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BGG랭킹
BGG전체 : 25368
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인원
3-6 명
BGG추천: 5-5 명 -
게임시간
60-60 분
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연령
12+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
1.38 / 5
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디자이너
Michael A. Stusser
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아티스트
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인원
게임 소개
초판:
이름 모를 특정 커피 소매업체가 배급하는 다소 어리석은 파티 게임입니다.
이사회를 돌면서 브레인스톰(자유단체인 산사태리를 연상케 하는 역겨운 이야기), '서베이 세이즈!' (패밀리 인폴드 TV 게임쇼와 같은 터치)에 착지하거나 프레젠테이션과 설득력에 투표할 다른 플레이어들에게 짧은 사운드 비트를 선물할 수 있다.
아무도 이 절차를 너무 심각하게 받아들이지 않도록 하기 위해, 'Skid Row' 공간을 마련한다. 고객이 원하는 이유는 무엇입니까?와 신분(색상, 점수, 좌석, 음료수)을 바꾸는 '파티 체인지' 자리!?) 다른 플레이어와 함께.
다른 모든 게임들처럼, 그것은 적절한 군중과 함께 잘 작동한다.
제2판:
Hear Me Out은 최신 형태로 초판이 가지고 있던 주요 문제 중 일부를 수정했습니다. 플레이어들은 그들이 어떤 도전을 할 것인지 결정할 주사위를 돌아가며 굴린다. 그러한 도전 중 하나는 빈칸을 채우는 질문에 다른 플레이어의 답을 맞추는 것이다(예: "핵 공백&인용문). 또 다른 도전은 당신이 30초 동안 기이한 주제에 대해 소리 지르는 것이다. 이번 도전은 점수를 바로 얻기보다는 선수들이 자신의 색깔을 적어 얼마나 잘했는지 점수(1-3)를 부여해 투표함에 넣는 점이 특이하다. 게임 후반부에 만약 당신이 누군가와 색깔을 바꿔야 할 정도로 충분히 불행하다면, 그들은 갑자기 당신이 투표함에 가지고 있는 점수를 통제하게 될 것이다. 게임은 한 사람이 결승점에 도달할 때까지 계속되며, 그 시점에서 나머지 선수들은 한 바퀴를 돌려 최대한 멀리 갈 수 있다. 진정한 승자를 가리기 위해 약간의 보너스 포인트가 가산된다.
이 게임을 흥미롭게 만드는 것은 당신이 얻는 포인트가 결코 당신의 것이 아니라는 것입니다. 특정 유형의 도전에서는, 도전자가 이기면, 그는 도전의 패배자와 색깔 있는 전당포를 교환할 수 있는데, 이것은 보드에서의 그의 지위에 영향을 줄 뿐만 아니라, 그 사람이 연설 라운드에서 많은 표를 얻으면 보너스 포인트를 얻을 수 있다.
이름 모를 특정 커피 소매업체가 배급하는 다소 어리석은 파티 게임입니다.
이사회를 돌면서 브레인스톰(자유단체인 산사태리를 연상케 하는 역겨운 이야기), '서베이 세이즈!' (패밀리 인폴드 TV 게임쇼와 같은 터치)에 착지하거나 프레젠테이션과 설득력에 투표할 다른 플레이어들에게 짧은 사운드 비트를 선물할 수 있다.
아무도 이 절차를 너무 심각하게 받아들이지 않도록 하기 위해, 'Skid Row' 공간을 마련한다. 고객이 원하는 이유는 무엇입니까?와 신분(색상, 점수, 좌석, 음료수)을 바꾸는 '파티 체인지' 자리!?) 다른 플레이어와 함께.
다른 모든 게임들처럼, 그것은 적절한 군중과 함께 잘 작동한다.
제2판:
Hear Me Out은 최신 형태로 초판이 가지고 있던 주요 문제 중 일부를 수정했습니다. 플레이어들은 그들이 어떤 도전을 할 것인지 결정할 주사위를 돌아가며 굴린다. 그러한 도전 중 하나는 빈칸을 채우는 질문에 다른 플레이어의 답을 맞추는 것이다(예: "핵 공백&인용문). 또 다른 도전은 당신이 30초 동안 기이한 주제에 대해 소리 지르는 것이다. 이번 도전은 점수를 바로 얻기보다는 선수들이 자신의 색깔을 적어 얼마나 잘했는지 점수(1-3)를 부여해 투표함에 넣는 점이 특이하다. 게임 후반부에 만약 당신이 누군가와 색깔을 바꿔야 할 정도로 충분히 불행하다면, 그들은 갑자기 당신이 투표함에 가지고 있는 점수를 통제하게 될 것이다. 게임은 한 사람이 결승점에 도달할 때까지 계속되며, 그 시점에서 나머지 선수들은 한 바퀴를 돌려 최대한 멀리 갈 수 있다. 진정한 승자를 가리기 위해 약간의 보너스 포인트가 가산된다.
이 게임을 흥미롭게 만드는 것은 당신이 얻는 포인트가 결코 당신의 것이 아니라는 것입니다. 특정 유형의 도전에서는, 도전자가 이기면, 그는 도전의 패배자와 색깔 있는 전당포를 교환할 수 있는데, 이것은 보드에서의 그의 지위에 영향을 줄 뿐만 아니라, 그 사람이 연설 라운드에서 많은 표를 얻으면 보너스 포인트를 얻을 수 있다.
First edition:
Rather silly party game, distributed by a certain coffee retail powerhouse that will remain nameless.
As one moves around the board, one can land on _Brainstorm_ (vaguely reminiscent of free-association Scattergories), _Survey Says!_ (a touch like the Family Feud TV game show), or present a short _Sound Bite_ to the other players, who will vote on presentation and persuasiveness.
To make sure no-one takes the proceedings too seriously, there's a _Skid Row_ space (lose all points, and beg the other players to donate. Why would they want to, you ask?) and a _Party Change_ spot - where you change identities (color, score, seat, beverage?!?) with another player.
Like all such games, it works well with the right crowd.
Second edition:
Hear Me Out, in its latest form, corrects some of the major problems the first edition had. Players take turns rolling a die which will determine what kind of challenge they will take. One such challenge involves matching another player's answer to a fill-in-the-blank question (such as "Nuclear BLANK"). Another challenge has you ranting about a bizarre topic for 30 seconds. This challenge is unique in that rather than earning points right away, players write your color down and give you a score (1-3) on how well you did, and put it into a ballot box. Later in the game if you are unfortunate enough to have to switch colors with someone they all of a sudden will be in control of the points you have in the ballot box. The game continues until one person reaches the finish space, at which point the remaining players have one turn to get as far as possible. Some bonus points are added in to determine the true winner.
What makes this game interesting is that the points you earn are never really yours. In a certain type of challenge, if a challenger wins he can trade colored pawns with the loser of the challenge, which not only affects his position on the board, but can earn him bonus points if that person got lots of votes in his speaking rounds.
Rather silly party game, distributed by a certain coffee retail powerhouse that will remain nameless.
As one moves around the board, one can land on _Brainstorm_ (vaguely reminiscent of free-association Scattergories), _Survey Says!_ (a touch like the Family Feud TV game show), or present a short _Sound Bite_ to the other players, who will vote on presentation and persuasiveness.
To make sure no-one takes the proceedings too seriously, there's a _Skid Row_ space (lose all points, and beg the other players to donate. Why would they want to, you ask?) and a _Party Change_ spot - where you change identities (color, score, seat, beverage?!?) with another player.
Like all such games, it works well with the right crowd.
Second edition:
Hear Me Out, in its latest form, corrects some of the major problems the first edition had. Players take turns rolling a die which will determine what kind of challenge they will take. One such challenge involves matching another player's answer to a fill-in-the-blank question (such as "Nuclear BLANK"). Another challenge has you ranting about a bizarre topic for 30 seconds. This challenge is unique in that rather than earning points right away, players write your color down and give you a score (1-3) on how well you did, and put it into a ballot box. Later in the game if you are unfortunate enough to have to switch colors with someone they all of a sudden will be in control of the points you have in the ballot box. The game continues until one person reaches the finish space, at which point the remaining players have one turn to get as far as possible. Some bonus points are added in to determine the true winner.
What makes this game interesting is that the points you earn are never really yours. In a certain type of challenge, if a challenger wins he can trade colored pawns with the loser of the challenge, which not only affects his position on the board, but can earn him bonus points if that person got lots of votes in his speaking rounds.
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