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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-0 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Jim Wallman
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아티스트
(Uncredited)
-
인원
게임 소개
헬 온 휠: 소대 레벨 탱크 전술 게임.
규칙집에서:
게임의 목적은 탱크 부대/중대 지휘관 개개인이 직면하는 전술과 지휘 및 통제 문제를 시뮬레이션하는 것입니다. 물론, 이러한 게임이 이 수준에서 전차 전투의 모든 측면을 다룰 것으로 기대할 수는 없기 때문에, 나는 더 자세한 통신과 반응 시스템을 선호하기 위해 전차포 대 장갑 전투의 세부 사항을 얼버무리기로 결정했다. 모든 것이 매우 간단하지만, 가장 간단한 일을 하는 것은 매우 어렵습니다.
"게임은 최소한 두 명의 참가자(컨트롤과 플레이어)가 필요합니다. 컨트롤은 플레이어가 싸울 고정(또는 반 고정) 수비를 결정합니다. 그러한 행동은 빠르고 격앙될 가능성이 높기 때문에 종종 플레이어와 컨트롤이 역할을 바꿀 기회가 많다. 플레이어는 시나리오가 지시하는 타입의 단일 전차 부대/중대 지휘관입니다. 이 규칙은 1944년 유럽 전역 당시를 염두에 두고 작성되었지만, 이 구조는 약간의 수정이 있는 거의 모든 전차 작전에 적용될 수 있다.
플레이어 수가 많아지면 최대 편대 수준의 대형 게임을 할 수 있으며, 자신의 지형 모델이 있는 다른 유닛을 사용하는 것이 좋습니다. 연속 양면 경기
정확한 상호 작용을 위해 필요한 세부 사항으로 인해 게임이 상당히 느려지고, 내 테스트에서 살아있는 적의 존재는 선수들에게 전혀 차이를 주지 못하기 때문에 가능하지만 권장되지는 않는다. 상위 레벨 게임을 할 때는 가능하면 1:1 플레이어 대 컨트롤 비율을 유지하는 것이 좋다.
이 게임은 1/300, 1/200 또는 1/76 스케일 탱크로 플레이할 수 있습니다. 각 턴은 약 20-40초를 나타냅니다. 각 플레이어는 하나의 소대/군단장을 대표한다.
규칙집에서:
게임의 목적은 탱크 부대/중대 지휘관 개개인이 직면하는 전술과 지휘 및 통제 문제를 시뮬레이션하는 것입니다. 물론, 이러한 게임이 이 수준에서 전차 전투의 모든 측면을 다룰 것으로 기대할 수는 없기 때문에, 나는 더 자세한 통신과 반응 시스템을 선호하기 위해 전차포 대 장갑 전투의 세부 사항을 얼버무리기로 결정했다. 모든 것이 매우 간단하지만, 가장 간단한 일을 하는 것은 매우 어렵습니다.
"게임은 최소한 두 명의 참가자(컨트롤과 플레이어)가 필요합니다. 컨트롤은 플레이어가 싸울 고정(또는 반 고정) 수비를 결정합니다. 그러한 행동은 빠르고 격앙될 가능성이 높기 때문에 종종 플레이어와 컨트롤이 역할을 바꿀 기회가 많다. 플레이어는 시나리오가 지시하는 타입의 단일 전차 부대/중대 지휘관입니다. 이 규칙은 1944년 유럽 전역 당시를 염두에 두고 작성되었지만, 이 구조는 약간의 수정이 있는 거의 모든 전차 작전에 적용될 수 있다.
플레이어 수가 많아지면 최대 편대 수준의 대형 게임을 할 수 있으며, 자신의 지형 모델이 있는 다른 유닛을 사용하는 것이 좋습니다. 연속 양면 경기
정확한 상호 작용을 위해 필요한 세부 사항으로 인해 게임이 상당히 느려지고, 내 테스트에서 살아있는 적의 존재는 선수들에게 전혀 차이를 주지 못하기 때문에 가능하지만 권장되지는 않는다. 상위 레벨 게임을 할 때는 가능하면 1:1 플레이어 대 컨트롤 비율을 유지하는 것이 좋다.
이 게임은 1/300, 1/200 또는 1/76 스케일 탱크로 플레이할 수 있습니다. 각 턴은 약 20-40초를 나타냅니다. 각 플레이어는 하나의 소대/군단장을 대표한다.
Hell on Wheels: Platoon Level Tank Tactics Game.
From the rulebook:
"The purpose of the game is to simulate the tactics and command and control problems facing individual tank troop/platoon commanders. Of necessity, such a game cannot expect to cover fully all aspects of tank combat at this level, and therefore I have chosen to gloss over the detail of the tank gun Vs armour battle, in favour of a more detailed communications and reactions system. Everything is very simple, but it is very difficult to do the simplest things."
"The game requires a minimum of two participants, Control and Player. The Control determines a fixed (or semi-fixed) defence for the player to fight through. Since such actions are likely to be fast and furious, there is often plenty of opportunity for Player and Control to swap roles. The Player is the commander of a single tank troop/platoon of whatever type the scenario dictates. These rules are written with the European campaign, 1944 in mind, but the structure can be applied to almost any tank engagement, with some small modifications."
"With more players, there is scope for larger games of up to squadron level, preferably with different units with their own terrain model. The back-to-back, two sided game
is also possible, but not recommended, since the detail necessary for correct interaction slows the game down considerably, and in my tests, the presence of a 'live' enemy made absolutely no difference to the players. It is recommended that when playing the higher level games, the ratio of 1:1 Player to Control is maintained if possible."
The game can be played with 1/300, 1/200, or 1/76 scale tanks. Each turn represents about 20-40 seconds. Each player represents one platoon/troop commander.
From the rulebook:
"The purpose of the game is to simulate the tactics and command and control problems facing individual tank troop/platoon commanders. Of necessity, such a game cannot expect to cover fully all aspects of tank combat at this level, and therefore I have chosen to gloss over the detail of the tank gun Vs armour battle, in favour of a more detailed communications and reactions system. Everything is very simple, but it is very difficult to do the simplest things."
"The game requires a minimum of two participants, Control and Player. The Control determines a fixed (or semi-fixed) defence for the player to fight through. Since such actions are likely to be fast and furious, there is often plenty of opportunity for Player and Control to swap roles. The Player is the commander of a single tank troop/platoon of whatever type the scenario dictates. These rules are written with the European campaign, 1944 in mind, but the structure can be applied to almost any tank engagement, with some small modifications."
"With more players, there is scope for larger games of up to squadron level, preferably with different units with their own terrain model. The back-to-back, two sided game
is also possible, but not recommended, since the detail necessary for correct interaction slows the game down considerably, and in my tests, the presence of a 'live' enemy made absolutely no difference to the players. It is recommended that when playing the higher level games, the ratio of 1:1 Player to Control is maintained if possible."
The game can be played with 1/300, 1/200, or 1/76 scale tanks. Each turn represents about 20-40 seconds. Each player represents one platoon/troop commander.
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