after moving around the board one time. Each player must reach the finish, or “Lights Out,” and the player with the fewest calories at “Lights Out” is the winner.
The Game
Caloric Consequences
OBJECT: The object of Caloric Consequences is to get through a day of meals and activities (from Wake Up and Smell the Coffee to Lights Out) with the fewest total calories.
SETUP: Place the cards in the appropriate places on the board and distribute one notepad, one pencil, and one game-piece to each player. The game is for 2–4 players, ages 21 and up.
RULES:
1. All players roll the die. The player with the highest roll goes first, then the turn passes to the right.
2. All players start on Wake Up & Smell the Coffee.
3. The active player rolls the die once during a turn and moves his or her piece according to the number indicated.
4. The player to the left of the active player draws a card from the stack that corresponds to the space the active player lands on and reads the scenario and the options, NOT the calories.
5. The active player MUST choose one of the options. (It can be assumed that all of the food and drink options on a card are of the same serving size.)
6. The inactive player reveals the caloric value of the active player’s choice, and the active player records that value on his or her notepad. (Each player should total his or her calories after each turn. Players may use calculators.) The inactive player then reads the remaining caloric values.
7. If a player lands on Free Time and chooses an activity to do right now, he or she MUST physically complete that activity.
8. Play repeats according to the steps above.
9. The first player to reach Lights Out deducts 100 calories.
10. The game ends when all players reach Lights Out. An exact roll of the die is NOT necessary to reach Lights Out.
11. To Win: The player with the lowest number of calories wins.
12. In the case of a tie, the winner can be determined with one of the following methods: flip a coin, roll the die, pushup contest, arm-wrestling, rock-paper-scissors, thumb-war, draw straws, or staring contest.
OPTIONAL: Players may calculate the excess calories they consumed in a day and estimate how much weight they would gain in a year if they made the same choices in life that they made in the game with the equations below:
total calories – 2,000 = excess daily calories
excess daily calories x 365 ¸ 3,500 = yearly weight gain
LONG GAME: Play can be lengthened by circling the board more than once.
CARD GAME: To play as a card game, players take turns reading cards to each other, reading one card per turn, going in order from Breakfast to Dinner. Players choose options and calculate calories as in regular play.
The goal of the game is to have the fewest calories after moving around the board one time. Each player must reach the finish, or “Lights Out,” and the player with the fewest calories at “Lights Out” is the winner.
The Game
Caloric Consequences
OBJECT: The object of Caloric Consequences is to get through a day of meals and activities (from Wake Up and Smell the Coffee to Lights Out) with the fewest total calories.
SETUP: Place the cards in the appropriate places on the board and distribute one notepad, one pencil, and one game-piece to each player. The game is for 2–4 players, ages 21 and up.
RULES:
1. All players roll the die. The player with the highest roll goes first, then the turn passes to the right.
2. All players start on Wake Up & Smell the Coffee.
3. The active player rolls the die once during a turn and moves his or her piece according to the number indicated.
4. The player to the left of the active player draws a card from the stack that corresponds to the space the active player lands on and reads the scenario and the options, NOT the calories.
5. The active player MUST choose one of the options. (It can be assumed that all of the food and drink options on a card are of the same serving size.)
6. The inactive player reveals the caloric value of the active player’s choice, and the active player records that value on his or her notepad. (Each player should total his or her calories after each turn. Players may use calculators.) The inactive player then reads the remaining caloric values.
7. If a player lands on Free Time and chooses an activity to do right now, he or she MUST physically complete that activity.
8. Play repeats according to the steps above.
9. The first player to reach Lights Out deducts 100 calories.
10. The game ends when all players reach Lights Out. An exact roll of the die is NOT necessary to reach Lights Out.
11. To Win: The player with the lowest number of calories wins.
12. In the case of a tie, the winner can be determined with one of the following methods: flip a coin, roll the die, pushup contest, arm-wrestling, rock-paper-scissors, thumb-war, draw straws, or staring contest.
OPTIONAL: Players may calculate the excess calories they consumed in a day and estimate how much weight they would gain in a year if they made the same choices in life that they made in the game with the equations below:
total calories – 2,000 = excess daily calories
excess daily calories x 365 ¸ 3,500 = yearly weight gain
LONG GAME: Play can be lengthened by circling the board more than once.
CARD GAME: To play as a card game, players take turns reading cards to each other, reading one card per turn, going in order from Breakfast to Dinner. Players choose options and calculate calories as in regular play.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
458
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
430
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
369
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
331
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
599
-
2024-11-13
-
Lv.18