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BGG랭킹
BGG전체 : 5717
FAMILYGAMES : 1662
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인원
2-5 명
BGG추천: 3-5 명 -
게임시간
10-20 분
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연령
12+
BGG추천: 6+ -
게임 난이도
1.17 / 5
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디자이너
Stefano Cavanè
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아티스트
Thomas Denmark, Scott Nicely, David Rabbitte, Brian Schomburg
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인원
게임 소개
유사에서 당신과 당신의 적들은 각각 사원 위치를 찾기 위해 경쟁하는 여섯 명의 정글 탐험가 중 한 명을 비밀리에 통제합니다. 익스플로러 카드, 모래사장 카드, 와일드 카드가 있습니다. 당신의 손 사이즈는 항상 여섯 장입니다. 전략적으로 카드 게임을 함으로써, 당신과 당신의 상대는 6명의 탐험가들을 사원 쪽으로 이동시키세요.
어느 누구도 각 선수를 치고 있explorer 알고 있듯이, 여러분은 또한 템플을 향한 경로에 다른 탐색기 표지 진출할 것이다. 이것은 다른 플레이어들이 당신의 정체성에 대해 알지 못하게 하기 위한 것일 뿐만 아니라, 당신이 더 많은 카드를 덱에서 뽑기 위해 그 카드들을 할 필요가 있기 때문입니다. 결승선(사원 위치)에 가까워질 때 탐험가가 가장 선호하는 카드를 손에 쥐고 있어야 합니다.
상대의 속도를 늦출 수 있는 방법 중 하나는 "퀵 샌드" 모래사장 카드를 치면 됩니다. 그리고 나서 그들은 단지 그들을 밖으로 끌어내기 위해 카드를 해야 한다.
손 관리 외에도 상대방을 방해하면서 탐색기의 말을 가장 잘 위치시킬 수 있는 차단 및 이동 전략이 있습니다.
어느 누구도 각 선수를 치고 있explorer 알고 있듯이, 여러분은 또한 템플을 향한 경로에 다른 탐색기 표지 진출할 것이다. 이것은 다른 플레이어들이 당신의 정체성에 대해 알지 못하게 하기 위한 것일 뿐만 아니라, 당신이 더 많은 카드를 덱에서 뽑기 위해 그 카드들을 할 필요가 있기 때문입니다. 결승선(사원 위치)에 가까워질 때 탐험가가 가장 선호하는 카드를 손에 쥐고 있어야 합니다.
상대의 속도를 늦출 수 있는 방법 중 하나는 "퀵 샌드" 모래사장 카드를 치면 됩니다. 그리고 나서 그들은 단지 그들을 밖으로 끌어내기 위해 카드를 해야 한다.
손 관리 외에도 상대방을 방해하면서 탐색기의 말을 가장 잘 위치시킬 수 있는 차단 및 이동 전략이 있습니다.
In Quicksand, you and your opponents each secretly control one of six jungle explorers racing to discover (i.e., land on) the temple location. There are Explorer cards, Quicksand cards, and Wild cards. Your hand size is always six cards. By playing cards strategically, you and your opponents, move the six explorers towards the temple.
Since no one knows which explorer each player is playing, you will also be advancing other Explorer markers on the path towards the Temple. This is not only to keep the other players in the dark about your identity, but also because you need to play those cards in order to draw more cards from the deck. You want to have the most favourable cards for your own Explorer in your hand as you approach the finish line (the Temple location).
One of the ways to slow down your opponents is to "put them in quicksand". You do this by playing the Quicksand card. Then they must play a card just to "get them out" before they can play cards to advance them further along the path.
In addition to hand management, there is also blocking and movement strategies to best position your Explorer's piece, while encumbering the opponent.
Since no one knows which explorer each player is playing, you will also be advancing other Explorer markers on the path towards the Temple. This is not only to keep the other players in the dark about your identity, but also because you need to play those cards in order to draw more cards from the deck. You want to have the most favourable cards for your own Explorer in your hand as you approach the finish line (the Temple location).
One of the ways to slow down your opponents is to "put them in quicksand". You do this by playing the Quicksand card. Then they must play a card just to "get them out" before they can play cards to advance them further along the path.
In addition to hand management, there is also blocking and movement strategies to best position your Explorer's piece, while encumbering the opponent.
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