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BGG랭킹
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WARGAMES : 0
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인원
6-31 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Jim Wallman
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아티스트
(Uncredited)
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인원
게임 소개
자막 "여단급 전투 - 서부 전선 1916"
제1차 세계 대전의 여단과 사단 지휘에 관한 지휘소 게임은 1916년에 특히 초점을 맞췄다. 이 규정은 실시간으로, 그리고 심판들에 의해 운영되도록 되어 있는데, 심판들은 본부에 역사적으로 존재했을 수 있는 형태로 메시지를 작성하고, 그 당시 존재했을 지연과 부정확성에 영향을 받는다.
플레이어는 규칙을 전혀 보지 못하며 지도에서 작업해야 합니다(심판이 흙을 던질 때 기름등이 깜박이는 냄새나는 지하실에서 작업하는 것이 이상적입니다).
"플레이어는 게임 카운터, 플라스틱 오버레이 또는 최신 보조 기구를 사용할 수 없습니다. 전화를 사용할 수 있다면 신뢰할 수 없는 전화여야 합니다.
기본 선수단은 아마 여단 본부가 될 것이다. 그러나 몇 명만 더 있으면 2-3개 여단의 사단으로 확장될 수 있다.
심판은 심판판결뿐만 아니라 글을 쓰는데 시간을 할애해야 하기 때문에 규칙은 단순하고 기억하기 쉬울 정도로 몇 가지 다이롤을 중심으로 만들어진다. 하급 장교들의 구두 보고는 가능하지만 거의 일어나지 않는다 - 본부는 매우 신뢰할 수 없는 정보원을 수집하여 전투 상황을 파악한다.
제1차 세계 대전의 여단과 사단 지휘에 관한 지휘소 게임은 1916년에 특히 초점을 맞췄다. 이 규정은 실시간으로, 그리고 심판들에 의해 운영되도록 되어 있는데, 심판들은 본부에 역사적으로 존재했을 수 있는 형태로 메시지를 작성하고, 그 당시 존재했을 지연과 부정확성에 영향을 받는다.
플레이어는 규칙을 전혀 보지 못하며 지도에서 작업해야 합니다(심판이 흙을 던질 때 기름등이 깜박이는 냄새나는 지하실에서 작업하는 것이 이상적입니다).
"플레이어는 게임 카운터, 플라스틱 오버레이 또는 최신 보조 기구를 사용할 수 없습니다. 전화를 사용할 수 있다면 신뢰할 수 없는 전화여야 합니다.
기본 선수단은 아마 여단 본부가 될 것이다. 그러나 몇 명만 더 있으면 2-3개 여단의 사단으로 확장될 수 있다.
심판은 심판판결뿐만 아니라 글을 쓰는데 시간을 할애해야 하기 때문에 규칙은 단순하고 기억하기 쉬울 정도로 몇 가지 다이롤을 중심으로 만들어진다. 하급 장교들의 구두 보고는 가능하지만 거의 일어나지 않는다 - 본부는 매우 신뢰할 수 없는 정보원을 수집하여 전투 상황을 파악한다.
Subtitled "Brigade Level Combat - Western Front 1916".
"A command post game about commanding brigades and divisions in WW1 - particularly focused on 1916. The rules are intended to be run in real time, and by umpires - who then write messages to the HQ players in the form they would have been historically, and subject to the delays and inaccuracies that would have existed at the time."
"The players never see the rules at all, and must work from a map (ideally in a smelly cellar by the light of a flickering oil lantern while umpires chuck buckets of earth at then)."
"Players must not be allowed to use game counters, plastic overlays or any modern aids. If a telephone is available it must be unreliable."
"The basic player team is probably a Brigade HQ - but with a few more players it can be expanded to a division of 2-3 brigades."
"The rules are simplistic and built around a few, hopefully easy to remember, die rolls - because umpires will need to spend time writing as well as adjudicating. Verbal reports from junior officers are possible, but rarely happened - the HQ builds its picture of the battle from a collection of highly unreliable information sources."
"A command post game about commanding brigades and divisions in WW1 - particularly focused on 1916. The rules are intended to be run in real time, and by umpires - who then write messages to the HQ players in the form they would have been historically, and subject to the delays and inaccuracies that would have existed at the time."
"The players never see the rules at all, and must work from a map (ideally in a smelly cellar by the light of a flickering oil lantern while umpires chuck buckets of earth at then)."
"Players must not be allowed to use game counters, plastic overlays or any modern aids. If a telephone is available it must be unreliable."
"The basic player team is probably a Brigade HQ - but with a few more players it can be expanded to a division of 2-3 brigades."
"The rules are simplistic and built around a few, hopefully easy to remember, die rolls - because umpires will need to spend time writing as well as adjudicating. Verbal reports from junior officers are possible, but rarely happened - the HQ builds its picture of the battle from a collection of highly unreliable information sources."
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